• Can you paint with all the colours of the wiiiiiiiind?

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Memoria schreef:
    Aaah, straks presentatie.

Moet je naar school? :/

Ik hou van Axe Deep Space (:
    En nou wil ik weer in bed liggen ):

Ich liebe dich 27.12.23

Goedemorgen!

And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

Goedemorgen deze morgen! Dit is de laatste vakantiedag en dan weer naar school.. (no_chears)

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Tumnus schreef:
    Goedemorgen deze morgen! Dit is de laatste vakantiedag en dan weer naar school.. (no_chears)

Echt fucked up. En ik voel me helemaal niet goed (niet ziek, eerder down).

Ich liebe dich 27.12.23

Vlahos schreef:
    (...)
    Echt fucked up. En ik voel me helemaal niet goed (niet ziek, eerder down).

Aww, hoezo?

Ik durf niet naar school, want ik ben bang dat ik nog meer onvoldoendes krijg en moet afstromen naar TL en dat wil ik echt niet.. (no_chears)

[ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 11:41 ]

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Goedemorgen. Ik voel me beroerd. -.-'

@ Kyle,whats wrong?
    @Eva, kun je niet beter het jaar overdoen dan?

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Jea idk. Voel me even klote. Heb weer slecht geslapen ook en ben ong wat me ook best down maakt :/

[ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 11:35 ]

Ich liebe dich 27.12.23

McBride schreef:
    Goedemorgen. Ik voel me beroerd. -.-'

@ Kyle,whats wrong?
    @Eva, kun je niet beter het jaar overdoen dan?

Goedemorgen! Jij ook al? Hoezo?
    Mwah, ik had meer mijn best moeten doen. En nu heb ik het verkloot, ik heb nog maar een paar weken om alles goed te maken... Als ik voor wiskunde goed stond was alles nog goed maar wiskunde moet alles verkloten.

[ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 11:46 ]

Tumnus schreef:
    (...)
    Mwah, ik had meer mijn best moeten doen. En nu heb ik het verkloot, ik heb nog maar een paar weken om alles goed te maken... Als ik voor wiskunde goed stond was alles nog goed maar wiskunde moet alles verkloten.

Dam lijkt het me het handigst om het jaar ovrr te doen en dan wél je best te doen. ;)

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

McBride schreef:
    (...)

Dam lijkt het me het handigst om het jaar ovrr te doen en dan wél je best te doen. ;)

Of mevrouw Vis moet toegeven dat ze zelf nooit goed uitlegt en dat dat een heel groot deel is van alle onvoldoendes die ik dit jaar met wiskunde heb gehaald. :Y) Maar zij zou nooooit haar schuld bekennen..
    Deze is voor potvis:

:Y)

[ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 11:52 ]

Hello there.
    Ik zou nog zo hard mogelijk werken dit schooljaar en als het echt niet lukt om over te gaan, dan zou ik overwegen om het jaar over te doen, Eva.
    Misschien krijg je wel een andere docent als je lang genoeg blijft klagen over mevrouw Vis.

[ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 13:46 ]

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

Smoleman schreef:
    Hello there.
    Ik zou nog zo hard mogelijk werken dit schooljaar en als het echt niet lukt om over te gaan, dan zou ik overwegen om het jaar over te doen, Eva.
    Misschien krijg je wel een andere docent als je lang genoeg blijft klagen over mevrouw Vis.

Ze is mijn mentrix. ):

Jahoor flauw gevallen omdat ik heel laag in suiker zat >.<

Ich liebe dich 27.12.23

Tumnus schreef:
    (...)
    Ze is mijn mentrix. ):

Dan is het andere koek..

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."