• binnenkort komt er een superleuke youtubeserie aan: het vergeten masker. natuurlijk willen we zo veel mogelijk kijkers verzamelen. je kunt de trailer bekijken op youtube: Www.youtube.com/watch?v=c1KjFDChgBA. vind je het wat?? volg dan gelijk ook de hvm twitter op @hetvergetenmasker . het verhaal staat bij de trailer. lijkt het jullie een leuke serie??


    I can only live without writing, if I'm living in the world I write about

    Meh.


    We're all mad here.

    Geen aanklikbaar linkje+ geen hoofdletters = ik ben te lui om het op mijn mobiel te selecteren en te plakken. Alsnog veel succes ermee.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    hahah @scribe www.youtube.com/watch?v=c1KjFDChgBA doet deze het??


    I can only live without writing, if I'm living in the world I write about

    kimdoedel schreef:
    hahah @scribe www.youtube.com/watch?v=c1KjFDChgBA doet deze het??


    Nope.
    Maar goed. Als je hem aanklikbaar wil maken moet je [/ u r l] doen. Zonder de spaties. Achter de = een link en tussen de ] [ het woord dat je wil hebben als klikbaar ding.
    Zo simpel is het (:

    Klikkk


    wat was dit ookalweer

    www.youtube.com/watch?v=c1KjFDChgBA

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 16:42 ]


    I can only live without writing, if I'm living in the world I write about

    super! hartstike bedankt!! :)


    I can only live without writing, if I'm living in the world I write about

    Hebben jullie het zelf gemaakt? Ziet er wel tof uit!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    jup :) bedankt


    I can only live without writing, if I'm living in the world I write about

    Hmm spreekt me niet echt aan qua filmkwaliteit. Sowieso weet ik nu nog niet waar het overgaat.


    Hamartia

    dat staat onder het filmpje in de omschrijving, filmkwaliteit wordt nog aan gewerkt mr in ieder geval bedankt voor t bekijken


    I can only live without writing, if I'm living in the world I write about

    Aangezien ik nu weet hoe ik goede linkjes plaats (bedankt nogmaals voor de instructie @Armastus) hier is het verhaal+ de link van twitter voor de geïntresseerden. Met hoofdletters en punten.

    De eerste trailer van de aankomende youtube-serie 'Het Vergeten Masker'

    Het verhaal

    Het vergeten masker gaat over Iris, Thirza en Sem, die op kostschool zitten. In de buurt van de school is een oude, verlaten boerderij. Iris en Thirza vinden daar een oud dagboek van een meisje dat er in 1904 leefde. Het dagboek van Eli. Het is niet compleet. Op de laatste bladzijde staat dat Eli ervan overtuigd is dat haar huis vervloekt is. Ze vraagt degene die het vindt om het verhaal uit haar dagboek op te zoeken en de vloek op te heffen. Dat vergt alleen meer van de meisjes dan ze op het eerste moment verwachten.

    Volg ons op twitter: https://twitter.com/VergetenMasker


    I can only live without writing, if I'm living in the world I write about

    Herkansing : https://twitter.com/Vergetenmasker


    I can only live without writing, if I'm living in the world I write about

    Ik heb zelf geen twitter, maar het lijkt me wel leuk om jullie serie te volgen. Kan ik ook jullie volgen op YouTube?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    ja tuurlijk :) dat kan, binnenkort komt ook de soundtrack uit.


    I can only live without writing, if I'm living in the world I write about