• Oké, dit is al wat ouder nieuws, maar toch. Ik vroeg me af waarom ik het niet op Quizlet had geplaatst, en besloot het alsnog te doen. (krul)

    Sinds vorige week dinsdag avond heb ik namelijk een nieuwe accordeon! De V- accordeon FR8 XB RD! :3 Het is de nieuwste accordeon van Roland, en daarmee bedoel ik de nieuwste digitale accordeon. Ik speel nu al 3 jaar op een Roland accordeon, omdat je hier gewoon véél meer mogelijkheden mee hebt, het ook nog eens een stuk lichter is dan een normale accordeon, en je kunt de balg instellen zo zwaar als dat jij zelf wilt, waardoor je een stuk minder snel last hebt van armklachten.
    Ik ben helemaal verzot op de Roland accordeons, en ben dan ook al verliefd op deze FR8 XB RD sinds dat ie uitgekomen is. We hebben mijn oude Roland accordeon plus nog een andere accordeon die ik daarvoor had ingeruild, waardoor we deze mooie rode accordeon voor een zacht prijsje kopen konden. :3

    Ik wilde mijn plezier eventjes met jullie delen, want ik ben er helemaal weg van! c:









    Zoals de meesten van jullie wel weten, wil ik als beroep muzikant worden en met mijn accordeon de wereld over reizen en met optredens mijn geld verdienen.
    Wat willen jullie later worden? Zijn er toevallig nog meer muzikanten onder ons die er later ook hun centjes willen verdienen als muzikant zijnde? c:

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 12:59 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ah, wat leuk voor je. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oeh die ziet er leuk uit *O*
    Volgens mij zou ik echt doodgaan als ik accordeon moest spelen. Ik kan niet eens fatsoenlijk keyboard spelen en dat kan je opzich toch wel heel makkelijk maken. Dus een beroep in muziek zit er voor mij niet echt in ^^ maar ik hoop wel dat het jou gaat lukken!


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik blijf de kleur mooi vinden. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat een schatje (:


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Square schreef:
    Ik blijf de kleur mooi vinden. :3


    26 - 02 - '16

    Thanks y'all! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ohh leuk!
    Ik heb geen verstand van accordeons maar hij ziet er goed uit ^^


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    Ik heb geen verstand van accordeons maar hij ziet er goed uit ^^


    This.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 14:18 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."