• B A S T I L L E • F A N T O P I C


    • Daniël Campbell Smith •
    • Kyle Jonathan Simmons •
    • William Farquarson •
    • Chris "Woody" Wood •






    The Stormers:
    BastiIleRani
    PhilocalistSylvie
    UnsulliedJulia
    WilkinsonGabriëla
    AmarelaDemi
    AsterismFren
    QuiesSophie
    Overjoyed Lizzie
    Trouvaille\
    CaelestisFloor
    Eruditie Linde
    Myle Kyle
    Hecuba Britt



    Naamsveranderingen doorgeven
    Wees aardig tegen elkaar en heb respect voor elkaar
    Laatste reactie opent nieuw topic, lijkt het eerlijkst zo, niet waar?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 15:13 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    BastiIle schreef:
    (...)

    Ik was deze morgen een stumperd.
    Ik moet deze morgen m half tien werken en ik moest door de regen daar naar toe fietsen en ik wacht daar onder een boom omdat het gebouw op slot was. En er was niemand te bekennen dus ik bel naar mijn baas en moest ik blijkbaar niet werken ):


    Hahahaha, ahw! Poor you x'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Haha, niemand is zo erg als mij om chips in de koelkast te leggen, he Rani, hahahahahah xp


    16 - 09 - '17

    Pabitel schreef:
    Haha, niemand is zo erg als mij om chips in de koelkast te leggen, he Rani, hahahahahah xp


    Heb je chips in de koelkast gelegd? o.O


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]


    Hij is echt schattig :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Bloodrider schreef:
    (...)

    Heb je chips in de koelkast gelegd? o.O


    Ja, ik liep met mijn zak chips naar de keuken. Ik ging naar de koelkast, opende die, maakte zelfs plaats, legde mijn chips neer en had toen pas door wat ik echt aan het doen was. Ik heb mezelf toen gewoon zitten uitlachen, dikke fail. Maar ik heb nog wat fails meegemaakt, waaronder nog één die niemand anders kan overkomen dan Sylvie herself xp


    16 - 09 - '17

    Pabitel schreef:
    (...)

    Ja, ik liep met mijn zak chips naar de keuken. Ik ging naar de koelkast, opende die, maakte zelfs plaats, legde mijn chips neer en had toen pas door wat ik echt aan het doen was. Ik heb mezelf toen gewoon zitten uitlachen, dikke fail. Maar ik heb nog wat fails meegemaakt, waaronder nog één die niemand anders kan overkomen dan Sylvie herself xp


    Nou, vertel eens ;)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Bloodrider schreef:


    Hij is echt schattig :3


    Die staat toch in de beginpost :'$


    '' Type Sangster if you can see this. "

    BastiIle schreef:
    (...)

    Die staat toch in de beginpost :'$


    Weet ik. Maar ik vind hem daar schattig :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Pabitel schreef:
    (...)

    Ja, ik liep met mijn zak chips naar de keuken. Ik ging naar de koelkast, opende die, maakte zelfs plaats, legde mijn chips neer en had toen pas door wat ik echt aan het doen was. Ik heb mezelf toen gewoon zitten uitlachen, dikke fail. Maar ik heb nog wat fails meegemaakt, waaronder nog één die niemand anders kan overkomen dan Sylvie herself xp


    Ik heb ook een heleboel dingen meegemaakt hoor (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Bloodrider schreef:
    (...)

    Nou, vertel eens ;)


    Wel, ik was voor het eerst in de Efteling, dat is dus jaren geleden. Mijn moeder en ik waren naar de wc gegaan en ik kwam al buiten. Ik wist niet of mijn moeder al buiten was, of nog binnen was, dus wilde ik terug naar binnen om te kijken. Mijn nonkel was ondertussen iets aan het zeggen tegen mij, dus keek ik naar hem en liep terwijl naar binnen. Maar toen ik me omdraaide met mijn handje zo dom in de lucht, had ik opeens een borst van een vrouw vast. Hahahaha omg, ik schaamde me kapot, wat moest die vrouw wel niet van me denken?! Ik zei meteen sorry met een rooie kop, ze knikte gewoon en liep weg. Omg, ik ben gewoon buiten gebleven, haha.


    16 - 09 - '17

    BastiIle schreef:
    (...)

    Ik heb ook een heleboel dingen meegemaakt hoor (:


    Vertel, this is your change, haha. Dan zal ik er nog een dom moment vertellen xD

    [ bericht aangepast op 8 juni 2014 - 12:45 ]


    16 - 09 - '17

    Bloodrider schreef:
    (...)

    Weet ik. Maar ik vind hem daar schattig :3


    Dat weet ik toch. Daarom staat ie daar :'$


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Pabitel schreef:
    (...)

    Wel, ik was voor het eerst in de Efteling, dat is dus jaren geleden. Mijn moeder en ik waren naar de wc gegaan en ik kwam al buiten. Ik wist niet of mijn moeder al buiten was, of nog binnen was, dus wilde ik terug naar binnen om te kijken. Mijn nonkel was ondertussen iets aan het zeggen tegen mij, dus keek ik naar hem en liep terwijl naar binnen. Maar toen ik me omdraaide met mijn handje zo dom in de lucht, had ik opeens een borst van een vrouw vast. Hahahaha omg, ik schaamde me kapot, wat moest die vrouw wel niet van me denken?! Ik zei meteen sorry met een rooie kop, ze knikte gewoon en liep weg. Omg, ik ben gewoon buiten gebleven, haha.


    Oh My. WHAHAHAAHAHAHA xD
    Dat is echt gênant.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Pabitel schreef:
    (...)

    Vertel, this is your change, haha. Dan zal ik er nog een dom moment vertellen xD


    Ik was onlangs naar huis aan het fietsen en ik had mijn muziek in en er werkte maar 1 oortje. Ik kijk altijd graag rond en als ik dan merk dat niemand in de buurt is begin ik te zingen en ik reed langs een bos en ik hoor plotseling iemand applaudisseren en juichen en ik keek in dat bos, waren daar dus twee mannen de bomen aan het afzagen. Ik reed door met een rood hoofd :'$


    '' Type Sangster if you can see this. "

    BastiIle schreef:
    (...)

    Ik was onlangs naar huis aan het fietsen en ik had mijn muziek in en er werkte maar 1 oortje. Ik kijk altijd graag rond en als ik dan merk dat niemand in de buurt is begin ik te zingen en ik reed langs een bos en ik hoor plotseling iemand applaudisseren en juichen en ik keek in dat bos, waren daar dus twee mannen de bomen aan het afzagen. Ik reed door met een rood hoofd :'$


    Hahahaha. Ahw :'3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]