• Heey mensen,
    Een paar maanden geleden ontmoette ik T. Hij leek me wel een aardige gast. We begonnen samen te gamen en we hadden het gezellig. Op een gegeven moment vertelde hij mij dat hij me echt leuk vond. Ik wist niet wat ik moest zeggen en heb het maar gelaten. Maar ondertussen begon hij me als zijn vriendin te zien. Hij was bezitterig, als ik met andere jongens gamede kwam hij altijd erbij en moest en zou meedoen. Maar ik vertelde niet meer hoe ik me voelde tegen hem, als hij erachter kwam hoe ik over mezelf denk zou hij alleen nog bezorgder worden. Een goede vriend van mij L. weet wel hoe ik me voel maar sinds gisteravond is alles veranderd. T. en ik hebben ruzie gehad, de ergste die we gehad hebben en het is over. Hij beledigde me, maakte me belachelijk en ik werd kwaad. Vervolgens werd hij kwaad op mij en zei dat het hem niets meer boeide. Een uur later kwam hij terug en wou hij het goed maken. Maar ik wou dat niet. L. was er heel de tijd bij en heeft T. uitgescholden.. Zo kwaad was hij op T. En toen barstte de hel los. T. begon op mij te schelden en schoof alle shit op mij. Ik wou dat hij me met rust liet en heb dat meerdere keren gezegd. Toch liet hij me niet met rust. L. werd zo boos dat hij T. wou aangeven voor Stalken. Want hij vond dat T. me gewoon weg stalkte. Toen leavede T. en was het stil.. Akelig stil. Toen ging L. ook weg maar we praatte verder op whatsapp. Toen rond half 1 stuurde hij 'Ik vind je leuk (flower)' Ik dacht dat hij het vriendschappelijk bedoelde maar toen ik weltrusten zei, zei hij dat ook met 2 xx'jes en een (K) Ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben in de war, kan iemand me helpen? Please? Ergens ben ik blij dat het over is, maar ergens ook niet..

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 11:01 ]


    It always seems Impossible until its done.

    Ik denk dat het 't beste is als je nu even tot adem komt. Het is supernaar wat er met T is gebeurd, en het wordt misschien een beetje te veel in 1 keer als L nu ook zegt dat hij je leuk vindt. Dit kan je eerlijk tegen hem zeggen, hij zal het vast accepteren als hij echt van je houdt (En zo niet, weet je ook weer wat je voor 'm betekent..)
    Aan de andere kant, als jij hem ook super leuk vindt dan moet je er gewoon voor gaan (;


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik denk dat het allemaal een beetje te veel is als je nu met L. gelijk gaat, terwijl je net alles met T. achter de rug hebt.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Bedankt beide, ik ga zeker nog niet verder. Ik heb morgen weer school en dan denk ik genoeg afleiding *I hope* Maar wat moet ik doen als L. me contact via whatsapp of als ik T. ergens tegen kom? Want ik wil dan niet als een gek gaan flippen en meteen afmelden ofzo..

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 11:13 ]


    It always seems Impossible until its done.

    Ik zou als ik jou was nu niet meteen iets met L. beginnen.
    Waarschijnlijk krijgt T. (Oehh mijn naam begint ook met een T ;D) een jaloerse bui en weet je niet wat hij gaat doen.

    Wacht een tijdje tot je zeker weet dat ook T. er klaar voor is dat jij een ander neemt.
    Ik vind dat na alles wat iemand doet, je toch aan hem/haar moet denken. (:


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    Ik zou als ik jou was nu niet meteen iets met L. beginnen.
    Waarschijnlijk krijgt T. (Oehh mijn naam begint ook met een T ;D) een jaloerse bui en weet je niet wat hij gaat doen.

    Wacht een tijdje tot je zeker weet dat ook T. er klaar voor is dat jij een ander neemt.
    Ik vind dat na alles wat iemand doet, je toch aan hem/haar moet denken. (:


    Ik wil zeker nog niet verder met L. Gister kreeg T. ook een jaloerse bui.. Omdat ik bij L. zat en iets met hem een game speelde
    En ja ik wacht een tijdje, maar T. zei dat hij nooit over me heen zal zijn en dat hij het altijd nog zal blijven proberen..
    Als het aan T. ligt ben ik zijn ware..

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 11:25 ]


    It always seems Impossible until its done.

    MissEzzi schreef:
    (...)

    Ik wil zeker nog niet verder met L. Gister kreeg T. ook een jaloerse bui.. Omdat ik bij L. zat en iets met hem een game speelde
    En ja ik wacht een tijdje, maar T. zei dat hij nooit over me heen zal zijn en dat hij het altijd nog zal blijven proberen..
    Als het aan T. ligt ben ik zijn ware..


    Ga er niet op in zou ik zeggen. Dat vind hij alleen maar leuk.
    Laat hem met rust en ga hem geen reden geven om boos op jou te worden.

    Zeg als hij echt doorgaat dat het over tussen jullie is en het niet weer gaat werken. Misschien hard maar anders draait hij door.

    x


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    (...)

    Ga er niet op in zou ik zeggen. Dat vind hij alleen maar leuk.
    Laat hem met rust en ga hem geen reden geven om boos op jou te worden.

    Zeg als hij echt doorgaat dat het over tussen jullie is en het niet weer gaat werken. Misschien hard maar anders draait hij door.

    x


    Zal ik doen, hij kan mij niet meer contacten.. Overal is ie geblockt en verwijderd.. Dat lijkt me ook wel duidelijk.
    Bedankt :)


    It always seems Impossible until its done.

    Ik vind die L een beetje een bitch, net na die shit met die andere gast gaat ie vertellen dat ie je leuk vindt. Probeert ie nu misbruik van de situatie te maken?


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Ik vind die L een beetje een bitch, net na die shit met die andere gast gaat ie vertellen dat ie je leuk vindt. Probeert ie nu misbruik van de situatie te maken?


    26 - 02 - '16

    Ik zou nu gewoon een soort 'pauze' nemen als het gaat om de liefde. Laat het rusten en zeg tegen T. en L. allebei dat je er even klaar mee bent. Later kun je dan nog misschien iets met een van de twee beginnen, maar dat moet je dan maar zien.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    MissEzzi schreef:
    (...)

    Ik wil zeker nog niet verder met L. Gister kreeg T. ook een jaloerse bui.. Omdat ik bij L. zat en iets met hem een game speelde
    En ja ik wacht een tijdje, maar T. zei dat hij nooit over me heen zal zijn en dat hij het altijd nog zal blijven proberen..
    Als het aan T. ligt ben ik zijn ware..


    Haha dat is onzin, sommige jongens hebben gewoon dat ze heel erg obsessief kunnen worden om een meisje. Dat heb ik iets meer dan een half jaar geleden met een jongen ook gehad. Hij zei serieus dat als ik ooit met een ander zou krijgen (toen het al uit was) en naar m toe zou komen om "die ander" te vermoorden. o.O Gelukkig heb ik van hem geen last meer en ik weet via via dat hij allang al niet meer zo denkt. Geef het tijd.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."