• ik zou graag weten wat jullie nu van hen vinden.
    wat vind je goed aan ze
    wat niet.
    en waarom?
    gewoon effe je hart luchten. (flower)

    ik vind ze nog steeds super :D

    alleen jammer dat ze al een heel tijdje niet meer in europa zijn gewees :(
    maarja dat komt vast wel weer :D

    xx ilse

    De muziek is top. Maar er is al te lang geen nieuwe cd uitgebracht met nieuwe liedjes. Ik heb eigenlijk een schijthekel aan Bill en Tom met hun te grote ego. Tom is bovendien en Wannabe gangster en Bill is verwijft. Maar daar gaat het niet om natuurlijk, het gaat om de muziek. Ze moeten echt met iets nieuws komen anders ben ik er mee klaar ^^.


    Life is hard and then we die

    Super
    ze zijn echt goe kwa muziek, ze zien er ook goe uit en zo


    One Day you'll remember me...


    maar ik vindt wel dat ze soms zo echt raar doen da beroemd zijn stijgt naar hun hoofd met al die gevolgen van diennee hoor lastig ben ik niet
    (K)Lisa


    One Day you'll remember me...

    maar ze laten ons ook wa links liggen, ze zien Amerika precies liever dan ons maar ja
    ik blijf nog altijd fan van ze dus van mij hebben ze altijd last

    nee hoor lastig ben ik niet
    (K)Lisa


    One Day you'll remember me...

    De muziek is top. Maar er is al te lang geen nieuwe cd uitgebracht met nieuwe liedjes. Ik heb eigenlijk een schijthekel aan Bill en Tom met hun te grote ego. Tom is bovendien en Wannabe gangster en Bill is verwijft. Maar daar gaat het niet om natuurlijk, het gaat om de muziek. Ze moeten echt met iets nieuws komen anders ben ik er mee klaar ^^.

    I agree.
    Vooral Bill moet wat aan zijn attitude doen. Vind ook dat ze steeds commerciëler worden.
    Nou maar hopen dat het waar is dat ze geen duet met Miley Cyrus gaan doen, anders boycot ik die cd -_-'


    I clicked my heels and wished for you.

    (...)

    Nou maar hopen dat het waar is dat ze geen duet met Miley Cyrus gaan doen, anders boycot ik die cd -_-'

    das waar anders wordt het echt ni goe, maar normaal zulle ze da wel ni doen zeker


    One Day you'll remember me...

    Cool xD
    Die tekst vind ik facking mooi! x3


    don't Worry...Be gay.

    (...)

    Nou maar hopen dat het waar is dat ze geen duet met Miley Cyrus gaan doen, anders boycot ik die cd -_-'

    das een roddel, ze hebben zelf gezegd dat het niet waar is

    De muziek is nog altijd super. Het enige is dat het zo enorm lang duurt met het nieuwe album. De jongens zelf vindt ik tegenwoordig wat minder super. Ze worden zo anders. Oké, ik snap dat ze opgroeien en dat ze ouder worden, dat is prima. Maar een ego krijgen hoort niet bij opgroeien. En daarmee bedoel ik alleen de tweeling. :') Gustav en Georg zijn niet echt superveel veranderd, behalve dat Gus steeds stiller wordt.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ehb heimwee nu wnt ik kijk de Dvd en nu ween ik .<3333


    *He's the one.

    Een stelletje ego trippers [A]
    Maar de muziek is wel zupper!! :D


    Dunno ><

    (...)
    das een roddel, ze hebben zelf gezegd dat het niet waar is



    dan ben ik happy


    One Day you'll remember me...

    (...)


    dan ben ik happy
    Me2


    Life is hard and then we die

    Ik vind ze echt super! Maar vind het alleen jammer dat er al lang geen nieuw liedje of een nieuw album is gemaakt. Ik wil weer een concert! En vind het echt jammer dat ze nu meer tijd besteden aan hun populariteit in Amerika =( Ook zijn de jongens tamelijk wat van karakter veranderd. Vooral Bill & Tom, ze worden arroganter en krijgen een groter ego volgens mij O.o


    What you see, is what you get.