• Zijn er hier mensen die het echt leuk vinden om nieuwe mensen te ontmoeten? Like me? (zelf heb ik vriendschappen gehad waarbij het hun eigenlijk niet echt boeide en dat was best vervelend aangezien ik er toen altijd achter aan moest gaan en de ander er geen tijd in stook en nu heb ik er ook geen contact meer mee.)
    Ik ben zelf 17, bijna 18.
    Noord-Brabant.
    Je kan me altijd een PB sturen of GB.


    Chicks before dicks

    Jammer dat je zover weg woont, maar we kunnen evt. Wel gewoon via hier etc. Praten?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Waar in Noord Brabant woon je precies? Ik woon helemaal in het westen en hou ervan nieuwe mensen te ontmoeten. Ik ben trouwens 16 bijna 17 *O*


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik hou er ook altijd van om nieuwe mensen te ontmoeten (: Noord-Brabant is niet zo ver. Ik woon in Limburg.


    Take risks and conquer your fears.

    Ja, dat vind ik echt heel leuk (:
    In mijn blog staan bijna al mijn meetings =)

    Ik vind het ook best wel leuk, alleen is Noord-Brabant een beetje ver.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    @Scribe Ja natuurlijk :)
    @Emrys Ik woon zelf in Breda.
    @Corday Nice, ik ben vaak in Limburg geweest :)
    @krull haha ik heb ooit een keer aan een meeting gedaan....
    @Pelekai oh dat is balen, waar woon jezelf als ik mag vragen? :)


    Chicks before dicks

    lijkt mij ook leuk :)
    ik kom uit Limburg ^^
    misschien is het handig dat je iets meer over jezelf te vertellen :)

    [ bericht aangepast op 4 juni 2014 - 15:32 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    unbekannt schreef:
    @Scribe Ja natuurlijk :)
    @Emrys Ik woon zelf in Breda.
    @Corday Nice, ik ben vaak in Limburg geweest :)
    @krull haha ik heb ooit een keer aan een meeting gedaan....
    @Pelekai oh dat is balen, waar woon jezelf als ik mag vragen? :)

    Haarlem


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    (...)
    Haarlem


    oh my ik ken jou en ik zie dat nu pas terwijl ik gister ook op je pro had gekeken en t dus niet door had. lol


    Chicks before dicks

    Hier komt mijn geweldige topografische kennis weer. Ik was vergeten waar Noord-Brabant lag :')
    *Lang leve google*

    Maar het is inderdaad niet heel erg fijn als je vrienden hebt waarbij jij altijd naar hun moet komen. We kunnen beginnen met via Quizlet praten? :Y)


    wat was dit ookalweer

    unbekannt schreef:
    (...)

    oh my ik ken jou en ik zie dat nu pas terwijl ik gister ook op je pro had gekeken en t dus niet door had. lol

    Uh, wat?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.