• Ik zal eerst even uitleggen wat sheets en kaders zijn, want ik heb het vermoeden dat de meerderheid daar geen idee van heeft ^^
    Een sheet is dus een afbeelding waar je een tekstvak op kunt plakken en dan kunt laten scrollen (of niet). Het is dus geen echt plaatje meer daarna (ik hoop dat ik het goed uitleg :'D Je kunt iig geen afbeeldings URL e.d. kopiëren.) Ik vind het echt leuk zulke dingen te gebruiken voor de RPG, maar zo te zien werken deze hier niet. Ik weet niet of dat ooit heeft gewerkt?
    Anyhow, ik bedoel dus dit (ik heb even een screenshot genomen, gewoon omdat de sheets niet werken):


    Je kunt dan scrollen met het balkje langs de zijkant van de tekst. Ik wilde dus vragen waarom deze niet werken, want ik zou het persoonlijk heel fijn vinden voor de RPG (:

    Hieronder vinden jullie de code. Op vele andere fora werkt hij wel, dus ik ik denk niet dat het aan de code ligt. Maar voor de mensen die er een fout in zouden kunnen ontdekken, geef ik hem toch even.
    TEKST!


    Duss, mijn eigenlijke vraag: Waarom werken deze codes niet? (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Omdat je niet in html/css schrijft in dit tekstvak, maar slechts enkele functies instaan die wel gelezen kunnen worden.
    Als iedereen namelijk zomaar css en html kon gebruiken dan zou deze hele site ontregeld zijn xd haha.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Op Q gebruiken we BBcode, html doet het niet.


    Your make-up is terrible

    Taka schreef:
    Omdat je niet in html/css schrijft in dit tekstvak, maar slechts enkele functies instaan die wel gelezen kunnen worden.
    Als iedereen namelijk zomaar css en html kon gebruiken dan zou deze hele site ontregeld zijn xd haha.


    Oh, zo (: Nou, het is nu ook niet dat het een wereldramp is dat het niet werkt :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Taka schreef:
    Omdat je niet in html/css schrijft in dit tekstvak, maar slechts enkele functies instaan die wel gelezen kunnen worden.
    Als iedereen namelijk zomaar css en html kon gebruiken dan zou deze hele site ontregeld zijn xd haha.


    Het staat ook in de huisregels:

    Codes
    Welke codes niet toegestaan zijn;
    Het is niet toegestaan om HTML-codes te gebruiken op Quizlet.nl. Dit ontregelt de site. Ook het gebroken hartje ‘

    Quizlet ondersteunt dus geen html-codes (:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Grohl schreef:
    Ik zal eerst even uitleggen wat sheets en kaders zijn, want ik heb het vermoeden dat de meerderheid daar geen idee van heeft ^^
    Een sheet is dus een afbeelding waar je een tekstvak op kunt plakken en dan kunt laten scrollen (of niet). Het is dus geen echt plaatje meer daarna (ik hoop dat ik het goed uitleg :'D Je kunt iig geen afbeeldings URL e.d. kopiëren.) Ik vind het echt leuk zulke dingen te gebruiken voor de RPG, maar zo te zien werken deze hier niet. Ik weet niet of dat ooit heeft gewerkt?
    Anyhow, ik bedoel dus dit (ik heb even een screenshot genomen, gewoon omdat de sheets niet werken):


    Je kunt dan scrollen met het balkje langs de zijkant van de tekst. Ik wilde dus vragen waarom deze niet werken, want ik zou het persoonlijk heel fijn vinden voor de RPG (:

    Hieronder vinden jullie de code. Op vele andere fora werkt hij wel, dus ik ik denk niet dat het aan de code ligt. Maar voor de mensen die er een fout in zouden kunnen ontdekken, geef ik hem toch even.
    TEKST!


    Duss, mijn eigenlijke vraag: Waarom werken deze codes niet? (:


    Oh dat gebruikte veel mensen op een andere site waar ik voorheen opzat, dat was ontzettend leuk voor je profiel enzo!c=
    Had er wel nooit zo een omdat ik er niet mee overweg kan.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh, dat beantwoord ook meteen weer andere vragen voor mij :'D.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2014 - 23:25 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dus slotje vanwege de reden die Yoda gaf (terug te vinden in de huisregels).
    Het is niet toegestaan om HTML-codes te gebruiken op Quizlet.nl. Dit ontregelt de site. Ook het gebroken hartje ‘


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury