• Hey mensen,

    In een paar dagen tijd zijn er veel topics geopend over klachten van reclames en ongewenste pop-ups. Het maakt het natuurlijk niet leuk voor die mensen om op sites als Quizlet te gaan.
    Installeer daarom ADBLOCK. Typ in de zoekfunctiebalk van google Adblock in en zoek hem voor jouw internet browser. Installeer hem op je computer/laptop en je kunt verder gaan zonder reclame.


    Groetjess


    Ich liebe dich 27.12.23

    Dit vind ik irritanter dan al die mensen die vroegen om hulp. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    --
    Ik verwoord het later wel.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 0:47 ]


    -

    Heel slim, Kel. :Y) Het wordt zo vaak aangeraden om adblock te nemen, maar op de één of andere manier lezen mensen dat nooit of zo.


    Your make-up is terrible

    Hoe irritant het ook is, Q probeert op deze manier wel een beetje te verdienen, en door de ads er gewoon op te laten staan, en er zelfs op te klikken, help je heel erg mee.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    Hoe irritant het ook is, Q probeert op deze manier wel een beetje te verdienen, en door de ads er gewoon op te laten staan, en er zelfs op te klikken, help je heel erg mee.


    Als Rutger echt geïnteresseerd was in geld verdienen, had hij wel het goede script voor credits gedaan. :Y)


    Your make-up is terrible

    Als er adds zijn die uit proportie zijn of weet ik veel wat, mogen deze gemeld worden aan een moderator of via contact.
    Wij geven het door aan Rutger. De reclameprovider is extern, dus Rutger moet door hen de reclame laten blokkeren. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Assassin schreef:
    (...)

    Als Rutger echt geïnteresseerd was in geld verdienen, had hij wel het goede script voor credits gedaan. :Y)

    Het ligt niet aan het script, maar aan de providers.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Assassin schreef:
    (...)

    Als Rutger echt geïnteresseerd was in geld verdienen, had hij wel het goede script voor credits gedaan. :Y)

    Sure ^^ Maar waarom niet helpen als het je niets kost (: Maakt mij niet uit tho, maar zo denk ik erover


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Heel veel topics gingen volgens mij meer over reclame die daar niet hoorde te Ijn of over random linkjes in een tekst. Dat fixt Adblock niet.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Tholomew schreef:
    Heel veel topics gingen volgens mij meer over reclame die daar niet hoorde te Ijn of over random linkjes in een tekst. Dat fixt Adblock niet. [/quote

    Yup. Extensies en malware]


    quidquid excusatio prandium pro

    Adblock veroorzaakt ook fouten in de layout.
    Als jullie een reclame tegenkomen die niet past, zoals Scandal zei, je kan ze melden bij Rutger. Als iedereen Adblock gaat installeren, komen wij er minder snel achter of er onproportionele of ongepaste reclame op de site staat.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ach ja, Adblock is altijd handig, ook op andere sites. :']


    Every villain is a hero in his own mind.