• Hallo daar :)
    Op een of andere manier kan ik gewoon niet mijn verhalen deftig aan elkaar 'binden'. Ik heb wel genoeg inspiratie en alles, maar als ik een verhaal van me nalees, klopt er iets niet aan. Het komt nogal eentonig over. Aangezien zo'n verhaal nogal saai is vraag ik om hulp.
    Heeft iemand tips om verhalen niet eentonig en vlot te maken? Ik zou het erg op prijs stellen haha


    • Oh my lord •

    Misschien een rare tip maar dit is zoals ik het meestal doe: Zie je verhaal zoals het in een film is maar dan beleef je het door de ogen van de hoofdpersoon en ervaart alles wat je ziet, hoort, voelt, ruik. Probeer het zo goed mogelijk ze beschrijven en gebruik wat mooiere woorden dan wat je normaal doet, geen platte taal tenzij het een recht aan recht toe verhaal is. ik wens je verder veel succes en misschien heb je hier wat aan ;)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Als ik later spannende verhalen kan schrijven die vlot lezen, zal ik al blij zijn. Maar het begin is altijd het moeilijkste haha. En dankjewel trouwens, het is altijd leuk om iemand te hebben die in je gelooft :')


    • Oh my lord •

    Vastly schreef:
    Als ik later spannende verhalen kan schrijven die vlot lezen, zal ik al blij zijn. Maar het begin is altijd het moeilijkste haha. En dankjewel trouwens, het is altijd leuk om iemand te hebben die in je gelooft :')


    Iedereen op Q zijn beginnende schrijvers, we geloven in elkaar en steunen daarin elkaar. :)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dankje voor de tip! Ik ga proberen alles zo goed mogelijk en bondig uit te leggen. En ik ben blij dat mensen hier in elkaar geloven, soms heb ik een extra 'duwtje' nodig haha. En ik ben blij dat hier zoveel mensen zijn die andere helpen. Sommige mensen hebben denk ik wel een aangeboren talent voor schrijven, ze kunnen zooo goed schrijven dat ik niet geloof dat ze beginners zijn.


    • Oh my lord •

    probeer je gewoon goed in te leven in de hoofdpersoon en schrijf op je gevoel, herlees vaak en je zult na veel oefening ook een goede schrijfster worden


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."