• Dus... hele spannende nieuws, ik ben verloofd!
    Op 8 Juni tijdens Pinkpop heeft mijn vriend/nu verloofde mij ten huwelijk gevraagd en ik wilde dit graag met jullie delen.
    Het gebeurde tijdens de optreden van Editors, wanneer er toevallig net een cameraman rond liep en hij heeft alles gefilmd en we zouden nog bericht krijgen waar en wanneer het op de site zou staan.

    Het was zo een super moment want ik had helemaal niets in de gaten en ik zat lekker in het zonnetje naar de muziek te luisteren. Op een gegeven moment tikte hij me aan en vroeg me om eventjes op te staan, ik kijk naar rechts en vol een camera in mijn gezicht terwijl er allemaal mensen om ons heen kwamen staan. Toen hij op een knie ging en de ring omhoog hield kon ik het natuurlijk niet laten om te huilen maar terwijl ik wel de hele tijd een grote glimlach op mijn gezicht droeg. Het was zo een mooi en prachtig moment die veelste snel voorbij is gegaan en ik ben ontzettend gelukkig. Wedding plans are coming soon!

    Jullie ook plannen voor de toekomst? ^^

    Oh my - so sweet! Heel veel geluk en plezier samen! :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Assassin schreef:
    Oh, wauw, dat klinkt echt speciaal! Gefeliciteerd. ;3


    Pretty is just a pretty word.

    Aaaaahhh!! Dankjulliewel allemaal voor de leuke reacties hihi, ik ben nog steeds die moment opnieuw en opnieuw in mijn hoofd af aan het spelen, het was echt super! Ik zal het filmpje posten wanneer ik hem heb hihi.

    madeupyou schreef:
    Gefeliciteerd!^^
    Zo'n dingen maken me echt nieuwsgierig eigenlijk :'D hoe heb je je verloofd leren kennen?^^

    Ik ken hem zeker zo'n... 6 of 7 jaar nu, maar we zijn al 2 en een half jaar echt aan het daten. Ik leerde hem kennen toen hij kok was en ik de jaren erna in de buurt ging werken, en paar jaar later waren we beide single toevallig en me moeder had het altijd over hem dat hij zo vriendelijk was en hij vroeg me op een gegeven moment mee uit naar de film en zo ging het stapje voor stapje verder en zijn we nu hier en gaan we trouwen. Ik kan het nog steeds niet geloven!

    Dus je moeder is alvast een fan van het huwelijk als ik het zo hoor :'D.
    Ik vind het schattig.^^ het klinkt ook echt alsof jullie zo naar elkaar gegroeid zijn in de loop van de jaren =) iets wat je meestal enkel in van die romantische films ziet ^^.
    Als je trouwt mag je altijd je kleed posten als je wilt :'D daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wow Proficiat ! veel geluk samen ! (:

    madeupyou schreef:
    Dus je moeder is alvast een fan van het huwelijk als ik het zo hoor :'D.
    Ik vind het schattig.^^ het klinkt ook echt alsof jullie zo naar elkaar gegroeid zijn in de loop van de jaren =) iets wat je meestal enkel in van die romantische films ziet ^^.
    Als je trouwt mag je altijd je kleed posten als je wilt :'D daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar :'D

    Zeker weten! Mijn verloofde is zelfs naar mijn vader gegaan voorafgaande om hem om zijn zegen te vragen, dat vond ik ook erg speciaal want niet veel mannen doen dat tegenwoordig. Maar iedereen is hartstikke blij, gelukkig, ook zijn familie!
    Dankjewel hihi! Dat is ook een beetje zo gebeurd en het voelt ook aan alsof het een romantisch film is, en deze mag van mij voor altijd door blijven gaan!
    En ik zal zeker een foto plaatsen wanneer het zo ver is!

    OMG HOW CUTE.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wow proficiat! Veel geluk jullie twee ^^


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Aaaah, dat klinkt zo lief! Gefeliteerd en heel veel plezier samen!
    Tijd om je username te veranderen. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gefeliciteerd!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ahw wat leuk.
    Gefeliciteerd c:


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Patholoog schreef:
    Aaaah, dat klinkt zo lief! Gefeliteerd en heel veel plezier samen!
    Tijd om je username te veranderen. ^^

    Dankjewel! :D
    Hahaha ja dat klopt eigenlijk wel!

    Gefeliciteerd!
    Misschien moet ik dit ook eens aan mijn vriend laten lezen, in de hoop dat hij de hint snapt :P
    Al ga ik al blij zijn als we binnenkort gaan samenwonen :D


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Aahw, wat super voor jullie! Gefeliciteerd! c:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Aaaw. Veel geluk samen!


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes