• Welkom hier kun je gezellig kletsen,

    Leden van de club:
    - Foreverx- Jente.
    - FlySky- Chris.
    - xDreamingx- Roos.
    - iyanu- Fay.
    - HorseQuinsy- Marjolein.
    - DisneyDreams- Maxime.
    - candy2001- Jay.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 21:13 ]


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Foreverx schreef:
    (...)

    Oh ik dacht van niet van ik zocht het op en toen stond er niemand. Raar


    Dat had ik ook.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Ik ben er weer:)


    be gay do crimes

    HorseQuinsy schreef:
    Ik ben er weer:)


    Ik heb net gehoord dat ik door ben met audities voor schooltoneelgroep :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Foreverx schreef:
    (...)

    Ik heb net gehoord dat ik door ben met audities voor schooltoneelgroep :)


    GO JIJ

    HUP JENTE XOXOXO

    Je haalt het (:

    Ik ben hyper vandaag xd


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Foreverx schreef:
    (...)

    Ik heb net gehoord dat ik door ben met audities voor schooltoneelgroep :)


    Goed zo:)
    De kapper is hier:$
    Mijn haar is nu korter(huil)


    be gay do crimes

    xDreamingx schreef:
    (...)

    GO JIJ

    HUP JENTE XOXOXO

    Je haalt het (:

    Ik ben hyper vandaag xd


    Ik ben al door... Maar toch bedankt :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Iedereen heeft al veel over zichzelf verteld dus ik zeg ook even wat.

    Ik ben Jente en ik ben dertien jaar oud, op 13 juli wordt ik veertien. Ik zit in twee gymnasium en ga als alles goed gaat, volgend jaar naar de derde. Mijn hobby's zijn acteren, zingen, schrijven, lezen, zeilen, shoppen en afspreken met mijn vriendinnen. Ik heb twee konijnen en ze heten Jippy en Frummel. Mijn lievelingsvakken zijn Aardrijkskunde, Natuurkunde en Beeldende Vormgeving. Ik ben super slecht in Grieks, maar ik sta gelukkig wel een voldoende. Ik ben super THG en Divergent verslaafd en ik lees ook vrees me, gone, verwelken en nog meer boeken. I love Shailene Woodley en Theo James <3. Ik ben 1,73 lang (ik weet het, lang) ik heb blonde krullen en groen/blauw/bruin/grijze ogen. Maar in het eerste opzicht lijken ze blauw. Ik wil later graag economie studeren en model worden :)

    Dit was het wel zo'n beetje

    Xx

    [ bericht aangepast op 2 juni 2014 - 19:58 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Foreverx schreef:
    Iedereen heeft al veel over zichzelf verteld dus ik zeg ook even wat.

    Ik ben Jente en ik ben dertien jaar oud, op 13 juli wordt ik veertien. Ik zit in twee gymnasium en ga als alles goed gaat, volgend jaar naar de derde. Mijn hobby's zijn acteren, zingen, schrijven, lezen, zeilen, shoppen en afspreken met mijn vriendinnen. Ik heb twee konijnen en ze heten Jippy en Frummel. Mijn lievelingsvakken zijn Aardrijkskunde, Natuurkunde en Beeldende Vormgeving. Ik ben super slecht in Grieks, maar ik sta gelukkig wel een voldoende. Ik ben super THG en Divergent verslaafd en ik lees ook vrees me, gone, verwelken en nog meer boeken. I love Shailene Woodley en Theo James <3. Ik ben 1,73 lang (ik weet het, lang) ik heb blonde krullen en groen/blauw/bruin/grijze ogen. Maar in het eerste opzicht lijken ze blauw. Ik wil later graag economie studeren en model worden :)

    Dit was het wel zo'n beetje

    Xx


    Langheid. (:
    Hehe ik ben 1.71 xd


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Foreverx schreef:
    Iedereen heeft al veel over zichzelf verteld dus ik zeg ook even wat.

    Ik ben Jente en ik ben dertien jaar oud, op 13 juli wordt ik veertien. Ik zit in twee gymnasium en ga als alles goed gaat, volgend jaar naar de derde. Mijn hobby's zijn acteren, zingen, schrijven, lezen, zeilen, shoppen en afspreken met mijn vriendinnen. Ik heb twee konijnen en ze heten Jippy en Frummel. Mijn lievelingsvakken zijn Aardrijkskunde, Natuurkunde en Beeldende Vormgeving. Ik ben super slecht in Grieks, maar ik sta gelukkig wel een voldoende. Ik ben super THG en Divergent verslaafd en ik lees ook vrees me, gone, verwelken en nog meer boeken. I love Shailene Woodley en Theo James <3. Ik ben 1,73 lang (ik weet het, lang) ik heb blonde krullen en groen/blauw/bruin/grijze ogen. Maar in het eerste opzicht lijken ze blauw. Ik wil later graag economie studeren en model worden :)

    Dit was het wel zo'n beetje

    Xx


    Alle wat ikke ook heb kleur ik rood:)

    Andere feiten over mij:
    Ik zit op paardrijden. Ik ben zwaar verslaafd aan Vampire Academy& Percy Jackson.
    Ik ben 1,65 (ongeveer) en heb een hekel aan de dokter.
    Mijn lievelingseten is pasta en mijn absoluut niet lievelingseten is spruitjes.
    Ik heb de laatste paar dagen al een paar hooikoorts aanvallen gehad.

    Als je meer dingen wilt weten kun je het vragen:)


    be gay do crimes

    ikke:)


    be gay do crimes

    Laat ik ook eens compleet zijn:
    Mijn naam is Roos, ik ben 12 wordt 2 december 13. Ik zit in groep 8 heb een Vwo advies en ga de havo/vwo brugklas doen. Ik ben lang, heb lange bruine haren met slag. Donkerbruine amandelvormige ogen, en een blanke huid. Ik hou van THG en Divergent. Vooral Finnick hij is geweldig c: Mijn hobby's zijn: Lezen, schrijven, tekenen, volleybal, kletsen, acteren. Mijn lieveling kleur is turquoise, lieveling eten pizza en pasta. Ik hou van ijs en zurematten. Ik heb twee katten.
    Miep en Muk. Dat was het wel xd


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    xDreamingx schreef:
    Laat ik ook eens compleet zijn:
    Mijn naam is Roos, ik ben 12 wordt 2 december 13. Ik zit in groep 8 heb een Vwo advies en ga de havo/vwo brugklas doen. Ik ben lang, heb lange bruine haren met slag. Donkerbruine amandelvormige ogen, en een blanke huid. Ik hou van THG en Divergent. Vooral Finnick hij is geweldig c: Mijn hobby's zijn: Lezen, schrijven, tekenen, volleybal, kletsen, acteren. Mijn lieveling kleur is turquoise, lieveling eten pizza en pasta. Ik hou van ijs en zurematten. Ik heb twee katten.
    Miep en Muk. Dat was het wel xd


    Rood is hetzelfde :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Foreverx schreef:
    (...)

    Rood is hetzelfde :)


    Awesoem best veel (:


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    xDreamingx schreef:
    (...)

    Awesoem best veel (:


    ja :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Toevoeging aan mijne,
    Ik wil journalistiek gaan studeren en werken bij de krant of een tijdschrift.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.