• Heeft iemand de beginpost voor me?

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 22:48 ]


    -

    Grohl schreef:
    (...)

    Maar ik ben zo bang dat-ie gepikt gaat worden als ik het open en bloot op het forum zet ...


    Dan stuur je 'm in een pb.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Maar nu ga ik leren, doeg!


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Grohl schreef:
    (...)

    Daar heb ik ook nog over getwijfeld, maar ik vond 'm ook nogal vreemd klinken dus deed ik het maar niet. Overigens blijft het een awesome naam die, als Eva 'm niet wilt, want ik gun haar de voorrang gezien ik al vier Narnia namen geclaimd heb, neem ik 'm ooit misschien nog eens ^^

    Mja, het ging zo: Ik wil Aravis. Dan kijk je of iemand die al heeft gehad, en ja hoor. Leah had mijn naam geclaimd.
    Toen dacht ik: Rippertjiep dan? En die had Leah ook geclaimd.
    Mijn laatste hoop was Lasaraline en DIE HAD LEAH OOK AL GECLAIMD.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Sciathan schreef:
    (...)

    Dan stuur je 'm in een pb.


    Ik denk dat ik gewoon Aravis ga nemen en dan wat ik in mijn vorige ge-editte post zei:
    Ik neem straks Aravis en tegen dat ik 'm weer mag veranderen kan Lotta 'm ook weer veranderen (want het ligt in de trant van wat we beiden hebben nu ^^) en dan matchen we weer! Als Lotta dat wilt, natuurlijk ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Feileacan schreef:
    (...)
    Mja, het ging zo: Ik wil Aravis. Dan kijk je of iemand die al heeft gehad, en ja hoor. Leah had mijn naam geclaimd.
    Toen dacht ik: Rippertjiep dan? En die had Leah ook geclaimd.
    Mijn laatste hoop was Lasaraline en DIE HAD LEAH OOK AL GECLAIMD.


    I lol'd. :')


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Grohl schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik gewoon Aravis ga nemen en dan wat ik in mijn vorige ge-editte post zei:
    Ik neem straks Aravis en tegen dat ik 'm weer mag veranderen kan Lotta 'm ook weer veranderen (want het ligt in de trant van wat we beiden hebben nu ^^) en dan matchen we weer! Als Lotta dat wilt, natuurlijk ^^


    Dat is leuk!


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Feileacan schreef:
    (...)
    Mja, het ging zo: Ik wil Aravis. Dan kijk je of iemand die al heeft gehad, en ja hoor. Leah had mijn naam geclaimd.
    Toen dacht ik: Rippertjiep dan? En die had Leah ook geclaimd.
    Mijn laatste hoop was Lasaraline en DIE HAD LEAH OOK AL GECLAIMD.


    Sorry =(
    Maar jij hebt wel awesome Tumnus nu (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Sorry =(
    Maar jij hebt wel awesome Tumnus nu (:

    Ja, die heb ik geclaimd. En als jij Shasta neemt is er voor mij altijd nog Coor of Corin, lekker puh. ;p


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    (...)
    Ja, die heb ik geclaimd. En als jij Shasta neemt is er voor mij altijd nog Coor of Corin, lekker puh. ;p


    Shasta vind ik leuker, moehahaha ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Je doet maar wat je wilt, Leah, maar ik ben sowieso niet van plan Novoselic gauw te veranderen, ik ben heel erg gehecht aan die naam. En persoonlijk vind ik na Grohl Lasaraline je mooiste username.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Je doet maar wat je wilt, Leah, maar ik ben sowieso niet van plan Novoselic gauw te veranderen, ik ben heel erg gehecht aan die naam. En persoonlijk vind ik na Grohl Lasaraline je mooiste username.


    't Was maar een voorstel, het ligt ook in de trant van Nirvana, maar Novoselic is inderdaad een awesome naam :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Omg, over een uurtje <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Novoselic schreef:
    Je doet maar wat je wilt, Leah, maar ik ben sowieso niet van plan Novoselic gauw te veranderen, ik ben heel erg gehecht aan die naam. En persoonlijk vind ik na Grohl Lasaraline je mooiste username.


    He ... waarom heb je me geblokt, Lotta?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    He ... waarom heb je me geblokt, Lotta?

    Whut? :'D
    Dan zal ik me waarschijnlijk vergist hebben van persoon, lol. *Gaat naar instellingen om je te ontblokken*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Noooo, slapend been, word wakker. D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it