• Ik heb zo'n soort topic al een keer eerder gemaakt maar blijkbaar blijft het een heel interessant onderwerp aangezien topic.
    Ik vraag me namelijk echt af wat er zo leuk is om je favoriete karakter/idool gay te maken? Ik heb niks tegen homo's maar ik kan niet verzinnen waarom het zo leuk zou zijn om twee mensen plotseling gay te maken terwijl ze, na eigen zeggen, hetero zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik snap er ook vrij weinig van.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Martell schreef:
    Ik snap er ook vrij weinig van.


    16 - 09 - '17

    De timing is per-fect, maar dat wist je zelf denk ik al :Y)

    Ik lees soms ze, mits ze goed geschreven en het niet overdreven is.
    Misschien vinden ze het schattig en leuk? Vreemd dat ze hopen dat ze homo zijn en ook hopen dat ze ooit hem kunnen daten....


    wat was dit ookalweer

    Ik snap het ook niet en waar ik eigenlijk nieuwsgierig naar ben is of ze het niet erg zouden vinden wat er allemaal over hun geschreven wordt. Áls ze het zouden kunnen lezen.


    26 - 02 - '16

    Karthus schreef:
    Ik snap het ook niet en waar ik eigenlijk nieuwsgierig naar ben is of ze het niet erg zouden vinden wat er allemaal over hun geschreven wordt. Áls ze het zouden kunnen lezen.


    Ze lezen/lazen zelf fanfictions en die gaan soms ook erg ver........Ik denk dat ze echt wel bromances hebben gezien, maar waarschijnlijk vinden hun het een stuk minder leuk dan sommige mensen op Quizlet....


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    (...)

    Ze lezen/lazen zelf fanfictions en die gaan soms ook erg ver........Ik denk dat ze echt wel bromances hebben gezien, maar waarschijnlijk vinden hun het een stuk minder leuk dan sommige mensen op Quizlet....


    Als ik een artiest zou zijn en mensen zouden mij dat flikken, zou ik een halve dag in een hoekje van mijn kamer zitten huilen om hoe gestoord mensen wel niet kunnen zijn en hoe overreacting als het gaat om een fandom.


    26 - 02 - '16

    Karthus schreef:
    Ik snap het ook niet en waar ik eigenlijk nieuwsgierig naar ben is of ze het niet erg zouden vinden wat er allemaal over hun geschreven wordt. Áls ze het zouden kunnen lezen.


    Dit ook. Maar vooral ook, wat moeten hun ouders wel niet denken als ze lezen wat over hun zoons worden geschreven?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Er zijn eigenlijk maar weinig bromances die ik ship en dan is het niet omdat ik er echt in geloof, maar enkel omdat het leuk is. Ik ben dan ook niet zo fanatiek ermee, ik hoop ook nooit dat het canon gaat worden.
    Met een enkele uitzondering van Destiel. (cat) Die is gewoon speciaal.
    Ik ship trouwens alleen maar fictieve personages, bij echte mensen vind ik het vooral erg vreemd. Daar zijn bromances op een andere manier, als echt goede vrienden, dat vind ik wel leuk. Hardcore echte mensen shippen en erin geloven vind ik best wel bullshit.


    Your make-up is terrible

    Armastus schreef:
    (...)

    Ze lezen/lazen zelf fanfictions en die gaan soms ook erg ver........Ik denk dat ze echt wel bromances hebben gezien, maar waarschijnlijk vinden hun het een stuk minder leuk dan sommige mensen op Quizlet....


    Ik kan best begrijpen dat de jongens het niet leuk vinden om bromance te lezen over zichzelf als ze hetero zijn. Ik persoonlijk zou het ook niet fijn vinden moest iemand mij opeens gaan shippen en lesbisch maken terwijl ik dat niet eens ben. Ik heb helemaal niks tegen mensen die op hetzelfde geslacht vallen, maar soms gaat het echt te ver, al helemaal als ze 16+ gaan schrijven en dan ook nog eens in detail.


    16 - 09 - '17

    Hoef je je ook niet af te vragen, want iedereen heeft zo zijn eigen smaak. :')
    wasting ur time.


    I live for the applause, you will die for it.

    Buddy schreef:
    (...)

    Dit ook. Maar vooral ook, wat moeten hun ouders wel niet denken als ze lezen wat over hun zoons worden geschreven?


    Die zouden zich probably kapot schamen. Althans, dat zou mijn reactie zijn. Vervolgens zou ik dan boos worden en dan pas me afvragen wat er omgaat in het hoofd van zo'n fan.


    26 - 02 - '16

    Ik ship, net zoals Nikki, gewoon mensen omdat ik het leuk vind. Ik ship ze ook alleen als hele goede vrienden die af en toe schattige momentjes hebben, maar niet als partners.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Martell schreef:
    Ik snap er ook vrij weinig van.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Buddy schreef:
    (...)

    Dit ook. Maar vooral ook, wat moeten hun ouders wel niet denken als ze lezen wat over hun zoons worden geschreven?


    Die schrikken zich dood denk ik. Alsof fans weten dat ze gay zijn maar hun niet.
    Als ik een ouder zou zijn zou ik eigenlijk helemaal pisst worden op die fans.


    wat was dit ookalweer

    Ik vind het nogal raar om als fan te schrijven hoe je idolen seks met elkaar hebben.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it