ik maak mijzelf ook wel even compleet ![xD xD](/images/smilies/XD.jpg)
Ik ben Jay, 12 jaar oud en wordt op 14 december 13. Ik zit in groep 8 van de vuurvogel. Ik heb havo/vwo advies en ik ga naar 't hooge landt technasium. Ik ben langer dan de gemiddlede 14-jarige (dat is 1.64, ik ben 1.65) en ik wordt waarschijnlijk rond de 1.80. ik heb donker bruin haar dat langer dan 50 centimeter is. (ik overdrijf niet, heb het net opgemeten voor de gein) ik heb groene ogen met een grijs tintje erdoorheen. Ik hou van THG en divergent. Ik ben verslaafd aan: ice tea, cookies, chocolade, en minecraft. Mijn hobby's zijn: tekenen (en dan vooral minecraft skins) minecraft spelen, lezen en op de laptop zitten. ik heb 1 tamme kleurmuis (mulan) 1 hond (india, ze zat in een dodencel in spanje 0.o) en 2 konijnen (lucky day, want hij is half dood door mij in een bos gevonden, in een dichtgetrapte doos 0.o) en lieselotje (ik was 6 toen ik haar kreeg
) ik doe aan: paardrijden, theater, box' en en freerunning. ik ben bezig met een youtube kanaal te beginnen. Ik rij veel wedstrijden. en ik heb een schijthekel aan redelijk wat dingen ![xD xD](/images/smilies/XD.jpg)
als je nog wat wil weten, gewoon vragen, 'cause i like questions, A LOT! <3
![xD xD](/images/smilies/XD.jpg)
I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.