• Rollentopic Grim Reaper



    Als je dood gaat brengen de grimreapers je naar het nabestaan. Als je een goed leven hebt geleid komt een Frey je ophalen en brengt hij/zij je naar de hemel. Heb je een slecht leven geleid dan komt een Selehten je ophalen die je naar de hel brengt. De grimreapers zijn dus op gedeeld in twee groepen, Frey en Selehten. In het hoofdkwartier van de reapers liggen boeken vol met de sterfdatum en sterfplaats van iedere persoon op aarde en zo weten de reapers dus ook wanneer ze op welke plaats moeten zijn om een ziel over te brengen naar het nabestaan. Maar dan gebeurd er iets raars een aantal mensen gaan niet dood op het moment dat ze dood moeten te gaan en een aantal mensen die nog niet dood hoorden te gaan overlijden. Er zit een fout in het systeem. Veel Grimreapers raken in paniek. Ze geloven in het systeem, ze leven volgens het systeem en nu faalt het systeem. Een handje vol Reapers organiseert zich en wil het probleem gewoon weg op lossen door de mensen die hadden moeten overlijden op te sporen en te doden, maar er is een nog groter probleem: de mensen die overleden, maar wiens geest niet is opgehaald.

    # Grimreapers kunnen kiezen of ze zichtbaar zijn voor de levenden of niet.
    # Geesten zijn niet zichtbaar voor levenden, behalve de levenden die dood hadden moeten gaan (en de reapers natuurlijk).
    # Grimreapers hebben een reaper tatoeage. (ster voor Selehten, vleugels voor Frey)
    # De Selethen zijn over het algemeen wat agressiever en uitdagender meer gewend aan gevechten en avontuur dan de Frey die meer diplomatiek zijn. Aan de andere kant Frey zijn meer gewent om zaken zelf op te lossen en Selethen krijgen orders.
    # Voor een grimreaper is de dood net zo onbekend als voor mensen. Ze weten niet of ze naar de hemel of de hel gaan of dat ze simpel weg op houden met bestaan. Dit weten ze allen over mensen.
    # Grimreapers worden even oud als gewone mensen. Als ze zeven zijn worden ze naar een school gestuurd waar ze worden op geleid tot Frey of Selethen. Op hun 16 komen ze van school af. De minimum leeftijd voor een Selethen of Frey is dus 16.

    Invullijstje:
    Naam:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Leeftijd:
    Soort (Frey, Selehten, geest, persoon die nog leeft):
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Uiterlijk (graag met foto):
    Extra:


    Reapers:
    Frey
    - Ezekiel Smith ~ MarkOfCain (2)
    - Jessica Lewis ~ LittleNinja (3)
    - Rafael Maverick Quell ~ Merrill (4)
    - Gereserveerd door Fantasycat
    Selethen
    - Neal Edgerton ~ Geleninja (1)
    - Jake Milligan ~ Silvanaa ( 6)
    - Alexis Dru ~ Scribe (4)
    - Gereserveerd door Neri
    Geesten:
    - Gereserveerd door: HoechIin
    - Eleanor Greyheart ~ Indis (7)
    - Evanna Valentine Kinsley ~ Rejects (5)
    Mensen die nog leven:
    - Gereserveerd door: MagicToBe
    - Gereserveerd door: HoechIin
    - Benjamin Collins ~ LittleNinja (3)
    - Rosabella Evans ~ Silvanaa (7)

    Regels:
    #Mary Sue’s/Gary Stu’s zijn niet toegestaan.
    #Naamveranderingen alsjeblieft doorgeven.
    #Het is verboden personages van anderen te besturen.
    #Je mag nooit iemand zonder toestemming vermoorden (of in dit geval naar de hel/hemel brengen).
    #Vermeld boven je post altijd minimaal de naam van je personage.
    #Probeer mannen en vrouwen een beetje gelijk te houden.
    #Geef alsjeblieft door als je een tijdje afwezig bent.
    #16+ is toegestaan, maar houd het netjes


    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 20:38 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    LittleNinja schreef:
    Wauwie, klinkt echt tof :)

    Ik zou graag mee willen doen, kan ik een mens reserveren?
    En als je toevallig nog een persoontje te kort hebt in om het even welke categorie wil ik gerust wel inspringen :)


    Je staat er bij


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Dus de geesten hoorde niet dood te gaan?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Indis schreef:
    Dus de geesten hoorde niet dood te gaan?


    inderdaad. Iedereen heeft een vaste sterfdatum en zij zijn te vroeg dood gegaan en dus niet op gehaald door een reaper.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Kunnen de echte levenden de geesten wel horen? Of ook niet?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    En als het mag zou ik ook nog graag een vrouwelijke Frey reserveren :)
    De mens ga ik mannelijk maken :p


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    LittleNinja je staat er bij.
    Indis geesten kunnen alleen communiceren met grimreapers en met mensen die nog leven maar dood hadden moeten gaan. Als je echt graag wil dat geesten ook met mensen kunnen communiceren, dan wil ik best een uitzondering maken voor mensen die bijvoorbeeld paranormaal begaafd zijn.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Nee, ik wou het alleen maar ff weten.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Naam:
    Benjamin Collins maar hij stelt zich altijd voor als 'Ben' Collins.

    Bijnaam/Roepnaam:
    Ben

    Leeftijd:
    20

    Soort (Frey, Selehten, geest, persoon die nog leeft):
    Persoon die nog leeft

    Innerlijk:
    Ben is van nature vriendelijk en rustig .Hij is niet echt spraakzaam als je hem nog maar pas kent maar hij bloeit open met de tijd. Hij kan grappig uit de hoek komen en is daarom ook gezellig gezelschap. Ben ziet het vlug als mensen met iets zitten en probeert hen dan ook direct te helpen. Je zou kunnen zeggen dat hij een soort van gentlemen is. Maar let op! Als je iemand ten onrechte beledigd waar hij bijstaat, dan zal het je beste dag niet zijn.

    Geschiedenis:
    Benjamin heeft eigenlijk nooit echt een moederfiguur gehad. De vrouw die hem het leven had geschonken is bij zijn geboorte omgekomen, maar net voordat het licht uit haar ogen verdween had ze Ben's vader, Jeffrey Collins, nog drie laatste woorden toegefluisterd. 'Zorg voor hem.' En dat is dan ook wat z'n vader heeft gedaan, met heel zijn hart. Ben weet dat het moeilijk moet zijn geweest voor zijn vader om de taken van Natalie, zijn moeder, over te hebben genomen. Maar het is hem toch gelukt. En daar is Benjamin hem nog elke dag dankbaar voor. Het is dan ook niet verwonderlijk dat Ben en zijn vader samen een onafscheidelijk duo vormen. Maar Benjamin groeide ook op en nadat hij zijn middelbaar had beïndigd werd het toch tijd voor de universiteit. Ben wou namelijk al heel z'n leven Gynaecoloog worden zodat hij vrouwen kon voorbereiden op een probleemloze bevalling. Hij wou vooral voorvallen zoals wat met z'n moeder gebeurd was de wereld uit helpen. Zijn vader staat volledig achter Ben's keuze en is trots op zijn zoon. Hij weet dat Natalie ook trots zou zijn geweest op Ben.

    Uiterlijk (graag met foto):


    Ben heeft blond haar dat de neiging heeft om te krullen, groen tot blauwe ogen ,een lichte baard, 1m87 groot en heeft sproetjes op zijn wangen en neus.

    Extra:
    Niemand weet het maar in het geheim beoefent Ben graag meswerpen, boogschieten en karabijn schieten. Hij is van nature niet agressief maar krijgt een lichte kick om een wapenvaardigheid onder de knie te krijgen.


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    LittleNinja schreef:
    Naam:
    Benjamin Collins maar hij stelt zich altijd voor als 'Ben' Collins.

    Bijnaam/Roepnaam:
    Ben

    Leeftijd:
    20

    Soort (Frey, Selehten, geest, persoon die nog leeft):
    Persoon die nog leeft

    Innerlijk:
    Ben is van nature vriendelijk en rustig .Hij is niet echt spraakzaam als je hem nog maar pas kent maar hij bloeit open met de tijd. Hij kan grappig uit de hoek komen en is daarom ook gezellig gezelschap. Ben ziet het vlug als mensen met iets zitten en probeert hen dan ook direct te helpen. Je zou kunnen zeggen dat hij een soort van gentlemen is. Maar let op! Als je iemand ten onrechte beledigd waar hij bijstaat, dan zal het je beste dag niet zijn.

    Geschiedenis:
    Benjamin heeft eigenlijk nooit echt een moederfiguur gehad. De vrouw die hem het leven had geschonken is bij zijn geboorte omgekomen, maar net voordat het licht uit haar ogen verdween had ze Ben's vader, Jeffrey Collins, nog drie laatste woorden toegefluisterd. 'Zorg voor hem.' En dat is dan ook wat z'n vader heeft gedaan, met heel zijn hart. Ben weet dat het moeilijk moet zijn geweest voor zijn vader om de taken van Natalie, zijn moeder, over te hebben genomen. Maar het is hem toch gelukt. En daar is Benjamin hem nog elke dag dankbaar voor. Het is dan ook niet verwonderlijk dat Ben en zijn vader samen een onafscheidelijk duo vormen. Maar Benjamin groeide ook op en nadat hij zijn middelbaar had beïndigd werd het toch tijd voor de universiteit. Ben wou namelijk al heel z'n leven Gynaecoloog worden zodat hij vrouwen kon voorbereiden op een probleemloze bevalling. Hij wou vooral voorvallen zoals wat met z'n moeder gebeurd was de wereld uit helpen. Zijn vader staat volledig achter Ben's keuze en is trots op zijn zoon. Hij weet dat Natalie ook trots zou zijn geweest op Ben.

    Uiterlijk (graag met foto):


    Ben heeft blond haar dat de neiging heeft om te krullen, groen tot blauwe ogen ,een lichte baard, 1m87 groot en heeft sproetjes op zijn wangen en neus.

    Extra:
    Niemand weet het maar in het geheim beoefent Ben graag meswerpen, boogschieten en karabijn schieten. Hij is van nature niet agressief maar krijgt een lichte kick om een wapenvaardigheid onder de knie te krijgen.


    Ben staat er bij!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Oké, ik ga het toch zo houden, Zeke is dus klaar! :)

    Naam:
    Jessica Lewis

    Bijnaam/Roepnaam:
    Jess voor de vrienden

    Leeftijd:
    25

    Soort (Frey, Selehten, geest, persoon die nog leeft):
    Frey

    Innerlijk:
    Jessica is een enthousiaste en optimistische vrouw ondanks haar duistere geschiedenis als kind, ze kan heel goed met mensen overweg en kan ook een luisterend oor zijn voor wie het maar nodig heeft. Wat ook gezegt moet worden is dat Jess uiterst nieuwsgierig is, soms zelfs tot het gevaarlijke toe. Verder is Jess ook heel energievol. Ze zou uren aan een stuk door kunnen gaan. Wel heeft ze een trauma aan messen, doordat haar vader haar met een mes verwond heeft kan ze geen enkel mes meer aanraken of zien. Ookal gaat het om een gewoon keukenmes.
    Geschiedenis: Jessica heeft een nogal ruig verleden. Haar beide ouders waren Selethen maar zij wist diep vanbinnen dat ze een Frey moest worden. Toen Jess dat als 7 jarig kind probeerde uit te leggen aan haar ouders kwam het aan als een bominslag. Haar vader sloeg haar keihard in het gezicht en haar moeder keek haar eigen dochter niet eens aan. Jess had ook twee broertjes, allebei tot in het bloed Selethen. Maar op hun hulp moest ze niet rekenen. Integendeel zelfs! Toen haar vader er een gewoonte van begon te maken om haar elke avond een pak slaag te geven, stonden ze al klaar in Jess' kamer om haar beledigingen toe te werpen vanop het moment dat ze binnenkwam. Op een avond werd het zelfs zo er dat Jessica's vader met een zakmes een ster, het teken van de Selethen, onder Jess' sleutelbeen kerfde. "Zo zal je nooit vergeten wat je eigenlijk hoort te zijn." had hij gezegt. Een paar dagen later werd hij opgepakt omdat de buren een klacht hadden ingediend over huiselijk geweld. Jessica werd overgeplaatst naar haar tante die Frey was en zelf geen kinderen had, ze groeide goed op bij haar en werd zo een volleerd Frey.

    Uiterlijk (graag met foto):


    Jessica heeft lang en krullend blond haar, blauwe ogen, lange wimpers en een moedervlek naast haar neus. Ze meet 1m 76 en heeft een gekerfde ster onder haar sleutelbeen (zie geschiedenis). Haar 'Frey tattoo bevindt zich net tussen haar twee schouderbladen. Net alsof ze kleine vleugeltjes heeft.

    Extra:
    Jess is dol op muziek, in de wereld van de Grim Reapers is er daar namelijk niet zoveel van. Ze vindt het fantastisch hoe de gewone mensen zoveel verschillende klanken kunnen produceren. En dat allemaal op een verschillend ritme! Als ze zich verdrietig voelt of als haar verleden weer eens naar boven komt gaat ze zich vaak verschuilen in de wereld van muziek.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2014 - 18:16 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    ik moet wel nog even melden dat ik alleen in het week-end kan posten omdat ik op internaat zit,,
    Hopelijk is dat geen probleem? :X

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 23:32 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    LittleNinja schreef:
    ik moet wel nog even melden dat ik alleen in het week-end kan posten omdat ik op internaat zit,,
    Hopelijk is dat geen probleem? :X


    Ik vind het niet erg, maar heeft Jessica een achternaam?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Ik vind het niet erg, maar heeft Jessica een achternaam?

    Ik ben klaar met Ezekiel :)

    MarkOfCain schreef:
    (...)
    Ik ben klaar met Ezekiel :)


    Hij staat er bij!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.