• Rollentopic Grim Reaper



    Als je dood gaat brengen de grimreapers je naar het nabestaan. Als je een goed leven hebt geleid komt een Frey je ophalen en brengt hij/zij je naar de hemel. Heb je een slecht leven geleid dan komt een Selehten je ophalen die je naar de hel brengt. De grimreapers zijn dus op gedeeld in twee groepen, Frey en Selehten. In het hoofdkwartier van de reapers liggen boeken vol met de sterfdatum en sterfplaats van iedere persoon op aarde en zo weten de reapers dus ook wanneer ze op welke plaats moeten zijn om een ziel over te brengen naar het nabestaan. Maar dan gebeurd er iets raars een aantal mensen gaan niet dood op het moment dat ze dood moeten te gaan en een aantal mensen die nog niet dood hoorden te gaan overlijden. Er zit een fout in het systeem. Veel Grimreapers raken in paniek. Ze geloven in het systeem, ze leven volgens het systeem en nu faalt het systeem. Een handje vol Reapers organiseert zich en wil het probleem gewoon weg op lossen door de mensen die hadden moeten overlijden op te sporen en te doden, maar er is een nog groter probleem: de mensen die overleden, maar wiens geest niet is opgehaald.

    # Grimreapers kunnen kiezen of ze zichtbaar zijn voor de levenden of niet.
    # Geesten zijn niet zichtbaar voor levenden, behalve de levenden die dood hadden moeten gaan (en de reapers natuurlijk).
    # Grimreapers hebben een reaper tatoeage. (ster voor Selehten, vleugels voor Frey)
    # De Selethen zijn over het algemeen wat agressiever en uitdagender meer gewend aan gevechten en avontuur dan de Frey die meer diplomatiek zijn. Aan de andere kant Frey zijn meer gewent om zaken zelf op te lossen en Selethen krijgen orders.
    # Voor een grimreaper is de dood net zo onbekend als voor mensen. Ze weten niet of ze naar de hemel of de hel gaan of dat ze simpel weg op houden met bestaan. Dit weten ze allen over mensen.
    # Grimreapers worden even oud als gewone mensen. Als ze zeven zijn worden ze naar een school gestuurd waar ze worden op geleid tot Frey of Selethen. Op hun 16 komen ze van school af. De minimum leeftijd voor een Selethen of Frey is dus 16.

    Invullijstje:
    Naam:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Leeftijd:
    Soort (Frey, Selehten, geest, persoon die nog leeft):
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Uiterlijk (graag met foto):
    Extra:


    Reapers:
    Frey
    - Ezekiel Smith ~ MarkOfCain (2)
    - Jessica Lewis ~ LittleNinja (3)
    - Rafael Maverick Quell ~ Merrill (4)
    - Gereserveerd door Fantasycat
    Selethen
    - Neal Edgerton ~ Geleninja (1)
    - Jake Milligan ~ Silvanaa ( 6)
    - Alexis Dru ~ Scribe (4)
    - Gereserveerd door Neri
    Geesten:
    - Gereserveerd door: HoechIin
    - Eleanor Greyheart ~ Indis (7)
    - Evanna Valentine Kinsley ~ Rejects (5)
    Mensen die nog leven:
    - Gereserveerd door: MagicToBe
    - Gereserveerd door: HoechIin
    - Benjamin Collins ~ LittleNinja (3)
    - Rosabella Evans ~ Silvanaa (7)

    Regels:
    #Mary Sue’s/Gary Stu’s zijn niet toegestaan.
    #Naamveranderingen alsjeblieft doorgeven.
    #Het is verboden personages van anderen te besturen.
    #Je mag nooit iemand zonder toestemming vermoorden (of in dit geval naar de hel/hemel brengen).
    #Vermeld boven je post altijd minimaal de naam van je personage.
    #Probeer mannen en vrouwen een beetje gelijk te houden.
    #Geef alsjeblieft door als je een tijdje afwezig bent.
    #16+ is toegestaan, maar houd het netjes


    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 20:38 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Merrill schreef:
    Ik wil alvast aangeven dat ik van 2 tot en met 6 juni niet kan schrijven, omdat ik dan in Londen ben.


    Veel plezier in Londen en thanks voor het doorgeven!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Skull HoechIin Indis MagicToBe Kunnen jullie alsjeblieft je rollen invullen?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik post mijn geest maandag, ga zo drie dagen weg.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Indis schreef:
    Ik post mijn geest maandag, ga zo drie dagen weg.


    oké veel plezier!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Mag ik een vrouwelijke geest?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Caelestis schreef:
    Mag ik een vrouwelijke geest?


    Is goed! Ik zet je er bij, maar maak aub wel snel je rol aan.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Evanna Valentine Kinsley


    Bijnaam/Roepnaam: Evanna

    Leeftijd: 17

    Soort (Frey, Selehten, geest, persoon die nog leeft): Geest

    Innerlijk: Evanna is een optimistisch meisje, dat ondanks haar ziekte nog altijd blij kan zijn. Natuurlijk wist ze dat het niet goed met haar ging, maar toch bleef ze geloven in een goed einde. Vaak zei ze "Een einde is mooi. Als het niet mooi is, is het geen einde." Heel soms had Evanna een depressieve bui. Hierin huilde ze veel en voelde ze dat het allemaal niet goed ging komen. Deze buien waren echter snel over. Door haar ziekte is Evanna een stuk opstandiger geworden. Ze deed dingen die niet goed waren voor haar. Dingen die je gedaan wil hebben voor je dood ging. Die opstandige dingen werkten als alcohol; even waren ze een boost, maar daarna kreeg ze de kater. Dit waren dan ook vaak haar depressieve buien. Evanna is een echt meisje-meisje. Voor de chemo's had ze mooi lang haar, waar ze veel meedeed. Ze vond het dan ook vreselijk dan ze kaal werd.

    Geschiedenis: Op een mooie 5 mei in 1997 werd Evanna geboren. Haar ouders gaven haar een naam met de betekenis vredevol en sterk. Evanna had een zorgeloos leventje in het huis waar ze haar hele leven woonde met haar ouders, broer en zusje. Totdat ze op een dag te horen kreeg dat ze leukemie had. Het gebeurde op een koude 3 december, wanneer ze twaalf jaar was. Evanna wist nog niet zo goed was het was, maar toen ze begreep wat ze had, huilde ze weken. Toen ze na een maand nog leefde, begon ze anders te denken; Misschien heb ik toch nog een kans... Misschien kan ik dit overleven... Deze gedachtes bleef ze houden, totdat ze op 1 juni 2014 overleed.

    Zijnstoestand: Evanna heeft nog niet door dat ze dood is. Ze heeft geen idee van waar ze is. Ze is in een soort donker en hoort stemmen. Ze heeft vragen die niet beantwoord worden en voelt zich verward en verdrietig.

    Uiterlijk (graag met foto): Evanna is een slank, soms mager, meisje. Toch heeft ze wel de nodige rondingen. Ze heeft een gemiddelde lengte tussen de 1,65 en 1,70. Voor de chemo's had ze mooi lang licht bruin haar, dat tot over haar borst kwam. Tijdens de chemo's was ze kaal en soms had ze kort haar. Hiermee deed ze niet veel speciaals, in de hoop dat het gewoon weer lang kon groeien. Door haar ziekte is Evanna erg bleek. Voor haar dood leek ze vaak al op een geest. Evanna's ogen hebben een mooie diepe groen bruine kleur. Ze heeft lange wimpers en donkere wenkbrauwen die mooi contrasteren met haar bleke huid. Evanna houdt van hippe kleding. Ze kleed zich dan ook vaak volgens de mode voorschriften. Tijdens de chemo's voelde ze zich lelijk. Ze wilde haar kleding niet betasten met haar lelijkheid, dus droeg ze alleen maar kleding die volgens haar bij haar uiterlijk pasten. Voor haar chemo's droeg ze best veel make-up; ze plamuurde haar gezicht vol met allerlei spulletjes. Dit maakte haar niet mooier, maar het liet haar wel mooier voelen. Tijdens de chemo's verminderde ook de hoeveelheid make-up.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 6 juni 2014 - 22:10 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Skull is nu Neri, ik vul morgen mijn rol in.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Caelestis schreef:
    Evanna Valentine Kinsley



    Je staat er bij!

    Skull is nu Neri, ik vul morgen mijn rol in.


    Ik heb het veranderd!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik heb een vraagje:

    Zijn de Freys en de Selethen vijandig t.o.v elkaar ?


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    LittleNinja schreef:
    Ik heb een vraagje:

    Zijn de Freys en de Selethen vijandig t.o.v elkaar ?


    Nee, niet persé vijandig. Sommige zijn vrienden, anderen vinden zichzelf beter.
    Zie het als Nederlanders en Belgen. We kunnen best goed met elkaar opschieten, maar we maken toch grappen over elkaar.
    Maar het ligt voornamelijk aan de persoon hoe hij tegenover de andere groep staat.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Even melden (ook al zijn we nog niet begonnen) dat ik van 27 juni tot 9 juli en van 18 juli tot 27 juli op reis ben en dus niet zou kunnen posten als nu zouden beginnen :)

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 11:17 ]

    MarkOfCain schreef:
    Even melden (ook al zijn we nog niet begonnen) dat ik van 27 juni tot 9 juli en van 18 juli tot 27 juli o preis ben en dus niet zou kunnen posten als nu zouden beginnen :)


    Dankjewel!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik ga na mijn toetsweek het speeltopic aan maken (mijn toetsweek eindigt 7 juli). Als je je rol daarvoor invult is dat handig, heb je je rol nog niet ingevuld dan beginnen we alvast.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    Ik ga na mijn toetsweek het speeltopic aan maken (mijn toetsweek eindigt 7 juli). Als je je rol daarvoor invult is dat handig, heb je je rol nog niet ingevuld dan beginnen we alvast.

    Ik post dan zodra ik terug ben in het speeltopic :)!