Ah fack, grote teen rechtuit gestoten met een flinke vaart tegen de wc deur omdat mijn ma deze open heeft laten staan. Zit te janken van de pijn als ik hem beweeg...
Vlahos schreef:
Ah fack, grote teen rechtuit gestoten met een flinke vaart tegen de wc deur omdat mijn ma deze open heeft laten staan. Zit te janken van de pijn als ik hem beweeg...
Vlahos schreef:
Ai, dat doet echt fk veel pijn! Ik voel met je mee, verlicht de pijn iets? (;
He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.
Vlahos schreef:
Auhw, ik krijg al pijn als ik het hoor alleen al. :o
I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it
Jaaa ik heb geen internet meer bij mijn moeder, vandaar dat ik wat minder online ben haha. En ik moet ook mega veel werken. Druk leven enzoos. Hoe gaat het met jullie?
PUKKELxDING schreef:
Jaaa ik heb geen internet meer bij mijn moeder, vandaar dat ik wat minder online ben haha. En ik moet ook mega veel werken. Druk leven enzoos. Hoe gaat het met jullie?