Natalia Elin Rousseau ~ thunderkitsune
Langzaam knipperend met mijn ogen word ik wakker en ik voel gelijk irritatie op komen. Verdomde droom, of beter gezegd: nachtmerrie. Ik snap veel dingen, maar wat ik absoluut niet snap is waarom ik zo vaak over Caiden droom, het is om gek van te worden. Ik weet honderd procent zeker dat ik niks voor hem voel, maar de dromen blijven maar komen. Mayson zal wel weer in een deuk liggen wanneer hij het hoort. Ik weet niet welke dromen ik erger vind, de romantische dromen, of de 16+ gerelateerde dromen. Die droom van vannacht was een combinatie van de twee, wat eigenlijk nog erger is.
We zaten eerst in een chique restaurant en ik droeg een zwart cocktailjurkje, die ik best wel in mijn kast zou willen hebben hangen. Toen veranderde de omgeving plotseling naar een hotelkamer en begon hij me te zoenen, iets wat ik in real life nooit zou doen, maar het enge was dat het behoorlijk echt voelde, gatver. Ik trok zelfs zijn shirt uit, wat het allemaal nog erger maakte. Gelukkig stopte de droom dit keer daar, aangezien ze niet altijd daar al stoppen. Bah.
Ik glijd mijn bed uit en na een korte blik op mijn twee kamergenootjes, Olivia en Brooke, kom ik tot de conclusie dat ze nog slapen. Stilletjes, zodat ze niet waker worden, pak ik mijn douchespullen om vervolgens de slaapkamer uit te glippen en de badkamer in te glippen. Al snel sta ik onder de douche en ik voel ik de heerlijke koude stralen over me heen lopen - warme douches vind ik maar niks.
Niet veel later ben ik uit de douche gestapt, droog ik me af en trek ik mijn kleding aan. Na nog een laagje mascara op mijn donkere wimpers aangebracht te hebben, ben ik klaar en loop ik naar de keuken. Ik had niet op de wekker gekeken toen ik wakker werd, maar ik gok dat het nog vroeg is, omdat er voor de rest nog niemand in de keuken is. De radio zet ik op een zacht volume en ik neurie zachtjes mee met het huidige liedje, terwijl ik de broodrooster te voorschijn haal.
To the stars who listen and the dreams that are answered