• Beste mensen, met welgemeende liefde en trots presenteer ik u: Het asdfghjkl Kletscafé numero 140!





    Café mededelingen:
    ~ Iedereen is human! :Y)
    ~ Onze awesomeheid heeft al meer dan Honderdvijftig topics gevuld.
    ~ Wij geven elke dag gratis knuffels (en chocolade) (en awesomeheid lessen) (en Nederlandse lessen).
    ~ Er bestaat een Kletscafé story! Enchanted!
    ~ Wij hebben een TinyChat account: klik.


    Het is een plicht om deze beginpost te lezen.


    Zeg, ik ben hier nieuw. Hoe begon alles?
    Wel, het is simpel. Er waren eens twee quizletters die spammen houden en graag Nederlandse lessen gaven. Dit deden ze beiden graag maar ze gingen een beetje te off-topic. Zo begon het Kletscafe-idee. Al binnen en topic hadden ze een paar vaste leden en de eerste dag al was een groot succes, Zo groeide het Kletscafe steeds meer en meer en op een dag was de awesomeheid de wereld teveel. En zo verdween alles spoorloos. Maar wij zijn allemaal prima in orde en kletsen we nog lang en gelukkig.


    Onze geweldige crew: *O*
    Werknemers.
    Nori • Nori • Cafébazin • 12
    Lotta • Novoselic • Cafébazin • 12
    Crystal • Sciathan • Chef-kok • 12
    Jarne • Pulsar • General Manager offtopic • 15
    Sofie • Zinser • Barvrouw • 14
    Kim • Maheegan • Entertainer • 18
    Sylvie • Foraoise • Serveerster • 19
    Kyle • Vlahos • karikatuurtekenaar • 17
    Fren • Poppies • Schrijfster • 13
    Kim(sel) • Smoleman • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Aves • Schoonmaakster • 16
    Bes • Frodo • Taartenbakster • 16
    Emma • Krull • Haakster • 20
    Noa • iMickeyMouse • Muziekante • 13
    Vera • DianePie • Melige-sprookjes-en-gedichten-schrijver-met-gezellige-tekeningen-erbij-creator • 14
    Rick • McClair • Gitarist/Webdesigner • 17
    Ro • Decimoway • Paaldanseres • 14

    Verslaafden.
    Suuz • Cantabile • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • Roku • Kattenverslaafde • 18
    Gail • Ellery • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Insurgents • Disneyverslaafde • 13
    Lisanne • Caesar • Chocolademelkverslaafde • 15
    Naomi • Clayton • Serieverslaafde • 19
    Yolanda • McBride • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Buria • Puzzelverslaafde • 15
    Marlou • Arquitecta • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Leshley • Tumblrverslaafde • 17
    Jacco • Sheo • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • The Hunger Games en Divergent verslaafde • 14
    Eva • Tumnus • Koetjesreepverslaafde • 14
    Annemarije • Mulleroni • Theeverslaafde • 16
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13
    Leah • Lacville • Schrijfverslaafde • 13
    Coosje • Caille • Social media verslaafde • 14
    Minke • Abunai • Animeverslaafde • 15
    Emma • Paenitet • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Cassia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 19
    Annick • Pukkelxding • Sims 2 verslaafde • 20
    Demi • Raquelle • Sims 3 verslaafde • 14
    Inge • Square • Badeendjesverslaafde • 17
    Merel • Hanaemi • Pretty Little Liars verslaafde • 15
    Freya • Cresseyde • Fantasy verslaafde • 17
    Suzanne • Abadine • Awkward verslaafde • 16
    Ezra • Idylle • Knuffelverslaafde • 15
    Aline • Schuester • Serieverslaafde • 14
    Melissa • Markham • Gitaarverslaafde • 14
    Aniek • Memoria • Serieverslaafde • 15
    Marlijn • Allister • Spamverslaafde • 15


    Wil jij ook bij de most awesome crew ever horen? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer ergernis. :3
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan proppen we je erbij! (:


    Prijslijst.
         


         




    Het Kletscafé; Wist je dat..?
    Wist je dat:
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Felidae) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Pulsar) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (Hybridium) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (Mertin) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafe ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Pulsar) en Erieka (Taiga) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (Felidae) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Mertin) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (Mertin) (bedenker van de naam), Jarne (Pulsar) en Bes (Frodo) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (Hybridium) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?
    • Gail van trollen houdt?



    Just a reminder!!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar.
    ~ Iedereen is leuk en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 21:18 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Nori schreef:
    (...)
    ohh, dat is echt lastig lijkt me :c


    Ja best wel ja :\
    Ik zou beginnen met de pil voor mijn buikpijn en zo, maar zelfs die ben ik nog niet begonnen door die angst


    Ich liebe dich 27.12.23

    Vlahos schreef:
    (...)
    Oh dat ik ook niet fijn zeg! :\ En helpt het met die lotions?

    Ik heb heel veel verschillende geprobeerd, ook van de dokter, en ik heb nu al een paar jaar 1 van ROC die werkt. Hierdoor wordt de roodheid een stuk minder. Goed voor je zelfvertrouwen is het niet bepaald, want al van jongs af aan heb ik gehad dat mensen me zien lopen in een t-shirt of hempje en dan vragen of ik mijn armen verbrand heb of zonneallergie heb. Het zat vroeger ook op mijn kaken, waardoor ik nooit een staart durfde te dragen. Gelukkig is dat nu met de puberteit verdwenen.


    From these ashes, I will rise

    Vlahos schreef:
    (...)

    Ja best wel ja :\
    Ik zou beginnen met de pil voor mijn buikpijn en zo, maar zelfs die ben ik nog niet begonnen door die angst

    De pil is wel een heel stuk kleiner dan de gewone pillen die je bij de dokter krijgt. Mijne is misschien maar een derde van een normale paracetamol.


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    (...)
    De pil is wel een heel stuk kleiner dan de gewone pillen die je bij de dokter krijgt. Mijne is misschien maar een derde van een normale paracetamol.

    I know, maar ik vind ze huge... :\


    Ich liebe dich 27.12.23

    Cantabile schreef:
    (...)
    Ik heb heel veel verschillende geprobeerd, ook van de dokter, en ik heb nu al een paar jaar 1 van ROC die werkt. Hierdoor wordt de roodheid een stuk minder. Goed voor je zelfvertrouwen is het niet bepaald, want al van jongs af aan heb ik gehad dat mensen me zien lopen in een t-shirt of hempje en dan vragen of ik mijn armen verbrand heb of zonneallergie heb. Het zat vroeger ook op mijn kaken, waardoor ik nooit een staart durfde te dragen. Gelukkig is dat nu met de puberteit verdwenen.

    Wel fijn dat het bij je kaak weg is. Maar wel vreselijk vervelend als mensen vragen wat er is, en dat dan meerdere malen. Hopelijk komt er iets voor dat werkt! (:


    Ich liebe dich 27.12.23

    Vlahos schreef:
    (...)
    I know, maar ik vind ze huge... :\

    De prikpil is anders ook nog een oplossing, of niet?


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    (...)
    De prikpil is anders ook nog een oplossing, of niet?

    Angst voor naalden, en bij mijn moeder is dat ding een aantal keer zo gezet dat ze een hele beurse plek kreeg, no thanks. Hahah. Nja, ik heb die middelen eigenlijk niet nodig, dus dan maar leven op paracetemols.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 14:07 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Vlahos schreef:
    (...)
    Wel fijn dat het bij je kaak weg is. Maar wel vreselijk vervelend als mensen vragen wat er is, en dat dan meerdere malen. Hopelijk komt er iets voor dat werkt! (:

    Waarschijnlijk niet, het is namelijk geen ziekte of aandoening en omdat het alleen qua uiterlijk lelijk is, wordt er verder geen onderzoek naar gedaan. Ik snap soms sowieso niet dat mensen gaan vragen of er iets mis met je is. Als ik dat ze wil vertellen doe ik dat toch zelf wel?


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk niet, het is namelijk geen ziekte of aandoening en omdat het alleen qua uiterlijk lelijk is, wordt er verder geen onderzoek naar gedaan. Ik snap soms sowieso niet dat mensen gaan vragen of er iets mis met je is. Als ik dat ze wil vertellen doe ik dat toch zelf wel?

    Ik vind het ronduit onbeleefd en respectloos naar die persoon toe waaraan je het vraagt, weet je. En ik vind het nergens op slaan dat ze geen onderzoeken gaan doen om het op te lossen --'


    Ich liebe dich 27.12.23

    Vlahos schreef:
    (...)
    Angst voor naalden, en bij mijn moeder is dat ding een aantal keer zo gezet dat ze een hele beurse plek kreeg, no thanks. Hahah. Nja, ik heb die middelen eigenlijk niet nodig, dus dan maar leven op paracetemols.

    Ze zouden eigenlijk een oplospil moeten maken. Als je namelijk geen pillen kan slikken is de prikpil vaak een hele nare oplossing.


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    (...)
    Ze zouden eigenlijk een oplospil moeten maken. Als je namelijk geen pillen kan slikken is de prikpil vaak een hele nare oplossing.

    Jup daar hebben ze niet duidelijk over nagedacht, Angst voor pillen en naalden. Tja, mensen kunnen dat hebben en dan zou dat echt super handig zijn!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Vlahos schreef:
    (...)
    Ik vind het ronduit onbeleefd en respectloos naar die persoon toe waaraan je het vraagt, weet je. En ik vind het nergens op slaan dat ze geen onderzoeken gaan doen om het op te lossen --'

    Misschien doen ze die wel, maar het heeft geen haast. Dingen zoals AIDS en kanker zijn veel belangrijker en zo zijn er nog een aantal ziektes die veel slachtoffers hebben. Mensen hebben dan niet veel zin tijd en geld te besteden aan een kleine genetische afwijking die er bij sommige mensen voor zorgt dat ze iets wat lijkt op uitslag op hun armen krijgen, maar waar ze verder geen last van ondervinden. Keratosis Pilaris is te vergelijken met puistjes: Heel lelijk en vervelend, maar een echt geneesmiddel is er niet.


    From these ashes, I will rise

    Hi.
    Dinsdag weer naar school. Waarom duurt mijn vakantie geen twee weken? ):


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Cantabile schreef:
    (...)
    Misschien doen ze die wel, maar het heeft geen haast. Dingen zoals AIDS en kanker zijn veel belangrijker en zo zijn er nog een aantal ziektes die veel slachtoffers hebben. Mensen hebben dan niet veel zin tijd en geld te besteden aan een kleine genetische afwijking die er bij sommige mensen voor zorgt dat ze iets wat lijkt op uitslag op hun armen krijgen, maar waar ze verder geen last van ondervinden. Keratosis Pilaris is te vergelijken met puistjes: Heel lelijk en vervelend, maar een echt geneesmiddel is er niet.


    Klopt, nou. Ik hoop heel erg dat het niet verergerd bij je, Suuz!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Vlahos schreef:
    (...)
    Jup daar hebben ze niet duidelijk over nagedacht, Angst voor pillen en naalden. Tja, mensen kunnen dat hebben en dan zou dat echt super handig zijn!

    Paracetamol is namelijk ook op te lossen, hoewel dat natuurlijk geen hormonen zijn. Misschien leuk voor een PWS een keer ^^


    From these ashes, I will rise