• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af. •

    [ bericht aangepast op 16 mei 2014 - 22:24 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Merrill schreef:
    Waarom de heck heb ik ooit geld uitgegeven aan Minecraft... :')
    Ik zou het zo doen (als ik het niet had gekregen). Vind het echt leuk *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het is echt lastig normaal op je te reageren nu ik weet dat je weer aan het liegen bent.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik begrijp dat je een goed punt voor je boekverslag wilt, maar reken er alsjeblieft niet op dat ik om twaalf uur in de avond jouw werk nog ga nakijken. Ik ben behulpzaam, maar geen sloofje.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik wil slapen, maar ik durf het niet. Ik ben veel te bang dat ik stik doordat mijn neus dicht zit. ):


    26 - 02 - '16

    Getver, mijn neus lekt....

    Dat sporten heeft me echt compleet afgemat.


    26 - 02 - '16

    Godverdomme. Mijn fotoshoot gaat niet door. Ik baal hier zó erg van! Dit is al de tweede keer verdorie )':


    26 - 02 - '16

    Thank god dat je van het weekend weggaat. Alleen jammer dat die pokkehond hier blijft D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Winkelen in mn eentje xd. Dit gaat niet goed komen. Ik heb een vreselijke kledingsmaak en nu kan niemand me daar op wijzen xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    En nu maar afwachten hoe goed ik ben in gokken.


    Kon mijn broertje geen andere dag uitkiezen om de frituurpan te laten vallen en de gehele bijkeuken te besmeuren met frituurvet ?
    Ouders zijn van huis voor twee weken, ze zijn nog maar echt twee dagen weg, krijg mensen over de vloer vanavond...
    Gelukkig studeert mijn broertje iets met elektrotechniek en is hij nu bezig om de frituur te repareren... Hoe we al het vet van de grond af krijgen is nog maar te bezien.


    Credendo Vides


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En ik kan al wel raden waartoe dit gaat leiden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    You gotta keep your head on...

    Makkelijker gezegd dan gedaan... ) :

    +

    What the hell?! Loopt er een kind door de porto van een andere bus te geiten?! 8o