• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por
    21:00
    Irn - Nga
    24:00
    Gha - USA

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 19:58 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik denk dat Nederland maximaal de tweede ronde haalt (cat)
    Ik denk dat Brazilië gaat winnen, maar ik hoop op Spanje ^^


    El Diablo.

    Vinception schreef:
    (...)

    Ik denk wel dat meer Europese clubs het lastig gaan krijgen i.v.m. het klimaat.

    Duitsland heeft Neuer als keeper, die is gewoon al supergoed, en verder hebben ze nog Podolski, Neustädter, Klose, Schweinsteiger, Reus, Lahm, Gómez, Götze, Müller, Khedira, Boateng, nog veel meer spelers die ik dan niet ken, en natuurlijk Özil, al was die de laatste tijd wat minder.


    Gómez gaat niet mee hè. Hij is niet geselecteerd omdat hij dit seizoen veel blessures heeft gehad en bijna niet heeft gespeeld.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 11:02 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Pronostieken Brazillië-Kroatië


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mt.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wat heeft iedereen vertrouwen in Nederland, zeg.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik volg het altijd, maar sprijd mijn kansen op Nederland, Engeland, Duitsland en Spanje.

    Nederland - Spanje wordt hoop ik 1-1
    Nederland - Australie winnen we denk ik moeeeeiiizaam met 1-0
    en van Chili verliezen we. En dan komen we Brazilie tegen en zijn we meteen uitgeschakeld. :X


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Churchill schreef:
    Ik volg het altijd, maar sprijd mijn kansen op Nederland, Engeland, Duitsland en Spanje.

    Nederland - Spanje wordt hoop ik 1-1
    Nederland - Australie winnen we denk ik moeeeeiiizaam met 1-0
    en van Chili verliezen we. En dan komen we Brazilie tegen en zijn we meteen uitgeschakeld. :X


    Hadden we een paar jaar geleden niet ooit van Brazilië gewonnen? En anders, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. (of zo)
    Het kan ook een ander land zijn, geen idee.


    wat was dit ookalweer

    Mebarak schreef:
    (...)

    Gómez gaat niet mee hè. Hij is niet geselecteerd omdat hij dit seizoen veel blessures heeft gehad en bijna niet heeft gespeeld.


    Oh :c das jammer :c


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly



    Lang leve Duitsland!!!


    It's high noon.

    Stannis schreef:



    Lang leve Duitsland!!!


    Dit!!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb zin in morgen. Vind het altijd heerlijk als Nederland wordt afgeslacht (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mon topics.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Vinception schreef:
    (...)

    Dit!!


    Yeah! Duitsland the best (: Altijd al op 1 gestaan ook bij mij!


    It's high noon.

    Tenace schreef:
    Achja, ik blijf maar hopen dat we winnen :Y)
    Maar als ik de poule zie zinkt mijn vertrouwen erin toch wel iets :')


    En België schat ik in de halve finale.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    En België schat ik in de halve finale.


    Ik heb geen verstand van voetbal of zo hoor, maar sinds wanneer kan België voetballen? :I


    i put the fun in funeral