• Ik pas net de beginpost van mijn wedstrijdtopic aan en de post wordt leeg, wanneer ik heb wil bewerken, krijg ik de tekst, maar vanaf ik op aanpassen druk, wordt hij leeg. Dus uhm help?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vermoed trouwens dat het aan de spoilerknop ligt.

    =)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Of toch niet. Pff, ik snap het niet meer.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb het nog nooit gehad, wel gelezen of gezien bij anderen. Helaas kan ik je niet helpen.
    Hopelijk heb je zo een antwoord! (:


    wat was dit ookalweer

    Wel ik poste net mijn beginpost in een reactie onder een spoiler om hem later te recupereren, maar die is plots ook leeg, dus ik weten even niet waardoor het komt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb net ook een paar posts aangepast, maar geen problemen daarmee. Wel vreemd...

    Ik snap het echt niet, dit is de eerste keer dat ik tegen kom. Heb nu wel snel de tekst in word gekopieerd, maar alsnog is het vreemd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kun je de link posten?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=163325


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat was over laatst ook bij een andere wedstrijd ... Misschien ligt het aan een fout in de code in dat subforum of zo?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik had dat laatst ook aan de hand, je moet heel goed je codes nakijken, want daaraan lag het bij mij.


    16 - 09 - '17

    Ik heb daar ook eens last van gehad, dat kwam doordat er zoveel codes in stonden en toen één code verkeerd was, flipte de post.


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat is het rare net, ik heb enkel een cijfer tussen de codes aangepast en een kleur en dat was het. Zie ook niet meteen een fout.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het ligt ergens aan de spoilers. Zonder de spoilers, doet hij het namelijk wel. Maar als je dan alle spoilers er weer in zet, weigert hij te werken. Heel erg apart..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Er zijn vaker spoilers die niet werken, ook al staat de code goed. Heb het ook al enkele keren op profielen gezien.
    Nja, gewoon jammer. Minder spoilers gebruiken is momenteel de oplossing.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb ze er nu uitgehaald. Ik heb in het verleden wel al meerdere spoilers gebruikt, dus dat maakt het nog zo vreemd, maar kijk, dan wordt het tijdelijk een scrolpost.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?