• Omdat Indra en ik gek werden van de berichten die totaal niet met de wedstrijd te maken hebben en al gevraagd hadden te stoppen en dat dus niet gebeurd is, hier een off-topic. Hier wordt gesproken over de wedstrijd, waartoe Indra en ik geen belang aan hebben.
    Het wedstrijdtopic


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mascot schreef:
    (...)]Het is een actiefilm :Y) Maar ik ben gewoon vreemd

    Doe niet zo gek! Je bent helemaal niet vreemd. Jongens vinden het juist leuker als je wat minder soft bent (:

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 0:40 ]


    ...

    Mascot schreef:
    (...) Ik ben een meisje, ik kijk vooral actiefilms en films like fast & furious en Marvel films... (mijn vriendinnen vinden het vreemd) en ik gruwel van drama's en romantische films


    Sisfist! Same here ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Anthroopos schreef:
    (...)
    Doe niet zo gek! Je bent helemaal niet vreemd. Jongens vinden het juist leuker als je wat minder soft bent (:


    Je hebt het verkeerde berichtje gequote, gast :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    (...)

    Sisfist! Same here ^^
    Oh en ik noem iedereen bro of dude behalve Rhaego (dear of boo) en Hartnett (Cariño) maar dat terzijde :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Unsullied schreef:
    (...)

    Je hebt het verkeerde berichtje gequote, gast :P

    Ahahaha. Het is al laat (': Dan functioneert niet alles meer


    ...

    Mascot schreef:
    (...)Oh en ik noem iedereen bro of dude behalve Rhaego (dear of boo) en Hartnett (Cariño) maar dat terzijde :Y)


    Dat verschilt bij mij nog wel. Ik ben meer knettergek en bedenk bijnamen voor iedereen of ik plaag mensen veel.
    Maar ik gebruik ook dingen als gast, dude enzo :P

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 0:40 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Anthroopos schreef:
    (...)
    Ahahaha. Het is al laat (': Dan functioneert niet alles meer


    Buuhh... Herkenbaar.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]



    Bhahahahahaha x'D
    Sorry, dat moest ik gewoon even sturen.
    Perv, perv.
    Mega Sexbomb-Cat.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:



    Bhahahahahaha x'D
    Sorry, dat moest ik gewoon even sturen.
    Perv, perv.
    Mega Sexbomb-Cat.

    En dit soort dingen gebeuren dan op late tijdstippen (':


    ...

    Anthroopos schreef:
    (...)
    En dit soort dingen gebeuren dan op late tijdstippen (':


    Oh god. Nu moet ik denken aan een nachtelijk topic gesprek dst ik eens had hier op Q.
    Serieus, ik ga nog steeds kapot van het lachen als ik het terug lees. Net als iedereen.
    Echt enorm beschamend was dat, enorm. Ik zette mezelf he-le-maal voor schut :')

    Kon ik er wat aan doen dat ik enorm melig was? En dat het midden in de nacht was? En ik een enorme perv ben?

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 0:50 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    (...)

    Oh god. Nu moet ik denken aan een nachtelijk topic gesprek dst ik eens had hier op Q.
    Serieus, ik ga nog steeds kapot van het lachen als ik het terug lees. Net als iedereen.
    Echt enorm beschamend was dat, enorm. Ik zette mezelf he-le-maal voor schut :')

    Kon ik er wat aan doen dat ik enorm melig was? En dat het midden in de nacht was? En ik een enorme perv ben?

    EN NU WIL IK WETEN WAT PERV BTEKENT!!!!!!!!!
    (okee, wat betekent perv?)
    (sorry ik houd van hoofdletters)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Yoko schreef:
    (...)
    EN NU WIL IK WETEN WAT PERV BTEKENT!!!!!!!!!
    (okee, wat betekent perv?)
    (sorry ik houd van hoofdletters)


    Eeeuuhh...
    Ik heb geen idee hoe te beschrijven.
    Ik denk dat Seksistisch de beste omschrijving is


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    (...)

    Eeeuuhh...
    Ik heb geen idee hoe te beschrijven.
    Ik denk dat Seksistisch de beste omschrijving is

    Euhh wat...?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Haiiii, ik ben ook heel perv.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 10:14 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Unsullied schreef:
    (...)

    Eeeuuhh...
    Ik heb geen idee hoe te beschrijven.
    Ik denk dat Seksistisch de beste omschrijving is
    \
    Als je seksistisch bent dan oordeel je over iemands sekse (zijn/haar geslacht), ik denk dat je oversekst ofzo bedoelt. :')
    Maar volgens mij betekent pervers smeerlap, maar het wordt meer gebruikt als iemand heel erg aan het doordenken is en dirty opmerkingen maakt enzo.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 9:16 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.