• Rollentopic Grim Reaper



    Als je dood gaat brengen de grimreapers je naar het nabestaan. Als je een goed leven hebt geleid komt een Frey je ophalen en brengt hij/zij je naar de hemel. Heb je een slecht leven geleid dan komt een Selehten je ophalen die je naar de hel brengt. De grimreapers zijn dus op gedeeld in twee groepen, Frey en Selehten. In het hoofdkwartier van de reapers liggen boeken vol met de sterfdatum en sterfplaats van iedere persoon op aarde en zo weten de reapers dus ook wanneer ze op welke plaats moeten zijn om een ziel over te brengen naar het nabestaan. Maar dan gebeurd er iets raars een aantal mensen gaan niet dood op het moment dat ze dood moeten te gaan en een aantal mensen die nog niet dood hoorden te gaan overlijden. Er zit een fout in het systeem. Veel Grimreapers raken in paniek. Ze geloven in het systeem, ze leven volgens het systeem en nu faalt het systeem. Een handje vol Reapers organiseert zich en wil het probleem gewoon weg op lossen door de mensen die hadden moeten overlijden op te sporen en te doden, maar er is een nog groter probleem: de mensen die overleden, maar wiens geest niet is opgehaald.

    # Grimreapers kunnen kiezen of ze zichtbaar zijn voor de levenden of niet.
    # Geesten zijn niet zichtbaar voor levenden, behalve de levenden die dood hadden moeten gaan (en de reapers natuurlijk).
    # Grimreapers hebben een reaper tatoeage. (ster voor Selehten, vleugels voor Frey)
    # De Selethen zijn over het algemeen wat agressiever en uitdagender meer gewend aan gevechten en avontuur dan de Frey die meer diplomatiek zijn. Aan de andere kant Frey zijn meer gewent om zaken zelf op te lossen en Selethen krijgen orders.
    # Voor een grimreaper is de dood net zo onbekend als voor mensen. Ze weten niet of ze naar de hemel of de hel gaan of dat ze simpel weg op houden met bestaan. Dit weten ze allen over mensen.
    # Grimreapers worden even oud als gewone mensen. Als ze zeven zijn worden ze naar een school gestuurd waar ze worden op geleid tot Frey of Selethen. Op hun 16 komen ze van school af. De minimum leeftijd voor een Selethen of Frey is dus 16.

    Invullijstje:
    Naam:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Leeftijd:
    Soort (Frey, Selehten, geest, persoon die nog leeft):
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Uiterlijk (graag met foto):
    Extra:


    Reapers:
    Frey
    - Ezekiel Smith ~ MarkOfCain (2)
    - Jessica Lewis ~ LittleNinja (3)
    - Rafael Maverick Quell ~ Merrill (4)
    - Gereserveerd door Fantasycat
    Selethen
    - Neal Edgerton ~ Geleninja (1)
    - Jake Milligan ~ Silvanaa ( 6)
    - Alexis Dru ~ Scribe (4)
    - Gereserveerd door Neri
    Geesten:
    - Gereserveerd door: HoechIin
    - Eleanor Greyheart ~ Indis (7)
    - Evanna Valentine Kinsley ~ Rejects (5)
    Mensen die nog leven:
    - Gereserveerd door: MagicToBe
    - Gereserveerd door: HoechIin
    - Benjamin Collins ~ LittleNinja (3)
    - Rosabella Evans ~ Silvanaa (7)

    Regels:
    #Mary Sue’s/Gary Stu’s zijn niet toegestaan.
    #Naamveranderingen alsjeblieft doorgeven.
    #Het is verboden personages van anderen te besturen.
    #Je mag nooit iemand zonder toestemming vermoorden (of in dit geval naar de hel/hemel brengen).
    #Vermeld boven je post altijd minimaal de naam van je personage.
    #Probeer mannen en vrouwen een beetje gelijk te houden.
    #Geef alsjeblieft door als je een tijdje afwezig bent.
    #16+ is toegestaan, maar houd het netjes


    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 20:38 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)


    Lol =)

    Het speeltopic is nog zo leeg D":


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    Het speeltopic is nog zo leeg D":

    Ik heb ook net gepost ;)

    Silvanaa schreef:
    Het speeltopic is nog zo leeg D":


    Let's fill it, shall we ;)


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Ik ben vanaf morgen vier weken op vakantie. Ik weet niet of ik altijd wifi zal hebben en denk ook niet dat ik heel actief zal zijn wanneer ik wel wifi heb. Heel erg sorry hiervoor!


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik vertrek vanavond ook weer op vakantie! Dus dan kan ik ook niet posten (tenzij ik wifi heb maar dat betwijfel ik)

    Zijn er nog mensjes terug van reis? (nerd)


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    LittleNinja schreef:
    Zijn er nog mensjes terug van reis? (nerd)

    Ik wil heel graag reageren maar er moeten 2 post tussen zitten en dat is voorlopig nog steeds maar 1 (:

    Mag ik een mens reserveren ;3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Shimekukuri schreef:
    Mag ik een mens reserveren ;3


    De rpg is al begonnen, maar van mij mag je er nog bij.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.