BastiIle schreef:
(...)
Ik was onlangs naar huis aan het fietsen en ik had mijn muziek in en er werkte maar 1 oortje. Ik kijk altijd graag rond en als ik dan merk dat niemand in de buurt is begin ik te zingen en ik reed langs een bos en ik hoor plotseling iemand applaudisseren en juichen en ik keek in dat bos, waren daar dus twee mannen de bomen aan het afzagen. Ik reed door met een rood hoofd :'$
Hahaha.
Ik heb er nog één. Toen ik in het derde middelbaar kwam op het college, was ik daar al een week of zo. Er was zo een computerklas helemaal in de hoek van de speelplaats waar amper iemand komt, maar is dus het klaslokaal, je hebt een kleine hal en dan de deur om naar buiten te gaan en daar is een smalle stoep. Wat doe ik? Ik klink mijn voet om op dat stoepje en moest mijn klasgenoot haar boekentas vastnemen om niet te vallen en er liep juist een leerkracht naar ons toe die ik toen nog niet kende natuurlijk. Mijn klasgenoot maar lachen, die leerkracht zo 'Oei oei, rustig niet vallen.' en ik liep daar beschaamd en mijn voet deed pijn xp
Maar hoe krijg je het voor elkaar om je voet om te klinken op een kleine stoep? Haha
16 - 09 - '17