• Nog 9 tot de 300. <3

Berna - Thread - 9 november | 17
    Lieke - Bohemen - 8 maart | 17
    Miriam - Mirriemir - 5 maart | 15
    Anouk - Blanchett - 17 maart | 17
    Gabriëla - Gilinsky - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Nicosia - 22 januari | 16
    Marlijn - Rhaego - 24 december | 15
    Noek - PasquaIino - 27 juni | 15
    Marie - Caverne - 3 juni | 14
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 14
    Aline - Lipstein - 14 maart | 14
    Fren - Asterism - 9 januari | 14
    Eva - Wentelteefje - 30 maart | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Demi - Amarela - 24 september | 14
    Annemarije - Mulleroni - | 16

MAMMA MIA IS GESLAAAAAGD. <3

[ bericht aangepast op 14 juni 2014 - 17:31 ]

Danmarks Dynamite.

Wentelteefje schreef:
    Welke kleur onderbroek je aanhebt. (cool)

Nee, ik zoek dingen uit over mijn beste vriendin die depressief is. Maar dat is eigenlijk geen stalken, want ik vraag alles wat ik wil weten gewoon. :')
    Je kan vast geen psycholoog worden met een vmbo diploma?

Ik heb geen idee. Daar liggen mijn interesses niet :'D

Wentelteefje schreef:
    Welke kleur onderbroek je aanhebt. (cool)

Nee, ik zoek dingen uit over mijn beste vriendin die depressief is. Maar dat is eigenlijk geen stalken, want ik vraag alles wat ik wil weten gewoon. :')
    Je kan vast geen psycholoog worden met een vmbo diploma?

Volgensmij zijn daar wel opleidingen voor op het VMBO > MBO.

Danmarks Dynamite.

Dat liedje dat Lijn gisteren stuurde. Ik dacht dat zij van Camp Rock was en na enige research (haar naam googlen) kwam ik erachter dat ze het wél is <3

Ik voel me zo kut en ik besef me dat ik me nu dus elke dag gewoon standaard klote voel. In plaats van sommige tegenslagen en momenten. Verdomme.

Danmarks Dynamite.

Gilinsky schreef:
    Ik voel me zo kut en ik besef me dat ik me nu dus elke dag gewoon standaard klote voel. In plaats van sommige tegenslagen en momenten. Verdomme.

D'aawh.. Let me hug you, Gabsie. (K)

Ik kan niet troosten. D:

[ bericht aangepast op 14 juni 2014 - 21:25 ]

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Ik ga douchen. En mijn ogen doen vreemd en ik heb hoofdpijn enzo,

Als ik nu ongesteld ben geworden, ga ik meppen.

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Haha nawh, je hoeft me ook niet te troosten hoor Eva. Tenminste, als je het niet kan hahaha. But thank you.

Danmarks Dynamite.

Naahw, Gab :c Maar je bent geslaagd, je kan verder. Hoewel je erg zenuwachtig bent voor wat gaat komen, weet ik zeker dat je het wel kan. Denk gewoon aan het allerbeste in je leven.

Lipstein schreef:
    Naahw, Gab :c Maar je bent geslaagd, je kan verder. Hoewel je erg zenuwachtig bent voor wat gaat komen, weet ik zeker dat je het wel kan. Denk gewoon aan het allerbeste in je leven.

Klopt en ik heb gister ook goed nieuws gehoord. Als mijn stage op een goede dag is kan ik bij de moeder van mijn beste vriendin stage lopen. Daar ben ik super blij mee. Het probleem is echter dat ik een enorme druk op mezelf zet. Ik bedoel; zou ik wel goed met die kinderen om kunnen gaan? En kan ik wel dingen in mijn eentje doen? Wat vinden die kinderen van me? - En dat vreet me op van binnen. Ten tweede is het sowieso niet de opleiding die ik graag wel doen, maar ik weet dat ik eigenlijk niet anders kan.

Danmarks Dynamite.

Gilinsky schreef:
    (...)

Klopt en ik heb gister ook goed nieuws gehoord. Als mijn stage op een goede dag is kan ik bij de moeder van mijn beste vriendin stage lopen. Daar ben ik super blij mee. Het probleem is echter dat ik een enorme druk op mezelf zet. Ik bedoel; zou ik wel goed met die kinderen om kunnen gaan? En kan ik wel dingen in mijn eentje doen? Wat vinden die kinderen van me? - En dat vreet me op van binnen. Ten tweede is het sowieso niet de opleiding die ik graag wel doen, maar ik weet dat ik eigenlijk niet anders kan.

Dat zou mooi zijn!
    Wat ga je precies doen nu dan en waarom kan je niet anders?
    Ik wil lerares worden later en ik denk nu hetzelfde. Wat als ik het niet kan en iedereen me gaat haten. Maar dat denk je maar. Het valt allemaal mee.

Lipstein schreef:
    (...)

Dat zou mooi zijn!
    Wat ga je precies doen nu dan en waarom kan je niet anders?
    Ik wil lerares worden later en ik denk nu hetzelfde. Wat als ik het niet kan en iedereen me gaat haten. Maar dat denk je maar. Het valt allemaal mee.

Ik ga pedagogisch werker worden [kinderopvang]. Geloof ik kinderen van 0 tot 12. Ik wou eigenlijk een opleiding doen om bij een tijdschrift te gaan werken. Maar dat is ten eerste te ver en ten tweede kan ik dat eigenlijk helemaal niet.
    En ja, dat heb ik ook. Maar die druk is bij mij echt, maar dan ook echt heeeel erg hoog.

Danmarks Dynamite.

Wauw, dit lijkt me meer een chattopic dan een foto/gif topic :'D

(A)

"I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

Oeps, is het stiekem ook. Maar we hebben de naam al zo lang en we posten wel gewoon gifs haha.
    En wauw, die gif. HAHAHAHA.

Danmarks Dynamite.

Gilinsky schreef:
    (...)

Ik ga pedagogisch werker worden [kinderopvang]. Geloof ik kinderen van 0 tot 12. Ik wou eigenlijk een opleiding doen om bij een tijdschrift te gaan werken. Maar dat is ten eerste te ver en ten tweede kan ik dat eigenlijk helemaal niet.
    En ja, dat heb ik ook. Maar die druk is bij mij echt, maar dan ook echt heeeel erg hoog.

Oh, dat is leuk! Heb je ook de pabo overwogen of wil je echt kinderopvang doen? (:
    Te ver? :c Dat is wel balen.
    Misschien wordt het eenmaal beter als je een beetje op gang bent. Eerste dingen zijn altijd spannend en jij hebt er nog meer last van dan anderen, heb ik begrepen :/ Ik snap sowieso je angsten, maar ik geloof wel zeker dat je het kan.