Ik vind het heel grappig dat mensen hier zeggen dat je er nog even over moet nadenken en als je het later zeker weet pas moet doen, maar bij model worden is dat zo simpel niet. Het is namelijk zo dat je er noujuist vroeg bij moet zijn, want hoe ouder je bent, hoe moeilijker het wordt.
Ik ken namelijk twee mensen die model zijn en dat is bij de een al begonnen toen ze vijftien was en bij de ander al toen ze elf/twaalf was. Die laatste "loopt" geloof ik al en ze is dacht ik zestien. (Die eerste doet dacht ik alleen maar shoots.)
Ander voorbeeld: nicht van mijn vriend (21) wil model worden en heeft daar echt te veel moeite voor gedaan, maar uiteindelijk is het haar gelukt. Eigenlijk was zij al te laat, omdat ze te oud was.
Dus, ik zou als ik jou was even rondkijken. Ik weet dat de CosmoGIRL! eens per jaar een modelcontest organiseert en dan kun je een contract winnen bij Future Faces, een modellenbureau. Als je er later toch achter komt dat je het niet leuk vindt, kun je altijd stoppen, maar ik zou er zeker nu al moeite voor gaan doen. Succes!
Deep inside, I've never felt alive