• Beste mensen, met welgemeende liefde en trots presenteer ik u: De strikt geheime Kletscaffia 161!




    Café mededelingen:
    ~ Iedereen is Kletscaffioso! :Y)
    ~ Onze criminaliteit heeft al meer dan honderdvijftig topics gevuld.
    ~ Wij geven elke dag gratis geld (en wapens) (en lessen in drugshandel) (en codetaal-lessen).
    ~ Er bestaat een story over ons leven als criminelen! Enchanted!
    ~ Wij hebben een undercover TinyChat-account: klik.
    ~Wij hebben ook een eigen baas
    ~Raadpleeg je ook over hoe je deze geheime beginpost onderhoudt: De tips!!!


    Het staat in onze gedragscode dat je deze beginpost moet lezen.

    Zeg, ik ben hier nieuw. Hoe begon deze bende?
    Wel, het is simpel. Er waren eens twee quizletters die van rellen hielden en zich bezighielden met criminele zaakjes. Dit deden ze beiden graag maar ze deden dit een beetje te illegaal. Zo begon het Kletscafffiosi-dee. Al binnen en topic hadden ze een paar vaste bendeleden en de eerste dag al was een groot succes. Zo groeide de Kletscaffiosi steeds meer en meer en op een dag was de criminaliteit de wereld te veel. En zo vernietigde de politie alles. Maar wij zijn allemaal prima in orde en houden ons nog nog lang en gelukkig bezig met obscure zaakjes.


    Onze criminele bendeleden:
    Werknemers.
    L.D.L. • Lotta • COBAI • Huurmoordenares • 12
    N.O.X. • Nori • Nori • Pedofiel • 12
    C.R. • Crystal • Sciathan • Gifmenger • 12
    J.V.O. • Jarne • Debbaut • Contactpersoon tussen de baas en de bende • 15
    S.O. • Sofie • Zinser • Wachter van de thuisbasis • 14
    K.R.A.G. • Kim • Coulson • Plannenberamer • 18
    S.Y.L. • Sylvie • Pabitel • Directrice van wapenbedrijf • 19
    K.Y.M. • Kyle • Dorchadais • Gluiperige moordenaar • 17
    F.R. • Fren • Asterism • Spion • 13
    K.U.D.B. • Kim • Kenobi • Bedriegster • 17
    E.R.L. • Eva • Wentelteefje • Computerhacker • 14
    N.A. • Naomi • Aves • Leugenaar • 16
    B.E.C. • Bes • Frodo • Miskend genie • 16
    E.M.S. • Emma • Krull • Plannetjesverdoezelaar • 20
    N.L.M.M. • Noa • iMickeyMouse • Inbreekster • 13
    V.E. • Vera • DianePie • Kwaadaardige dokter • 14
    R.R.. • Rick • McClair • Hacker • 17
    R.O. • Ro • Orchideah • Drugs-in-drankjes-menger • 14

    Verslaafden.
    S.U.S. • Suuz • Cantabile • Gevaarlijke ninja • 17
    E.R.B. • Erieka • Karthus • Spioneertoestellenverkoopster • 18
    G.A.H. • Gail • Aldea • Carjacker • 17
    I.S. • Isa • Pumbaa • Cocaïneverslaafde • 13
    L.I. • Lisanne • Caesar • Speedverslaafde • 15
    N.A.B. • Naomi • Anakin • Lsd-verslaafde • 19
    Y.O.L. • Yolanda • DiNozzo • Xtc-verslaafde • 17
    S.A. • Sanne • Verlac • GHB-verslaafde • 15
    M.A. • Marlou • Arquitecta • Alcoholist • 14
    J.A.B. • Jamy • Leshley • Sigarenroker • 17
    J.A.M. • Jacco • Timberland • Stoner • 18
    D.A.H. • Daphne • LeMockingjay • Van alles en nog wat-verslaafde • 14
    A.N. • Annemarije • Mulleroni • Wapenhandelaar • 16
    D.S.E.N. • Do • SuperTOMMO • Drugsdealer • 13
    L.K.E. • Leah • Verne • Pooier • 13
    C.O. • Coosje • Solarah • Drugskoerier • 14
    M.V.D.H. • Minke • Shukaku • Geldwitwasser • 15
    E.M. • Emma • Pama • Bendeadvocaat • 15
    K.I.D. • Kim • Cassia • Heroïneverslaafde • 19
    A.D.G. • Annick • Pukkelxding • Robotfototekenaar • 20
    D.E. • Demi • Author • Gladde prater • 14
    I.N.W. • Inge • Square • Badeendjessmokkelaar • 17
    M.E. • Merel • Hanaemi • Tweede Bendeadvocaat • 15
    F.R. • Freya • Cresseyde • Fantasy verslaafde • 17
    S.U. • Suzanne • Abadine • Mensensmokkelaar • 16
    E.Z. • Ezra • Syeira • Overvalster • 15
    A.L.B. • Aline • Schuester • Serieverslaafde • 14
    M.E. • Melissa • Neri • Zakkenroller • 14
    A.N.B. • Aniek • Memoria • Dief • 15
    M.A.B. • Marlijn • Rhaego • Spamverslaafde • 15
    E.V.A. • Evelien • Harcourt • Tolk • 18
    N.I. Nina • Nina2Musical • Chocoladeverslaafde • ?

    Wil jij ook bij de meest criminele bendeleden ever horen? Iedereen is welkom! Hoe meer mensen, hoe meer geld. :3
    Zeg je initialen, naam, leeftijd en activiteit in de Kletscaffia, dan hoor je erbij!

    Prijslijst van het café waar de Kletscaffiosi gaat kaarten.
         


         



    De Kletscaffiosi; Wist je dat..?
    Wist je dat:
    • De Kletscaffiosi is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Nori) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Debbaut) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (McClair) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (COBAI) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • De Kletscaffia ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Debbaut) en Erieka (Karthus) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (Nori) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (COBAI) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (COBAI) (bedenker van de naam), Jarne (Debbaut) en Bes (Frodo) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (McClair) goed is in het bedenken van ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?
    • Gail (Aldea) van trollen houdt?

    Just a reminder!!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar. Wel tegen de politie uiteraard.
    ~ Iedereen is slecht en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen - met uitzondering van de politie.
    ~ Als je een topic steelt, weet dan zeker dat je het kunt onderhouden, meer naar boven vind je tips om een beginpost bij te houden.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2014 - 19:34 ]

    COBAI schreef:
    (...)
    Toontoontoon!


    Straks gaan we eten en dan zwemmen, wat mij echt onmogelijk lijkt, aangezien ik tegen acht uur terug moet. The fuck. :'D Ik vind het daar wel leuk, maar ik vind het zo eng dat ze daar blijkbaar aan van alles hebben gedacht om te voorkomen dat je er zelfmoord pleegt of ontsnapt of zo. Het lijkt daar wel een gesloten instelling, een verblijfsplaats voor tijdens bosklassen en andere shit en een ziekenhuis in een.


    Sorry als het volstaat van de fouten :'D Deze is overigens voor een real life vriendin geschreven ^^

    Tu me déjà manques
    Même si tu n’as pas encore parti.
    Pour longtemps,
    Tu étais ma seule amie.

    Tu me déjà manques,
    Même si nous n’avons pas plus de contact
    Pour longtemps,
    Je ne serai pas intact.

    Tu me déjà manques,
    Même si nous ne parlions pas beaucoup
    Et ça prendra une longue période de temps:
    Mon radoub.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    (...)

    Sorry als het volstaat van de fouten :'D Deze is overigens voor een real life vriendin geschreven ^^

    Tu me déjà manques
    Même si tu n’as pas encore parti.
    Pour longtemps,
    Tu étais ma seule amie.

    Tu me déjà manques,
    Même si nous n’avons pas plus de contact
    Pour longtemps,
    Je ne serai pas intact.

    Tu me déjà manques,
    Même si nous ne parlions pas beaucoup
    Et ça prendra une longue période de temps:
    Mon radoub.


    Er zitten fouten in (Tu me déjà manques > Tu me manques déjà :3) maar ik vind de boodschap veel belangrijker dan het aantal fouten. En ik vind het voor een niet-Franstalig iemand echt sterk en mooi geschreven. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    COBAI schreef:
    (...)
    Er zitten fouten in (Tu me déjà manques > Tu me manques déjà :3) maar ik vind de boodschap veel belangrijker dan het aantal fouten. En ik vind het voor een niet-Franstalig iemand echt sterk en mooi geschreven. (:


    Over die fout was ik nog aan het twijfelen, haha (vond het beter klinken en aangezien ik niet wist wat juist was, koos ik daar maar voor, maar ik en aanhoren hoe Frans het beste klinkt gaat niet tezamen :'D). 'k Ga 't aanpassen.
    En heel, heel erg bedankt, trouwens.
    Je mag me de andere fouten ook aanwijzen, hoor. Ik heb het liefst dat het gewoon klopt en ik weet dat ik niet veel van Frans bak :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    (...)

    Over die fout was ik nog aan het twijfelen, haha (vond het beter klinken en aangezien ik niet wist wat juist was, koos ik daar maar voor, maar ik en aanhoren hoe Frans het beste klinkt gaat niet tezamen :'D). 'k Ga 't aanpassen.
    En heel, heel erg bedankt, trouwens.
    Je mag me de andere fouten ook aanwijzen, hoor. Ik heb het liefst dat het gewoon klopt en ik weet dat ik niet veel van Frans bak :'D

    Bedoel je met die pas plus echt niet niet meer, of gewoon niet meer? Anders moet die pas weg. En het is tu n'es pas encore parti. That's it, denk ik. ^^ En dat moet je juist wel doen, zo leer je het. Je moet aanvoelen wat het beste klinkt, niet alles uit je hoofd leren. Dat is zoals dat je weet dat het het en niet de meisje is door dat aan te voelen, niet door een hele lijst aan woorden met de en het vanbuiten te leren.

    Nog veel sterkte trouwens!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    COBAI schreef:
    (...)
    Bedoel je met die pas plus echt niet niet meer, of gewoon niet meer? Anders moet die pas weg. En het is tu n'es pas encore parti. That's it, denk ik. ^^ En dat moet je juist wel doen, zo leer je het. Je moet aanvoelen wat het beste klinkt, niet alles uit je hoofd leren. Dat is zoals dat je weet dat het het en niet de meisje is door dat aan te voelen, niet door een hele lijst aan woorden met de en het vanbuiten te leren.

    Nog veel sterkte trouwens!


    Met die pas plus bedoelde ik "niet veel", maar volgens mij klopt dat zelfs niet. Zou beaucoup daar beter staan? En van die être in plaats van avoir: Fuck waarom denk ik daar nooit aan. Verschrikkelijk, ugh.

    Agh, het is niet zo erg, ik voelde me gewoon even rot, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    (...)

    Met die pas plus bedoelde ik "niet veel", maar volgens mij klopt dat zelfs niet. Zou beaucoup daar beter staan? En van die être in plaats van avoir: Fuck waarom denk ik daar nooit aan. Verschrikkelijk, ugh.

    Agh, het is niet zo erg, ik voelde me gewoon even rot, haha.

    Pas beaucoup inderdaad. ^^ En ik snap dat dat moeilijk te onthouden is, zelfs nu heb ik soms problemen met bijvoorbeeld le/la/l' te onthouden.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    COBAI schreef:
    (...)
    Pas beaucoup inderdaad. ^^ En ik snap dat dat moeilijk te onthouden is, zelfs nu heb ik soms problemen met bijvoorbeeld le/la/l' te onthouden.


    Op testen probeer ik er wel aan te denken (dan ga ik MAARTEN af en probeer me te herinneren dat sortir en partir daar ook bijhoren, haha), maar ik denk er echt nooit aan als ik met iemand in 't Frans praat (had ik vorig jaar in de Efteling. Mijn broertje was weer sociaal aan 't doen met iemand en opeens zei die gast: 'Je parle le français.' Mochten wij dus alles gaan vertalen en ben ik in een conversatie geraakt met dat jongetje zijn ouders, haha) of als ik gewoon iets schrijf (:
    Ik haat le/la/l' of un/une. Dat vergeet ik altijd :W

    [ bericht aangepast op 7 juni 2014 - 17:21 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oké, even voor de mensen die niet begrepen waarom ik weg wilde gaan uit de Kletscafé WhatsApp - wat wel logisch was, want ik had geen reden gegeven.. Hier is jullie reden: Ik heb vandaag een begrafenis van mijn oma gehad en dan zit ik, als ik terug ben, er niet op te wachten dat mijn mobiele telefoon ontregelt raakt doordat ik 534 berichten heb ontvangen met (grotendeels) niet zulke nuttige dingen erin. Ik ben voorlopig ook niet van plan om terug te komen. Dus, dat jullie het even weten.

    Dit is niet aanvallend bedoeld richting jullie, want ik kan gewoon niet zo gek veel hebben op dit moment. Ik vind het gespam gewoon too much en daarom wil ik niet meer terug, voorlopig.


    26 - 02 - '16

    Dat is ook de reden waarom ik eruit gestapt ben, hoor Erieka.

    En ik wens je veel sterkte toe, meid (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    De begrafenis was heel heftig. Ik klapte op een gegeven moment dicht en kon er niks meer uit krijgen, daardoor kon ik mijn gedicht niet voordragen en daar voel ik me nog steeds schuldig over ;x


    26 - 02 - '16

    Karthus schreef:
    De begrafenis was heel heftig. Ik klapte op een gegeven moment dicht en kon er niks meer uit krijgen, daardoor kon ik mijn gedicht niet voordragen en daar voel ik me nog steeds schuldig over ;x


    Awh, daar moet je je toch niet schuldig om voelen, iedereen begreep het vast en zeker wel. Sterkte nog!


    16 - 09 - '17

    Pabitel schreef:
    (...)

    Awh, daar moet je je toch niet schuldig om voelen, iedereen begreep het vast en zeker wel. Sterkte nog!


    Dankjewel (:
    Het voelt ook een stuk beter nu alles achter de rug heb. Ook heb ik een middel gekregen waardoor ik beter zal slapen. Spoedig zullen betere tijden aanbreken (:


    26 - 02 - '16

    Oh ja en even een oproep aan iedereen hier: Als jullie me in een af andere chat willen hebben, zou ik willen dat jullie dat eerst netjes vragen i.p.v mij zomaar ergens in te zetten. (Wat dus ook bij de WhatsApp was gebeurd)


    26 - 02 - '16

    Mensjes, ik ga maar eens terug naar dat centrum. Heel misschien bezoek ik m'n moeder morgen en overmorgen opnieuw, maar ik ga niet meer op Quizlet komen denk ik. Tot over *gaat kijken* ongeveer vier weken!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    COBAI schreef:
    Mensjes, ik ga maar eens terug naar dat centrum. Heel misschien bezoek ik m'n moeder morgen en overmorgen opnieuw, maar ik ga niet meer op Quizlet komen denk ik. Tot over *gaat kijken* ongeveer vier weken!


    Sterkte, Lotta


    26 - 02 - '16