• Hoi, mijn psychiater had me aangeraden omdat ik haar had verteld dat ik veel last had van geluid op school om te gaan kijken voor een geluiddichte koptelefoon. Een vriendin van me heeft dyslexie, en het laatste jaar van de basisschool kon ik die van haar lenen, maar ze heeft hem nu aan een neefje gegeven geloof ik. Ze had er een gekregen om dat ze een rugzakjes had, maar omdat ik nog geen officiële diagnoses heb kan ik dat dus niet.
    Ik weet dat je ze via internet kan bestellen, maar ik wilde eerst kijken of er ook winkels zijn die ze verkopen. Dus weet iemand hier waar ik die zou kunnen kopen? Alvast bedankt!


    “One time, Morrissey was being a little bitch, so I put toothpaste in his oreos. He cried. -Johnny Ma

    Geen idee, sorry

    Misschien zou je het op je school kunnen vragen, aan Karel en Daphne ofzo?
    Nouja, ik zie je wel verschijnen met koptelefoon op school als je m' hebt gevonden (:

    Groetjes Veer


    Regels zijn er om verbroken te worden

    Skyjump schreef:
    Geen idee, sorry

    Misschien zou je het op je school kunnen vragen, aan Karel en Daphne ofzo?
    Nouja, ik zie je wel verschijnen met koptelefoon op school als je m' hebt gevonden (:

    Groetjes Veer


    Okay thanks :)


    “One time, Morrissey was being a little bitch, so I put toothpaste in his oreos. He cried. -Johnny Ma