• Langzaam komt de hype naar Nederland! Naast de longboards zijn nu ook de Penny boards heel erg in:




    Ik wil er zelf ook heel graag een, maar ben nog even aan het wachten tot de winkel ze weer binnen heeft. Ze gaan echt heel snel nu! Je hebt natuurlijk ook bij andere winkels merkloze, maar ik krijg er een voor mijn verjaardag, dus dan ga ik meteen voor de echte ^^ Ze zijn kleiner dan ze lijken, 22 inches, dus 55.88 cm, en kosten zo rond de 110 euro.

    Hadden jullie ze al zien liggen in de winkels? Lijkt het jullie wat (:?
    Zijn er hier uberhaupt mensen die skaten/skateboarden?


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik vind het heel grappig dat zo'n klein ding duurder is dan een longboard :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Misschien is dit een hele stomme vraag, maar waarom heb je nou precies al die verschillende boards, behalve zodat de bedrijven meer kunnen verkopen? (krul) Dit ding bestaat dus en een longboard en een "gewoon" skateboard en er zullen vast nog wel meer variaties zijn, maar maakt het echt zoveel verschil? En hoe besluit je in vredesnaam welke van de soorten je graag wilt als je er niet super intensief mee bezig gaat en er dus geen vijf verschillende wilt kopen - gaat het er dan gewoon om welke je er het leukst uit vindt zien? Sorry, ik heb hier echt totaal geen verstand van, maar ik ben wel nieuwsgierig. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh, Penny boards zijn nu ook opeens hip? Ik ging er eens een voor de grap uitproberen en lag meteen op de grond (cat)

    Ik houd het dan toch bij mijn "gewone" skateboard :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Een vriendin van mij heeft al ruim een jaar een pennyboard. toen ben ik er ook achtergekomen dat zo'n ding niets voor mij is :')


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik zit nu al een jaar te twijfelen of ik een penny board of een long board moet nemen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Niets voor mij, kon al geen evenwicht houden op een normaal board.
    Maar wel schattig.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik ben echt een ramp in skateboarden. :') Maar ik vind het wel awesome als mensen het goed kunnen. En deze zijn inderdaad echt schattig. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb er een bij oma staan.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik vind ze leuk alleen heb ik een keer een waveboard gekocht toen dat een hype was voor 130 euro en daar heb ik maar een week iets mee gedaan, dus ik koop zulke dingen niet meer haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oh joh, ik dacht dat die zich allang in Nederland aan het vestigen waren...
    Het is dat mij dat soort dingen niet liggen (:


    Hamartia

    Square schreef:
    Misschien is dit een hele stomme vraag, maar waarom heb je nou precies al die verschillende boards, behalve zodat de bedrijven meer kunnen verkopen? (krul) Dit ding bestaat dus en een longboard en een "gewoon" skateboard en er zullen vast nog wel meer variaties zijn, maar maakt het echt zoveel verschil? En hoe besluit je in vredesnaam welke van de soorten je graag wilt als je er niet super intensief mee bezig gaat en er dus geen vijf verschillende wilt kopen - gaat het er dan gewoon om welke je er het leukst uit vindt zien? Sorry, ik heb hier echt totaal geen verstand van, maar ik ben wel nieuwsgierig. :'D

    Ze hebben allemaal hun kwaliteiten denk ik. Op een longboard kun je heel snel gaan, en lange afstanden afleggen, een penny board kan je weer makkelijker meenemen of in een rugzak doen, daar is een longboard veels te groot voor. Ook kan je hele mooie scherpe bochten ermee maken. Over een echt skateboard weet ik het niet, die heb ik niet :Y) Het gaat er ook een beetje om hoeveel geld je eraan wil besteden.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik doe het liever met mijn oud, half versleten skateboard van hout. Ik hoef geen penny of longboard want die van mij werkt prima (:


    • Oh my lord •