• Hoii,

    Ik heb eindelijk na heel wat weken weken weer met Flaenor/Louisa afgesproken. We hebben een paar weken geleden gemeet en dat vonden we echt heel gezellig. Via Skype hebben we toen weer een afspraak gemaakt. Om 2 uur kwam ze naar mij en hebben eigenlijk tot 10 minuten geleden het over zo veel dingen gehad en zo veel gedaan.
    Het was wel vrij ingewikkeld om het te regelen omdat mijn ouders niets van Q weten en ze in een totaal andere stad woont. Voor de eerste keer meeten ben ik met mijn beste vriendin naar de stad gegaan waar zij woont om daar te 'shoppen' en haar stiekem te meeten. Het was enorm gezellig en toen wisten we eigenlijk al dat we het vaker wouden doen. Ik heb tegen mijn ouders gezegd dat ik haar zo ken en dat vonden ze goed.
    Maar toen ze bij mij kwam zijn we eigenlijk bijna meteen naar het bos gegaan (R.I.P mijn schoenen) en hebben daar bijna 2 uur gewandeld/gefietst. Het was echt heel gezellig maar in plaats van alleen maar lachen hebben we het ook echt over serieuze dingen gehad. Toen we weer thuis waren hebben we pannenkoeken gebakken en nog even muziek gemaakt (zij speelt piano, ik gitaar, ik heb toevallig een keyboard en een gitaar hier) :Y)
    Eigenlijk ben ik heel blij dat we gemeet hebben omdat ik er nu toch een hele goede vriendin bij heb. Ik kan haar echt alles vertellen en ze snapt me altijd. Daarom ben ik ook zo blij dat ik haar nu ook 'in het echt ken' omdat dat toch leuker is dan via Skype.

    Prachtige selfie *KUCH*:



    Jullie hoeven nu niet te zeggen dat het dom is om te liegen want dat weet ik ook wel. :')

    Maar om dit topic weer iets nuttiger te maken, hebben jullie ook een vriend/vriendin die heel veel voor je betekend?


    wat was dit ookalweer

    Coombs schreef:
    Leuke foto en dat leugentje was het vast allemaal waard!

    Ik heb eind vorig jaar, zevenentwintig december om precies te zijn, Amparo/Inanis gemeet samen met mijn moeder. Dit is zeker de moeite waard om nog eens te doen en aangezien Amparo mij heeft beloofd om mijn verjaardag over te doen, zal ik haar in de zomervakantie weer gaan zien, yayy (:


    Haha tot nu toe wel ja :Y) Alleen liep ik net naar beneden en werd ik toch zenuwachtig over dat ze misschien iets gemerkt maar gelukkig niet.
    Ohh veel plezier! (:


    wat was dit ookalweer

    Het was inderdaad hééél erg leuk! Echt eah, we gingen alweer plannen maken voor de volgende keer, en dat wordt vast net zo leuk als deze keer!
    Ik sta er echt met een downiehoofd op, die foto eah xD
    Xx


    Maybe she loved mysteries so much she became one

    Wow leuk dat je dat gedaan hebt! Ik zou heel graag een paar van mijn Q vrienden meeten, eerst even mijn moeder overhalen. En dan mijn vader nog. Dat word nog een heel gedoe hehe. Maar super leuk, en leuke foto trouwens :Y)


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Flaenor schreef:
    Het was inderdaad hééél erg leuk! Echt eah, we gingen alweer plannen maken voor de volgende keer, en dat wordt vast net zo leuk als deze keer!
    Ik sta er echt met een downiehoofd op, die foto eah xD
    Xx


    Volgende keer gaan we pumps kopen, dat heb je beloofd! :Y)
    Uhu het word leuker omdat je volgende keer nog meer vet ga mesten met zoetigheid en jij dan ook gitaar kan spelen. (Ik dwing je :') )
    x

    AmarePuella schreef:
    Wow leuk dat je dat gedaan hebt! Ik zou heel graag een paar van mijn Q vrienden meeten, eerst even mijn moeder overhalen. En dan mijn vader nog. Dat word nog een heel gedoe hehe. Maar super leuk, en leuke foto trouwens :Y)


    Dankjewel!
    Een nee heb je een ja kun je krijgen. Hehe. Ik weet zeker dat je ze wel gaat meeten :Y)


    wat was dit ookalweer

    Ik slaap op dit moment al een aantal dagen, tot morgen ook nog en voor de vierde keer, bij Lisa/Mezzanotte en Tessa/Mayne. Verder heb ik vorige week Miriam/LouisPan, Esmée/Envidia voor allebei de tweede keer gezien en hier en daar zijn er nog wel een aantal mensen. Zeker de meeting met Nichelle/HoechIin is met ook nog bijgebleven. Allemaal stuk voor stuk geweldige mensen die ik niet meer zou willen missen. En binnenkort staat er nog een meeting met Melissa/Neri gepland.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 10:12 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lizor en Porcelainn heb ik gemeet. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eigenlijk weten m'n ouders van Q en ik ben al een paar keer bij van die grotere meetings geweest en dat vinden ze goed :') kheb nooit echt personen apart gemeet, ik ben denk nooit erg close met mensen xp
    Wel echt super gaaf voor jullie (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik heb nog nooit iemand gemeet. Maar kk ben zeker vam plan om ooit Julian(Amonaris) ooit te ontmoeten. We hebben onze pronlemen maar slepen elkaar er door heen. Ik heb wel stiekem met hsm gecamd en dat was heel leuk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Davern schreef:
    Ik slaap op dit moment al een aantal dagen, tot morgen ook nog en voor de vierde keer, bij Lisa/Mezzanotte en Tessa/Mayne. Verder heb ik vorige week Miriam/LouisPan, Esmée/Envidia voor allebei de tweede keer gezien en hier en daar zijn er nog wel een aantal mensen. Zeker de meeting met Nichelle/HoechIin is met ook nog bijgebleven. Allemaal stuk voor stuk geweldige mensen die ik niet meer zou willen missen. En binnenkort staat er nog een meeting met Melissa/Neri gepland.


    Dat zijn veel mensen! Maar juist heel erg leuk dat je zoveel vriendinnen/vrienden krijgt door Quizlet. Is het voor nog meer dingen goed :Y)
    Veel plezier!

    Macabre schreef:
    Lizor en Porcelainn heb ik gemeet. :3


    Ohh gezellig, was het een beetje leuk?

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    Eigenlijk weten m'n ouders van Q en ik ben al een paar keer bij van die grotere meetings geweest en dat vinden ze goed :') kheb nooit echt personen apart gemeet, ik ben denk nooit erg close met mensen xp
    Wel echt super gaaf voor jullie (:


    Dat is toch ook gezellig? Ik ga dus nooit naar grotere meetings omdat ik vaak niemand echt ken en bang ben dat ik me loner ga voelen. :')

    IrishNialler schreef:
    Ik heb nog nooit iemand gemeet. Maar kk ben zeker vam plan om ooit Julian(Amonaris) ooit te ontmoeten. We hebben onze pronlemen maar slepen elkaar er door heen. Ik heb wel stiekem met hsm gecamd en dat was heel leuk


    Oh gezellig! Zo te horen lukt dat wel een keer :Y)


    wat was dit ookalweer

    Ik heb nog nooit met iemand van Q gemeet, want zoveel mensen ken ik hier nou ook weer niet. Ik heb wel ruim 10/15 mensen van een andere site gemeet waar ik jaaaren geleden op zat en via een hyves pagina ruim 3 jaar terug heb ik ook veel nieuwe mensen leren kennen en gemeet, waarvan één daarvan nu mijn beste vriendin is :'D


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Armastus schreef:
    (...)

    Dat zijn veel mensen! Maar juist heel erg leuk dat je zoveel vriendinnen/vrienden krijgt door Quizlet. Is het voor nog meer dingen goed :Y)
    Veel plezier!


    Het is inderdaad een aardig grote groep en is eigenlijk nog niet iedereen, maar wel waar ik het meeste contact mee heb. Eigenlijk al bijna drie jaar en we hebben ook al het een en ander gezien en meegemaakt. Hier en daar zijn nog wel wat andere mensen en die zou ik ook nog wel willen ontmoeten, ook gewoon om te bedanken. Het is een gezellige groep en het is zeker waar. Het is raar wat een site voor veranderingen kan brengen. :Y)
    Dankjewel!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    fallenbadass schreef:
    Ik heb nog nooit met iemand van Q gemeet, want zoveel mensen ken ik hier nou ook weer niet. Ik heb wel ruim 10/15 mensen van een andere site gemeet waar ik jaaaren geleden op zat en via een hyves pagina ruim 3 jaar terug heb ik ook veel nieuwe mensen leren kennen en gemeet, waarvan één daarvan nu mijn beste vriendin is :'D


    Ohh Hyves, goede tijden. :')
    Maar het is leuk om te lezen dat via internet er toch zoveel mooie vriendschappen zijn ;D

    Davern schreef:
    (...)

    Het is inderdaad een aardig grote groep en is eigenlijk nog niet iedereen, maar wel waar ik het meeste contact mee heb. Eigenlijk al bijna drie jaar en we hebben ook al het een en ander gezien en meegemaakt. Hier en daar zijn nog wel wat andere mensen en die zou ik ook nog wel willen ontmoeten, ook gewoon om te bedanken. Het is een gezellige groep en het is zeker waar. Het is raar wat een site voor veranderingen kan brengen. :Y)
    Dankjewel!


    Ja inderdaad. Wauw 3 jaar is echt lang (ik zit al bijna 3 jaar op Quizlet maar oke xp)
    Maar het is echt mooi dat je toch de kans hebt om mensen te meeten die zoveel voor je betekenen. (:


    wat was dit ookalweer

    Ik ben al een paar jaar heel goed bevriend met BastiIle/Rani via Quizlet. En we willen elkaar nog eens heel graag ontmoeten.
    Alleen woont zij net over de grens in België, waardoor het toch wel iets moeilijker wordt om te meeten, aangezien met de trein wat lastiger is.
    Maar wie weet mag ik binnenkort ooit de auto eens meenemen (A)


    It's never gonna happen, Guys.