• Na na die twee weken voorbereiding was het zover. De eerste en tweede jaars van het MBO hadden hun sportdag. In matchende team outfits, wat bij ons als team x bestond uit streepjes shirt, litteken op de wang gemaakt en een bandana, hadden we een heerlijke warming up. Naja we hadden dus n vlag moeten maken. Al snel viel rond twaalf in het water en mochten we gelukkig naar huis.

    Door sprinten is mn knieblessure uitgegroeid tot een bovenbeen een knieblesssure
    Vervolgens in harde regen gefietst

    Al met al leuk dus .... wie heeft er ook nog sport dag


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb gelukkig nooit meer sportdag. Ik had altijd zo'n hekel aan die dagen.


    I am an idiot, I move.

    Die waardeloze sportdag had ik in het begin van het school jaar, met het thema 'elkaar beter leren kennen'. Bullshit. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn sportdag had ik begin dit schooljaar en hopelijk heb ik nooit nog een sportdag. :')


    Take me to wonderland

    Ik had dit jaar een sportdag met fitness, klimparcours, deathride, vlottentocht en honkbal. Ik vond het geweldig haha
    En hopelijk geneest je blessure :c


    • Oh my lord •

    Op de basisschool vond ik sportdag best leuk, op de middelbare school....meh....Stelde niet zoveel voor geloof ik. Alleen het laatste jaar was leuk want toen mocht ik badmintonnen en heb ik het toernooi gewonnen. De beker heb ik alleen nooit gekregen want die werd uitgereikt op het galadiner en daar ben ik niet heen geweest.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik ging daar bijna nooit heen (cat) hoe ik dat zonder problemen flikte? Geen idee.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Fisher schreef:
    Ik heb gelukkig nooit meer sportdag. Ik had altijd zo'n hekel aan die dagen.


    Mijn moeder meldde me ook heel vaak ziek als ik sportdag had xD Zelf vond ze het ook onzin, dat was ook de enige schooldag dat ik weg mocht blijven haha!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    die waren bij mij ook vaak waardeloos, behalve die in het 3de, 4de en 6de jaar. Al was het meestal waardeloos omdat ik een faal ben in sporten :')
    In het derde gingen we naar Deinze, watersporten doen en over vuile beken springen en dat soort dingen. Wij waren de laatste groep die op het water gingen, met zelfgebouwde vloten en daarna kajaks. Dat vlot viel goed mee, maar voor die kajaks zat ik met twee andere sport-faaltjes in de kajak, moesten we de hele tijd giechelen omdat we onze riemen tegen elkaar gooiden per ongeluk, en jawel, omgekanteld. Ik raakte toen zo onderkoeld dat mijn vriendinnen mij moesten helpen aankleden :')

    In het vierde was het net hetzelfde, maar toen was mijn vlot zo'n faal dat ik in het water gesprongen was om te duwen. En later met mijn beste vrienden in kajaks, en had ik een vriend bijgemaakt ^^

    In het zesde was het best kak omdat ik geen vrienden meer had, maar we gingen surfen en ik was de eerste die rechtstond dus dat was best stoer. Al had ik nadien een fiske verkoudheid. :-)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik heb stiekem de 'te doen - lijst' voor onze sportdag in Juli gezien, en bovenaan stond 'roze olifant regelen' dus ik ben benieuwd.
    De twee die we dit jaar hebben gehad bestonden voor mij uit voetbal en dansen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Er waren een paar leuke dingen. Voetbal in zon bal, mega twister en zweeper. Verfer was er frisbee voetbal rugby, zaklopen, sprint, ver springen, hoogspringen, jumobal, met een grote skippy bal en estafette.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vond sportdag altijd leuk ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Haat aan sportdagen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Haat aan sportdagen.


    26 - 02 - '16

    Ik vond sportdagen altijd vreselijk, en vervolgens voelde ik me daar licht schuldig over omdat het bedoeld was als iets "leuks" en heel veel mensen het ook geweldig vonden, terwijl ik daar maar een beetje zat te hopen dat het heel hard zou gaan onweren en het hele gebeuren zou worden afgelast. Voor mensen die het leuk vinden is het super dat zoiets wordt georganiseerd, maar mij maak je er het absolute tegenovergestelde van blij mee. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vond het wel leuk, zolang ik maar niet teveel hoefde te bewegen :')


    wat was dit ookalweer