• Dit bericht verwijderd omdat ik nu genoeg informatie heb. xx

    [ bericht aangepast op 8 juni 2014 - 20:22 ]


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    En ze vond het wel oké dat je dit zomaar op het internet pleurt? ;x

    Maar OT: Dat is echt erg voor dst meisje, al weet ik niet precies wat je er tegen kan doen. Misschien aanbieden om samen met haar naar haar ouders te stappen?

    [ bericht aangepast op 8 juni 2014 - 18:57 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Ahw, das echt zielig.
    Sorry maar ik zou niet weten wat je moet doen.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Wow..dat is echt heftig :/

    Gewoon castreren dat soort vieze tuig, bahh!

    Ik weet dat je haar geen sterkte kan wensen enzo, omdat ze dit waarschijnlijk niet weet maar ik wens haar alsnog sterkte en verder zou ik niet weten wat je moet doen ;(


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Vind 'privé' het wel goed dat je dit op het internet pleurt? Ze heeft het in vertrouwen tegen je verteld en zelf zou ik persoonlijk het niet leuk vinden als een vriendin - die ik in vertrouwen had genomen, het op internet had gepleurd.

    Maar oké, nu even on topic: Meteen actie ondernemen en een vertrouwenspersoon opzoeken! Die mensen weten echt wel wat ze moeten doen en kunnen er ook actie tegen ondernemen. Dan kunnen jullie (dit kan 'privé' alleen of samen met jou) het tegen haar ouders zeggen.


    † Love? I want to sleep.

    Peafowl schreef:
    Vind 'privé' het wel goed dat je dit op het internet pleurt? Ze heeft het in vertrouwen tegen je verteld en zelf zou ik persoonlijk het niet leuk vinden als een vriendin - die ik in vertrouwen had genomen, het op internet had gepleurd.

    Maar oké, nu even on topic: Meteen actie ondernemen en een vertrouwenspersoon opzoeken! Die mensen weten echt wel wat ze moeten doen en kunnen er ook actie tegen ondernemen. Dan kunnen jullie (dit kan 'privé' alleen of samen met jou) het tegen haar ouders zeggen.


    16 - 09 - '17

    Misschien had je dit inderdaad beter niet op het internet kunnen zetten, maar gewoon naar informatie kunnen zoeken over wat te doen in dit soort situaties. Je zou inderdaad met een vertrouwenspersoon kunnen gaan praten of zelf kunnen voorstellen dat jullie het samen aan haar ouders vertellen. Laat in ieder geval merken dat je er voor haar bent en dat je het beste wilt voor haar.


    Hamartia

    Oké bedankt allemaal, en op internet zetten is misschien niet heel handig maar ik moest het gewoon even kwijt. Maar bedankt voor de tips. xx


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Er is een rede waarom ze de naam niet noemt, dit gebeurt wel vaker. Pak haar niet zo hard aan.

    In ieder geval, wat je best zegt tegen je vriendin is om met iemand professioneel te spreken. Ik weet dat dit niet zomaar iets is, dit is een gebeurtenis die je, je hele leven mee draagt. Het is moeilijk zoiets aan je ouders te vertellen, maar dit is een ernstig feit en dat komt omdat er zoveel jongeren beschaamd/bang zijn om hier mee naar de politie te gaan. Zorg gewoon dat ze kan praten, want het opkroppen is echt niet voordelig voor haar toekomst.

    Dan had je er ook van kunnen maken dat een vriendin van je iets ergs is gebeurd en je niet weet hoe je dit moet oplossen. Of gewoon simpelweg: Vragen of het mocht.

    Maar ik ga er niet mee off topic. Ik wens haar in ieder geval verder heel veel geluk, want dit is echt een rotsituatie.


    † Love? I want to sleep.

    Peafowl schreef:
    Dan had je er ook van kunnen maken dat een vriendin van je iets ergs is gebeurd en je niet weet hoe je dit moet oplossen. Of gewoon simpelweg: Vragen of het mocht.

    Maar ik ga er niet mee off topic. Ik wens haar in ieder geval verder heel veel geluk, want dit is echt een rotsituatie.


    Ja nou in iedergeval heel erg bedankt voor je tips! En ja ik had inderdaad dit niet zomaar moeten delen. Maar wel bedankt! xx


    I think you have to take me for me ~ Harry styles