• Ik vroeg bij die live chat of Tom wilde zeggen Hi Michelle maar Bill zei het! Hij zei mijn naam! Omg 0.o ik ben zo hyper!!! :D En hij zei het met zo'n glimlach xD

    oow ik kreeg er nog een mail van dat er een chat was... had me voor een nieuwsbrief aangemeld een eeuwig heid gelee dus ik krijg steeds mailtjes :P


    A Noble was Born in Chaos

    Prociciat voor jou en de zowat 50 andere Michelles daar -_-'


    lees even een paar reacties terug wat ik schreef -.-

    Djees jullie lijken wel facking jaloers... Zit ik ff mijn hyperheid met jullie te delen en dan krijg ik van die klote berichtjes,,

    Ik ben blij voor je hoor!
    Weetje, een vriendin van mij had dat eene over georg met roze haar gevraagd XD. Weetje wat ik kut vond? Bekand iedere nler, vroeg van waneer ze weer naar nl kwamen ze antwoorde gewoon niet '-.-. maar okee, IK BEN BLIJ VOOR JE! Ik wou dat hij mij naam had gezegd ^^ Maar okeee


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Sluit deze hele kut topic maar... Mijn hele vrolijke bui is naar de klote geholpen door die jaloerse kinders hier die niet in die chat zooi konden komen... Tschüs

    Waah =D Ik heb dat gehoord toen die dat zie ^^ Ik kon er jammer genoeg niet op ahja..

    BIJ ONS ZEIDEN ZE DEYAVU IN KOOR:|


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik ben blij voor je hoor!
    Weetje, een vriendin van mij had dat eene over georg met roze haar gevraagd XD. Weetje wat ik kut vond? Bekand iedere nler, vroeg van waneer ze weer naar nl kwamen ze antwoorde gewoon niet '-.-. maar okee, IK BEN BLIJ VOOR JE! Ik wou dat hij mij naam had gezegd ^^ Maar okeee

    yeah like.. hun dat tourschema uit hun hoofd weten ¬¬" maar chicka ben wel blij voor je hoor ik zou waarschijnlijk net zo hyperen ^^ (hoewel ze 100% for sho me naam verkeerd zouten uitspreken XD)


    BAM!

    Het was zooo cute x3 Alleen er zijn teveel mensen in die box toegelaten. Hij liep op het einde hellemaal vast '-.-, maar nog een keer, MICHELLE IK BEN BLIJ VOOR JE!


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik ben ook blij voor je! Ik zou zelf ook hyper zijn moesten ze mijn naam zeggen ^^

    ik kon daar ni binne ofzo?
    maar ik vind dt niet erg

    mijn bestie is weer single en dat vind ik natuurlijk heel erg leuk :D


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Sluit deze hele kut topic maar... Mijn hele vrolijke bui is naar de klote geholpen door die jaloerse kinders hier die niet in die chat zooi konden komen... Tschüs

    Ik ben niet jaloers ofzo maar vind gewoon dat je precies doet alsof het alleen tegen jou was.Ben wel blij voor jou maar als ik mensen hoor op msn hebben ze zowat iedereen zijn naam gezegt-_-' of de mensen op msn liegen,wat denk ik het geval is.


    The soul needs autumn.