• In het groot? Klik op het plaatje.


    [url=http://pizap_gallery.s3.amazonaws.com/users/DragonWings/medium/pizap.com10.9301309133879841399213939078.jpg]

    [/url]

    DIT BEHOORT NIET TOT MIJ. IK HEB HET ENKEL VERTAALD VOOR NEDERLANDS GEBRUIK.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Handig!


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Handig!


    16 - 09 - '17

    Okay, leuk. Jammer dat het nergens op slaat ='D Als het zo simpel zou zijn, zou ik niet al ruim een jaar niks kunnen schrijven.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Het helpt niet echt bij mij, aangezien ik niet met één verhaal vast zit, maar met alles dat ik probeer te schrijven. Maar misschien dat het handig is voor mensen die een verhaal niet afkrijgen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Yoda schreef:
    Okay, leuk. Jammer dat het nergens op slaat ='D Als het zo simpel zou zijn, zou ik niet al ruim een jaar niks kunnen schrijven.


    Bij mij hielp 't wel.. misschien ligt het aan de persoon zelf?


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    AngelForce schreef:
    (...)

    Bij mij hielp 't wel.. misschien ligt het aan de persoon zelf?


    Waarschijnlijk enkel als je niet weet hoe je verder moet. Ik bedoel 'stop je gedraal, ga schrijven' of 'stop even met schrijven, ga wandelen' zijn nou niet echt nuttige suggesties om van een writersblock af te komen. Ik heb niet zozeer een reden waarom ik niet schrijf, het lukt gewoon niet, terwijl ik wel weet waar ik heen wil, mijn personages al weet en comfortabel ben met mijn schrijfstijl. Dan is iets anders doen niet echt de oplossing ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Roku schreef:
    Handig!


    Queer zijn is gewoon alles

    Yoda schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk enkel als je niet weet hoe je verder moet. Ik bedoel 'stop je gedraal, ga schrijven' of 'stop even met schrijven, ga wandelen' zijn nou niet echt nuttige suggesties om van een writersblock af te komen. Ik heb niet zozeer een reden waarom ik niet schrijf, het lukt gewoon niet, terwijl ik wel weet waar ik heen wil, mijn personages al weet en comfortabel ben met mijn schrijfstijl. Dan is iets anders doen niet echt de oplossing ='D


    Denk dat dit wel waar is, maar handig is het wel op de momenten dat je inderdaad even niet verder kunt.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hé, ik ga eens nadenken over wat ik absoluut niet wil met mijn verhaal. Misschien helpt het echt en wordt het dus duidelijk hoe ik het verhaal wél wil laten eindigen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Yoda schreef:
    Okay, leuk. Jammer dat het nergens op slaat ='D Als het zo simpel zou zijn, zou ik niet al ruim een jaar niks kunnen schrijven.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.