Ik zal maar meteen vertellen wat er juist mis is met mij. Ik praat ongeveer al 2-3 jaar met een jongen met de nodige pauzes . Nu wil ik er serieus voor gaan maar ik durf gewoon echt niet op een date te gaan met hem of iemand anders. Ik ben gewoon zo bang voor zoveel factoren, in het echt praten we namelijk niet of toch zeer weinig. Ik ben gewoon bang dat als hij écht bij me is en me dan ook écht leert kennen dat hij me dan gewoon niet leuk gaat vinden. Ik ben namelijk een zeer actief en praatziek persoon, maar als ik in zijn beurt ben val ik gewoon helemaal stil. Daar komt de tweede angst dus, ik ben bang voor onaangename/ongemakkelijke stiltes. En nog zoiets wat als het helemaal niet klikt dan heb ik bijna drie jaar van mijn leven vergooid voor niets? Oh, dat klinkt gemeen. Ik heb gewoon enorm veel gevoelens voor hem en ik ben bang dat als we afspreken, het helemaal niet klikt tussen ons en dat het gewoon boem pats gedaan is tussen ons én dat wil ik echt niet. Heeft iemand advies of zit iemand met hetzelfde probleem? Help me aub, ik wil hem echt niet kwijt.
Pain is weakness leaving the body.