• Hooi! (:

    Jup. Ik heb een vaderdag + verjaardag probleem. Zondag is het vaderdag, en 27 juni is mijn vader alweer jarig (hij wordt dan 54). Maar wat moet ik heb geven? D:

    Hij houdt totaal niet van prulletjes, dus het cadeau moet te gebruiken zijn. Hij is een muzikant (saxofonist en clarinetist en hij geeft muziekles), en we hebben een (dart)cafe. Hij weet zelf ook niet wat hij hebben wil, dus sowieso ga ik al accordeon spelen voor hem.
    Maar ik wil ook gewoon een ander cadeau geven. Mijn moeder weet niet wat hij hebben wil, en paps weet het zelf ook niet! Dus ik schiet er niet veel mee op. Zelf ben ik ook radeloos.

    Nu is het zo dat Quizletters over het algemeen erg creatief zijn. Daarom ook dat ik jullie om hulp wil vragen: Hebben jullie toevallig een idee wat ik mijn paps geven kan?

    Heel erg bedankt alvast voor ideeën!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Rider schreef:
    (...)

    Hmmm, kan je voor vaderdag dan iig niet fixen dat die dingen hangen en iets spelen? Dat is toch een vet leuk cadeautje. Denk dat ie het hartstikke fijn vind als je dat gedaan hebt en desnoods geef je hem er nog een "allerbeste vader ooit" mok of zo bij. Dan hoef je alleen nog iets te bedenken voor zijn verjaardag... *denkt*


    Ik mag die dingen van papa niet ophangen, omdat hij nog niet weet waar hij het hebben wil. En zelf doet ik het ook steeds maar neit. -.-' Sinds dat hartinfarct is ie vet chagrijnig geworden en wil ie niets meer. :')

    Maar ik vind het wel een goed idee om iets te geven wat in het café kan. Ik ben alleen bang dat we alles al hebben. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Ik mag die dingen van papa niet ophangen, omdat hij nog niet weet waar hij het hebben wil. En zelf doet ik het ook steeds maar neit. -.-' Sinds dat hartinfarct is ie vet chagrijnig geworden en wil ie niets meer. :')

    Maar ik vind het wel een goed idee om iets te geven wat in het café kan. Ik ben alleen bang dat we alles al hebben. x)


    Hmmmm, lastig... Is er ook niet iets waar hij altijd vrolijk van wordt waarmee je iets kan doen? En ik heb geen idee wat er allemaal in jullie café staat, dus ik kan ook niet echt bedenken wat je nog nodig zou kunnen hebben... Hebben jullie al een cool draairad waaraan je kan draaien voor een bepaald bedrag en dat je dan iets van die dingen op het rad krijgt? (bier of zo of koffie :') )

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 14:31 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Hmmmm, lastig... Is er ook niet iets waar hij altijd vrolijk van wordt waarmee je iets kan doen? En ik heb geen idee wat er allemaal in jullie café staat, dus ik kan ook niet echt bedenken wat je nog nodig zou kunnen hebben... Hebben jullie al een cool draairad waaraan je kan draaien voor een bepaald bedrag en dat je dan iets van die dingen op het rad krijgt? (bier of zo of koffie :') )


    Muziek maakt hem vrolijk. :p

    Draairad? Waar kun je dat nnou weer kopen dan? Of hoe moet je dat maken? x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Muziek maakt hem vrolijk. :p

    Draairad? Waar kun je dat nnou weer kopen dan? Of hoe moet je dat maken? x)


    Hmmm, goede vraag :') *gaat googlen*... Nevermind :')


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn enige probleem is dat mijn vriendje op vaderdag jarig is en dat ik bang ben dat onze vrienden nou iets flauws daarmee gaan doen :')

    Eigenlijk is alles wat ik kan bedenken al opgenoemd..
    Wat doet hij graag in zijn vrije tijd?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Muziek maakt hem vrolijk. :p

    Draairad? Waar kun je dat nnou weer kopen dan? Of hoe moet je dat maken? x)


    Heeft hij een favo artiest ofzo? Dan kan je daar een cd/poster/etc. van kopen? Of zo'n gigantische muziek-kaart! Als 'ie dan boos word zeg je heel schijnheilig 'ja maar papie, je hield toch van muziek?' x)

    @Spotgaai
    Hahahhhaha dat is best een goeie :'D Hahahha

    Uhm nou hij componeert graag. Dus hij luisterd niet echt naar muziek. Dus om ook gelijk even op Deamoniums suggestie te komen: Dat gaat geen nut hebben. :p
    Hij luistert vrijwel geen muziek, maar maakt het allemaal zelf. En hij geeft muziekles, en dat is eigenlijk waar hij de gehele dag mee bezig is.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    gepersonaliseerde dartpijltjes met zijn initialen erin gegraveerd ofzo?

    en een paar blokken muziekpapier, kan hij zijn nieuwe creaties meteen op opschrijven ;) misschien inbinden in een mooi boek, en een pen erbij geven?

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 17:44 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    wat dacht je van muziekboeken? Er zijn ontelbaar veel muziekboeken met mooie muziekstukken daarin!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand