• Ik vroeg bij die live chat of Tom wilde zeggen Hi Michelle maar Bill zei het! Hij zei mijn naam! Omg 0.o ik ben zo hyper!!! :D En hij zei het met zo'n glimlach xD

    Heel th zei hi kim (A)

    wow leuk ¬¬ serieus wat een kutchat was dat! ik had geen beeld + geluid behalve de laatste vijf minuten... me hele internet liep vast... O.O hadden ze die site niet wat beter kunnen beveiligen? Er waren rond de 3500 mensen daar =/ Sorry als ik sjaggo overkom ik ben echt blij voor je mar ik heb ff haat aan mijn comp nu XD


    BAM!

    wow leuk ¬¬ serieus wat een kutchat was dat! ik had geen beeld + geluid behalve de laatste vijf minuten... me hele internet liep vast... O.O hadden ze die site niet wat beter kunnen beveiligen? Er waren rond de 3500 mensen daar =/ Sorry als ik sjaggo overkom ik ben echt blij voor je mar ik heb ff haat aan mijn comp nu XD


    Had ik eerst ook mijn computer tripte hem helemaal! Maar na een tidje zag ik alles goed en ging alles heel snel

    jhaaa hii michelle
    gaat over u en nog paar andere michelles


    Gilles (ll)

    Oke dn -_-

    ik was te laat >.<
    welk uur was het eig?

    xx


    everybody needs a song.

    van 9 tot 10. Maar ik had begrepen dat dat morgenochtend was O.O dus ik kwam 10 minuten te laat je raadt het al dat hele ding stampvol. kostte me 20 minuten om derin te komen en het enigste wat ik kon zien waren de vragen van de fans =/


    BAM!

    van 9 tot 10. Maar ik had begrepen dat dat morgenochtend was O.O dus ik kwam 10 minuten te laat je raadt het al dat hele ding stampvol. kostte me 20 minuten om derin te komen en het enigste wat ik kon zien waren de vragen van de fans =/


    van 8 tot 9 hoor xD

    Welke site was dat?

    Sorry ik loop nogal achter. Die fan-party, die chat.


    Think before you act.

    jhaaa hii michelle
    gaat over u en nog paar andere michelles


    Er was volgens mij nog een andere michelle tenminste die ik zag maar ik zag dat mijn vraag voorbij ging op hun scherm, ja die kon je ook zien als je op chat drukte x'D

    Welke site was dat?

    Sorry ik loop nogal achter. Die fan-party, die chat.


    Ik had bij google z100 in getypt

    Heel th zei hi kim (A)


    ii know xD maar weetje ike heet ook kim xD dus iedere kim gaat zich aangesproken voele xD


    A Noble was Born in Chaos

    (...)

    van 8 tot 9 hoor xD

    jup dat bedoel ik =)


    BAM!

    Prociciat voor jou en de zowat 50 andere Michelles daar -_-'


    The soul needs autumn.

    heey omg !! ik wou dat ik daar ook bij was maar dat was ik dus niet omdat ik er gewoon iets van wist :( nu voel ik mij verdrietig nenen lol ik overleef het wel maar toch en wat was dat allemaal precies ben nieuwsgierig en op welke site en zo en doen ze dat nog een keer ja sorry heb nu veel vragen :p