• Langzaam komt de hype naar Nederland! Naast de longboards zijn nu ook de Penny boards heel erg in:




    Ik wil er zelf ook heel graag een, maar ben nog even aan het wachten tot de winkel ze weer binnen heeft. Ze gaan echt heel snel nu! Je hebt natuurlijk ook bij andere winkels merkloze, maar ik krijg er een voor mijn verjaardag, dus dan ga ik meteen voor de echte ^^ Ze zijn kleiner dan ze lijken, 22 inches, dus 55.88 cm, en kosten zo rond de 110 euro.

    Hadden jullie ze al zien liggen in de winkels? Lijkt het jullie wat (:?
    Zijn er hier uberhaupt mensen die skaten/skateboarden?


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Die hebben wij net weg gedaan. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik heb een longboard, maar een penny board vind ik maar niets.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Oh die dingen heb ik gezien! Zelf skateboard ik niet, maar de helft van de jongens (en sommige meiden) in mijn dorp wel, ik vind ze wel schattig.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik vind ze wel leuk, maar ik wil toch liever een longboard.


    The universal language of art.

    Ik heb er een hoop youtubers mee geizen en het lijkt me wel leuk, maar ik denk niet dat Nikki+skateboard een goede match is.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    JamesPotter schreef:
    Oh die dingen heb ik gezien! Zelf skateboard ik niet, maar de helft van de jongens (en sommige meiden) in mijn dorp wel, ik vind ze wel schattig.

    Ik vind ze ook echt heeeel schattig ^^ Vooral de pastel kleuren!


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Een oud klasgenootje had een pennyboard.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mijn vriend heeft er ook net een gekocht! Het is alleen verdomd moeilijk om een mooi pennyboard te vinden dat niet gewoon van plastic is zoals op jouw foto...


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Mijn vriend heeft er ook net een gekocht! Het is alleen verdomd moeilijk om een mooi pennyboard te vinden dat niet gewoon van plastic is zoals op jouw foto...

    Maar Penny boards zijn standaard van plastic materiaal ;o


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    (...)
    Maar Penny boards zijn standaard van plastic materiaal ;o

    Neen hoor :'D Je hebt er gewoon ook van hout.


    Has no one told you she's not breathing?

    Lol, ik heb ze vorig jaar en het jaar daarvoor al gezien hier. Ik had twee jaar geleden al een penny board. :')

    LaJoie schreef:
    (...)
    Neen hoor :'D Je hebt er gewoon ook van hout.

    Ach zo, ja dat wel! Maar volgensmij niet van het merk Penny zelf.. Vandaar dat ze moeilijker te vinden zijn denk ik


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Oh leuk!
    Ik vind ze niet bij mij passen maar bij anderen zeker heel leuk ^^


    wat was dit ookalweer

    Kost zo'n klein ding nu serieus zo veel? :O


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Heh, die dingen waren er in mijn kindertijd ook al? (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'