• Beste mensen, met welgemeende liefde en trots presenteer ik u: Het asdfghjkl Kletscafé numero 148!




    Café mededelingen:
    ~ Iedereen is human! :Y)
    ~ Onze awesomeheid heeft al meer dan Honderdvijftig topics gevuld.
    ~ Wij geven elke dag gratis knuffels (en chocolade) (en awesomeheid lessen) (en Nederlandse lessen).
    ~ Er bestaat een Kletscafé story! Enchanted!
    ~ Wij hebben een TinyChat account: klik.
    ~Wij hebben ook een eigen Quizletaccount





    Het is een plicht om deze beginpost te lezen.

    Zeg, ik ben hier nieuw. Hoe begon alles?
    Wel, het is simpel. Er waren eens twee quizletters die spammen houden en graag Nederlandse lessen gaven. Dit deden ze beiden graag maar ze gingen een beetje te off-topic. Zo begon het Kletscafe-idee. Al binnen en topic hadden ze een paar vaste leden en de eerste dag al was een groot succes, Zo groeide het Kletscafe steeds meer en meer en op een dag was de awesomeheid de wereld teveel. En zo verdween alles spoorloos. Maar wij zijn allemaal prima in orde en kletsen we nog lang en gelukkig.


    Onze geweldige crew: *O*
    Werknemers.
    Nori • Nori • Cafébazin • 12
    Lotta • Novoselic • Cafébazin • 12
    Crystal • Sciathan • Chef-kok • 12
    Jarne • Debbaut • General Manager offtopic • 15
    Sofie • Zinser • Barvrouw • 14
    Kim • Maheegan • Entertainer • 18
    Sylvie • Foraoise • Serveerster • 19
    Kyle • Vlahos • karikatuurtekenaar • 17
    Fren • Poppies • Schrijfster • 13
    Kim(sel) • Smoleman • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Aves • Schoonmaakster • 16
    Bes • Frodo • Taartenbakster • 16
    Emma • Krull • Haakster • 20
    Noa • iMickeyMouse • Muziekante • 13
    Vera • DianePie • Melige-sprookjes-en-gedichten-schrijver-met-gezellige-tekeningen-erbij-creator • 14
    Rick • McClair • Gitarist/Webdesigner • 17
    Ro • Decimoway • Paaldanseres • 14

    Verslaafden.
    Suuz • Cantabile • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • Roku • Kattenverslaafde • 18
    Gail • Ellery • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Insurgents • Disneyverslaafde • 13
    Lisanne • Caesar • Chocolademelkverslaafde • 15
    Naomi • Clayton • Serieverslaafde • 19
    Yolanda • McBride • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Buria • Puzzelverslaafde • 15
    Marlou • Arquitecta • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Leshley • Tumblrverslaafde • 17
    Jacco • Sheo • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • The Hunger Games en Divergent verslaafde • 14
    Eva • Tumnus • Koetjesreepverslaafde • 14
    Annemarije • Mulleroni • Theeverslaafde • 16
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13
    Leah • Lacville • Schrijfverslaafde • 13
    Coosje • Caille • Social media verslaafde • 14
    Minke • Abunai • Animeverslaafde • 15
    Emma • Paenitet • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Cassia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 19
    Annick • Pukkelxding • Sims 2 verslaafde • 20
    Demi • Raquelle • Sims 3 verslaafde • 14
    Inge • Square • Badeendjesverslaafde • 17
    Merel • Hanaemi • Pretty Little Liars verslaafde • 15
    Freya • Cresseyde • Fantasy verslaafde • 17
    Suzanne • Abadine • Awkward verslaafde • 16
    Ezra • Idylle • Knuffelverslaafde • 15
    Aline • Schuester • Serieverslaafde • 14
    Melissa • Markham • Gitaarverslaafde • 14
    Aniek • Memoria • Serieverslaafde • 15
    Marlijn • Allister • Spamverslaafde • 15

    Wil jij ook bij de most awesome crew ever horen? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer ergernis. :3
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan proppen we je erbij! (:

    Prijslijst.
         


         



    Het Kletscafé; Wist je dat..?
    Wist je dat:
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Nori) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Debbaut) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (McClair) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (Novoselic) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafe ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Debbaut) en Erieka (Roku) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (Nori) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Novoselic) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (Novoselic) (bedenker van de naam), Jarne (Debbaut) en Bes (Frodo) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (McClair) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?
    • Gail van trollen houdt?

    Just a reminder!!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar.
    ~ Iedereen is leuk en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2014 - 21:50 ]


    26 - 02 - '16

    Feileacan schreef:
    (...)
    Hoe komt dat? En ja, elk meisje heeft wel een periode gehad waarin die verslaafd was aan chocolade. Er zijn maar een paar uitzonderingen. :')

    Wel, om eerlijk te zijn denk ik dat het komt omdat ik me de laatste tijd echt rot voel en dat nu op mijn eetlust gaat werken. Mensen vragen eigenlijk ook nooit hoe het met me gaat en als ze het dan eens doen, dan is het retorisch. :')

    Mmh, ik ken toch redelijk wat mensen die helemaal níét van chocolade houden. Wat ik echt behoorlijk vreemd vind eigenlijk.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik snap serieus niet waarom het Eurosong-liedje van Frankrijk zo weinig punten kreeg. Het is geweldig aanstekelijk.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Wel, om eerlijk te zijn denk ik dat het komt omdat ik me de laatste tijd echt rot voel en dat nu op mijn eetlust gaat werken. Mensen vragen eigenlijk ook nooit hoe het met me gaat en als ze het dan eens doen, dan is het retorisch. :')

    Mmh, ik ken toch redelijk wat mensen die helemaal níét van chocolade houden. Wat ik echt behoorlijk vreemd vind eigenlijk.

    Aw, dat herken ik wel een beetje. Dat je -je echt kut voelt en het lijkt alsof er niemand is die om je geeft, niemand die het iets uitmaakt hoe je je voelt. Maar dat doe ik wel. (K)
    Wat betekent retorisch?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    (...)
    Aw, dat herken ik wel een beetje. Dat je -je echt kut voelt en het lijkt alsof er niemand is die om je geeft, niemand die het iets uitmaakt hoe je je voelt. Maar dat doe ik wel. (K)
    Wat betekent retorisch?

    Ahww, dank je.

    Retorisch is dat je er geen antwoord op verwacht, bijvoorbeeld als iemand zegt: "Weet je wel hoe laat het is?" of "Echt waar?"

    Als iemand "Hoe is het" zegt dan verwacht-ie altijd wel het antwoord ja. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ahww, dank je.

    Retorisch is dat je er geen antwoord op verwacht, bijvoorbeeld als iemand zegt: "Weet je wel hoe laat het is?" of "Echt waar?"

    Als iemand "Hoe is het" zegt dan verwacht-ie altijd wel het antwoord ja. :')

    Oh ja zo.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Mijn ouders doen zo moeilijk, serieus!


    26 - 02 - '16

    Novoselic schreef:
    Ik snap serieus niet waarom het Eurosong-liedje van Frankrijk zo weinig punten kreeg. Het is geweldig aanstekelijk.


    Vanwege de plagiaat misschien? Dat ze zelf iets bedenken he, en niet van Stromae stelen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Eindelijk klaar met de layout van mijn artikel! Nu hopen dat mijn docent snel reageert zodat ik het zo nodig kan aanpassen en daarna printen. *O*

    Hanaemi schreef:
    Eindelijk klaar met de layout van mijn artikel! Nu hopen dat mijn docent snel reageert zodat ik het zo nodig kan aanpassen en daarna printen. *O*


    Ik duim voor jou!


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Vanwege de plagiaat misschien? Dat ze zelf iets bedenken he, en niet van Stromae stelen.

    Toegegeven, het begindeuntje en dat stukje van "Mais moi j'voulais une moustache" klinkt in het begin een beetje Stromae-achtig, maar zo bekend is Stromae niet dat heel Europa om die reden geen punten geeft.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2014 - 21:02 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik duim voor jou!

    Ik hoop dat ze het goedkeurt dat ik er 18 woorden boven zit, want anders moet ik schrappen en geen idee wat dan. Gezien ik 'm eigenlijk zo wil houden.. D:

    Serieus, ik wil al vet lang op mezelf gaan wonen, maar dat mag dan weer niet van hun. Gewoon, omdat ze dan controle over me verliezen.


    26 - 02 - '16

    Novoselic schreef:
    (...)
    Toegegeven, het begindeuntje en dat stukje van "Mais moi j'voulais une moustache" klinkt in het begin een beetje Stromae-achtig, maar zo bekend is Stromae niet dat heel Europa om die reden geen punten geeft.


    Niet alleen het begin, ook de opbouw enz. is hetzelfde.
    En ook gewoon er over.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Roku schreef:
    Serieus, ik wil al vet lang op mezelf gaan wonen, maar dat mag dan weer niet van hun. Gewoon, omdat ze dan controle over me verliezen.

    Maar je bent meerderjarig en dan mag je op jezelf gaan wonen, dat staat gewoon zo in de wet.
    Maar hoezo wil je dat doen dan? Wil je op kot gaan of wil je echt helemaal alleen gaan wonen?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Maar je bent meerderjarig en dan mag je op jezelf gaan wonen, dat staat gewoon zo in de wet.
    Maar hoezo wil je dat doen dan? Wil je op kot gaan of wil je echt helemaal alleen gaan wonen?


    Ik wil op kamers. Ik ben het zó zat thuis.


    26 - 02 - '16