• ik vroeg me af of ik een verhaal zou schrijven met mijn echte dagboeken een soort autobiografie. maar ik weet niet of het een slim plan is. ik kan natuurlijk de namen van mensen enz er in veranderen maar alsnog.


    stay strong <3

    Ik denk dat het wel leuk is :Y)


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    Ik denk dat het wel leuk is :Y)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik denk ook wel dat het leuk is, maar ik zou er toch wel over nadenken of je dat echt met het internet wil delen, het is namelijk wel echt heel persoonlijk.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik weet niet wat je allemaal meegemaakt hebt, maar als je gewoon een "normaal" leven hebt gehad, zal ik persoonlijk het niet zo interessant vinden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ik weet niet of het als normaal word beschouwt xD maar ik denk wat tsubomi zei wel waar is het is persoonlijk. dus ik ga het eerst eens uit werken en dan kijken of ik het ga posten.
    bedankt voor jullie reacties <3


    stay strong <3

    Ik heb er zelf ook heel vaak over gedacht, maar ik doe het toch niet, want ik wil niet dat mijn levensverhaal op internet staat. Het is mijn verhaal en ik wil het alleen met mensen delen die ik goed genoeg ken. En dus niet met de hele wereld (want ja, internet is de hele wereld).


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Kairos schreef:
    Ik weet niet wat je allemaal meegemaakt hebt, maar als je gewoon een "normaal" leven hebt gehad, zal ik persoonlijk het niet zo interessant vinden.


    ars moriendi

    Javelin schreef:
    Ik heb er zelf ook heel vaak over gedacht, maar ik doe het toch niet, want ik wil niet dat mijn levensverhaal op internet staat. Het is mijn verhaal en ik wil het alleen met mensen delen die ik goed genoeg ken. En dus niet met de hele wereld (want ja, internet is de hele wereld).


    daar heb je gelijk in maar ik heb het te vaak moeten vertellen omdat ik veel in contact ben geweest met jeugdzorg, therapeuten etc.


    stay strong <3

    Het is aan jou wat je wel en niet wilt delen. Je zou het verhaal ook kunnen baseren op jouw leven, maar het niet volledig zo laten gaan, wat misschien voor wat meer speling etc. kan zorgen. Zelf zou ik het in ieder geval wel reuze interessant vinden om te lezen. Veel succes!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Einmana schreef:
    Het is aan jou wat je wel en niet wilt delen. Je zou het verhaal ook kunnen baseren op jouw leven, maar het niet volledig zo laten gaan, wat misschien voor wat meer speling etc. kan zorgen. Zelf zou ik het in ieder geval wel reuze interessant vinden om te lezen. Veel succes!


    wauw bedankt daar dacht ik zelf ook aan :P
    dankje <3


    stay strong <3

    ik heb de beslissing genomen om een deel waar gebeurd en deel verzonnen te doen
    dat er een verhaal lijn in zit :)

    hij heet journey back to the past
    http://www.quizlet.nl/stories/138833/journey-back-to-the-past/


    stay strong <3

    deadskittles schreef:
    ik heb de beslissing genomen om een deel waar gebeurd en deel verzonnen te doen
    dat er een verhaal lijn in zit :)

    hij heet journey back to the past
    http://www.quizlet.nl/stories/138833/journey-back-to-the-past/
    Dan is het dus geen autobiografie meer. Just in case, you didn't know.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Dan is het dus geen autobiografie meer. Just in case, you didn't know.


    dat weet ik maar toch bedankt xD


    stay strong <3