• Omdat Indra en ik gek werden van de berichten die totaal niet met de wedstrijd te maken hebben en al gevraagd hadden te stoppen en dat dus niet gebeurd is, hier een off-topic. Hier wordt gesproken over de wedstrijd, waartoe Indra en ik geen belang aan hebben.
    Het wedstrijdtopic


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mascot schreef:
    Ik moet tegen morgen een Frans boekje lezen. Gelukkig is het ondertussen wel al sperperiode, ik heb dus geen testen meer *fieuw*


    Ruilen?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    ^Nee dankje, het mag dan niet voorruit gaan, ik zal het toch moeten lezen wil ik slagen voor mijn examen :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik weet wel wat m'n huiswerk is, maar ik had gewoon geen zin en geen puf het te maken. Daarbij ben ik ook nog eens een vreselijke uitsteller(krul)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik ben morgen vrij. :p


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik heb over twee dagen examen (yay -_-)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Yoko schreef:
    Ik weet wel wat m'n huiswerk is, maar ik had gewoon geen zin en geen puf het te maken. Daarbij ben ik ook nog eens een vreselijke uitsteller(krul)


    Ik ook....Ik moet nog geschiedenis voor iemand maken maar ik ben te lui ;$


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    (...)

    Ik ook....Ik moet nog geschiedenis voor iemand maken maar ik ben te lui ;$


    Voor?! Maak je huiswerk voor mensen? Omg mag ik je inhuren :O?


    I just caught the wave in your eyes

    Ik kwam er zojuist achter dat ik morgen nog een heel project af moet hebben. Oeps?
    Gelukkig zit ik in een stumperd klas en heeft niemand het :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    Ik kwam er zojuist achter dat ik morgen nog een heel project af moet hebben. Oeps?
    Gelukkig zit ik in een stumperd klas en heeft niemand het :')


    Hahaha oke dit is eigenlijk de mensen die in hun agenda moeten kijken maar dat niet doen/of gewoon weg niet willen groep ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Lithos schreef:
    (...)

    Hahaha oke dit is eigenlijk de mensen die in hun agenda moeten kijken maar dat niet doen/of gewoon weg niet willen groep ^^


    Ik schrijf dus niks meer in mn agenda. Onze school heeft zo'n digitaal programma waar het huiswerk op komt te staan. En dat vergeten ze vaak er op te zetten.
    Staat het er niet op, hoeven we geen huiswerk te maken. Überchill.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    (...)

    Ik schrijf dus niks meer in mn agenda. Onze school heeft zo'n digitaal programma waar het huiswerk op komt te staan. En dat vergeten ze vaak er op te zetten.
    Staat het er niet op, hoeven we geen huiswerk te maken. Überchill.
    Wij moeten een agenda inschrijven EN hij wordt gecontroleerd *Yoehoe*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Unsullied schreef:
    (...)

    Ik schrijf dus niks meer in mn agenda. Onze school heeft zo'n digitaal programma waar het huiswerk op komt te staan. En dat vergeten ze vaak er op te zetten.
    Staat het er niet op, hoeven we geen huiswerk te maken. Überchill.


    Whuttt omg jou school is awesome! Nou ja bij ons vergeten ze negen van de tien keer hw op te geven of dan spreken we met de hele klas af geen hw op te schrijven en dan denkt de leraar meestal dat we dan ook geen hw hadden dus ja *duivelse lach* muhahahaha


    I just caught the wave in your eyes

    Lithos schreef:
    (...)

    Whuttt omg jou school is awesome! Nou ja bij ons vergeten ze negen van de tien keer hw op te geven of dan spreken we met de hele klas af geen hw op te schrijven en dan denkt de leraar meestal dat we dan ook geen hw hadden dus ja *duivelse lach* muhahahaha


    Hij is nog awesomer dan je denkt.
    Vele mensen op onze school doen aan sport en muziek.
    Aangezien onze school deze buitenschoolse activiteiten enorm belangrijk vind, hebben we minder toetsen zodat we onze activiteiten volop kunnen blijven doen.
    En niet te vergeten dat je t/m de derde geen toetsweken hebt.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    (...)

    Hij is nog awesomer dan je denkt.
    Vele mensen op onze school doen aan sport en muziek.
    Aangezien onze school deze buitenschoolse activiteiten enorm belangrijk vind, hebben we minder toetsen zodat we onze activiteiten volop kunnen blijven doen.
    En niet te vergeten dat je t/m de derde geen toetsweken hebt.


    Onze school soort van hetzelfde. We hebben drie grote bands (ik zit in 2 daarvan) op school. En daarmee ga je op kamp (tijdens school uren) je mag lessen missen etc. :Y)


    I just caught the wave in your eyes

    Unsullied schreef:
    (...)

    Hij is nog awesomer dan je denkt.
    Vele mensen op onze school doen aan sport en muziek.
    Aangezien onze school deze buitenschoolse activiteiten enorm belangrijk vind, hebben we minder toetsen zodat we onze activiteiten volop kunnen blijven doen.
    En niet te vergeten dat je t/m de derde geen toetsweken hebt.

    Dit lijkt zo erg op mijn school. o.O


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.