• j

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 11:32 ]

    Ik vind het wat vaag en heel kort. Hoeveel woorden zijn dit? 50-75? Dat is enorm kort. Ik richt me op en om de 500 woorden.

    Misschien wat richtvragen die je verder kan uitwerken:
    - Iedereen vat het begrip anders op --> hoe dan? Geef voorbeelden.
    - Grote veranderingen in opvattingen --> welke? Wat was het vroeger? Waar evolueert het nu naar? Waarom evolueert het?
    - Waarom denk je dat het komt door de grote commerciële druk?
    - Waarom schrijf je deze column?
    - Hoe kan het 'commercie aangewakkerde reinigheidsideaal' minder? Waarom wil je dat minder?
    Ik zou sowieso de beelden vergelijken die je bedoelt want je vertelt nu iets, maar je vertelt het zo vaag. Het zou concreter moeten, meer beeldend, meer uitleg want je leest het, maar je bent niet mee met het verhaal. *mijn mening*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik vind het wat vaag en heel kort. Hoeveel woorden zijn dit? 50-75? Dat is enorm kort. Ik richt me op en om de 500 woorden.

    Misschien wat richtvragen die je verder kan uitwerken:
    - Iedereen vat het begrip anders op --> hoe dan? Geef voorbeelden.
    - Grote veranderingen in opvattingen --> welke? Wat was het vroeger? Waar evolueert het nu naar? Waarom evolueert het?
    - Waarom denk je dat het komt door de grote commerciële druk?
    - Waarom schrijf je deze column?
    - Hoe kan het 'commercie aangewakkerde reinigheidsideaal' minder? Waarom wil je dat minder?
    Ik zou sowieso de beelden vergelijken die je bedoelt want je vertelt nu iets, maar je vertelt het zo vaag. Het zou concreter moeten, meer beeldend, meer uitleg want je leest het, maar je bent niet mee met het verhaal. *mijn mening*
    Het mag maar 100 woorden, vandaar..