• Al 3 jaar ben ik bezig met het maken van Videoclips (oa. The Vampire Diaries, Supernatural, Crossovers)
    Omdat ik de laatste tijd geen inspiratie meer heb zou ik jouw graag helpen met het maken van een trailer/muziekcips of Opening Credits voor jouw verhaal.
    Daarvoor heb ik drie korte vragenlijsten opgesteld. Wil je graag een trailer: vul dan enkel de vragenlijst van trailers in. Net hetzelfde voor Muziekclip en Opening Credits.
    Ik hou me niet bezig met het verder uitvissen van informatie dus wees alstublieft duidelijk.

    Vragenlijst Trailers:

    - Titel van jouw verhaal:
    - Korte inhoud van jouw verhaal (onderons gesproken ook Spoilers. Wil je dit niet meedelen met andere kan je gerust een privebericht sturen met de vragenlijst.)
    - Personages (Tip: Als jouw verhaal verfilmd wordt welke Acteurs/actrices zie jij jouw verhaal spelen. Liefst bekende)
    - Eventueel film/series (Dit is heel gemakkelijk voor me)
    - Welke teksten mag er tevoorschijn komen?

    Extra's:

    Als je iets extra's wilt in de trailer gelieve dit te vermelden.
    * Ben je bezig met een verhaal en het moet nog op Quizlet uitkomen vermeld dit dan ook. (Komt er op de trailer Coming Soon + eventueel datum wanneer je jouw verhaal online zet.)

    Qua effecten doe ik allemaal zelf (in-en uitfaden & glitter effects.)
    Er kan gebeuren dat ik zelf ook spraak in de trailer zal toevoegen! Zodat het op het echte trailer lijkt.



    Vragenlijst Opening Credits:

    - Welke personages spelen in jouw film? (Liefst Acteurs & Actrices) Minimum 5 pers. Maximum 8 pers.
    - Welk liedje?

    Vragenlijst Muziekvideo:
    - Welk liedje?
    - Korte inhoud van je verhaal.
    - Personages?
    - Eventueel van series & films.
    - Moet er tekst in komen?

    Werkwijze:
    Ik start met het maken voor drie personen. Dit zal ik ook vermelden in een reactie voor wie ik een trailer maak. Ook zal erbij staan voor wie in de wachtrij staat (max. 3 personen) Staat jouw naam er niet tussen en je bent zeker dat je informatie volledig was, wilt dit zeggen dat de 6 plaatsen volzet zijn. Wacht rustig jouw beurt af tot jouw naam verschijnt.
    Ik zet geen datums op wanneer het klaar zou zijn want dit kan uitlopen (door werk, studies, ...) van zodra de video klaar is zet ik die op deze topic.
    Bij deze geef ik dan ook de toestemming om de trailer bij jouw verhaal te zetten. Je zal op de trailer wel mijn merknaam vinden, dit is op diefstal te voorkomen!

    Vragen zijn ook altijd welkom :) Ik bijt niet.
    & hopelijk tot binnenkort ! <3

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 0:33 ]

    Er zijn nog plaatsen over :)

    Maken:
    - Avarose - Bevroren liefde (Tegen morgen zal hij waarschijnlijk klaar zijn)
    -
    -

    Wachtrij
    -
    -
    -

    Ziet er heel gaaf uit!


    Zou je een muziekvideo kunnen maken voor courage (wat ik samenschrijf met klaine)?
    - Welk liedje? perfect - pink
    - Inhoud:

    dit is het proloog: Terwijl Kurt Hummel nog dagelijks wordt gepest door zijn mede schoolgenoten, behoort Blaine Anderson tot het populaire kliekje van de school. De jongens hebben beiden hun eigen problemen. Zo worstelt Blaine elke dag met het feit dat hij op jongens valt, maar dit aan niemand wilt vertellen. Ondanks dat Blaine één van de populairste jongens van de school is, is hij alles behalve gelukkig. Maar alles veranderd als hij een schoolopdracht moet maken en Kurt als partner krijgt toegewezen. De gevoelens zijn er vrijwel direct tussen de twee jongens, maar makkelijk wordt het niet. Kurt's leven wordt er ondertussen niet makkelijker op, het pesten wordt alsmaar erger en hij voelt zich eenzaam. Zou Blaine voor Kurt kiezen of gaat hij voor zijn status? Zou Kurt ooit gelukkig worden?

    - Personages? Kurt Hummel (Chris Colfer) en Blaine Anderson (Darren Criss) ik kan eventueel goede stukjes doorgeven als je niets vind/hebt
    - Moet er tekst in komen?
    It's not how many times you've been knocked down
    It's how many times you get back up


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik ga het lijstje invullen. Ik weet alleen geen acteurs :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    - Titel van jouw verhaal:
    Keerzijde
    - Korte inhoud van jouw verhaal;

    Luke en Tyler zijn neven van elkaar en kunnen redelijk met elkaar opschieten. Wanneer de jongens op een avond een verboden terrein bezoeken gebeurt er iets vreemds. Een luide knal laat de jongens bewusteloos gaan en wanneer ze wakker worden hebben ze plots de gave om voorwerpen en zelfs mensen te verplaatsen met hun gedachten. De jongens vinden dit super gaaf en besluiten het geheim te houden voor andere mensen, óók voor hun ouders. De jongens krijgen de smaak goed te pakken en halen de ene na de andere grap uit. Maar alles veranderd wanneer de macht een van de twee jongens naar het hoofd stijgt. Zal het goed aflopen? Of komt er een tragisch einde...

    - Personages; Weet ik dus niet :\
    - Eventueel film/series; Ik zat te denken aan beelden uit Chronicle.
    - Welke teksten mag er tevoorschijn komen?
    Wat als je ineens opstaat met de gave dingen te bewegen met je gedachten? Zou je er goede dingen mee doen, of slechte. Vertel je het aan je naasten, of hou je het voor jezelf. De keuzes waar je voor komt te staan zijn moeilijk.
    - En dan verspreid over de trailer?


    Goed zo? ^-^

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 16:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil wel graag ^^ Ik ga het even met mijn co-auteur overleggen (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    xPluviophile schreef:
    Ik wil wel graag ^^ Ik ga het even met mijn co-auteur overleggen (:





    Ons lijstje:
    - Titel van jouw verhaal:
    The Lucky One || Larry Stylinson
    - Korte inhoud van jouw verhaal:
    Wanneer Louis en Harry na een lange tijd rond de pot te hebben gedraaid er eindelijk achter komen dat ze verliefd op elkaar zijn, beginnen ze een geheime relatie. Echter is het geheim houden van die relatie nog niet zo makkelijk als de twee tortelduifjes hadden gedacht. Obstakels moeten worden overwonnen worden, jaloezie is in het spel, er zijn kapers aan de kust en geheimen worden angstvallig verborgen gehouden. Zal hun liefde dit alles kunnen overwinnen?
    - Personages: Harry Styles & Louis Tomlinson. Niall, Liam en Zayn komen er ook in voor, maar minder. Je kan evt. ook nog een beeld doen van de fans of zo.
    - Eventueel film/series: Geen idee..
    - Welke teksten mag er tevoorschijn komen:
    'Harry, I love you...' 'I love you too, Louis.'
    'If they find out, we're dead.' 'No, we will be together forever. No matter what happens'
    'You make me feel special.. It feels like I'm the lucky one.'

    of

    What's Minnie without Mickey?
    What's Tigger without Pooh?
    What's Spongebob without Patrick?
    That's me without you.

    of

    Larry will be real. Larry is real. Larry was real.

    of

    De eerste en derde samen.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 22:40 ]

    Ik stuur mijn aanvraagje in PB, als dat goed is. ^^ Dan spoiler ik niet haha.

    .

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 0:33 ]

    .

    Ik heb wel nog even een vraagje:
    Is er een limit op het aantal aanvragen die je mag doen? (: alvast bedankt voor alles. ^^

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 18:18 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb ook nog een aanvraagje als dit kan, ik stuur het wel in een privé berichtje want ik heb liever niet dat ik spoil.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Dusky


    > Floreale

    Ik hoop dat je er voor mij ook een wilt maken?

    Korte inhoud van je verhaal:

    Eleanor is prinses van Ëandor, een klein dorp aan een rivier voor Erabor. Haar vader is de koning en zij is de opvolgster, maar ze is nog steeds niet verloofd. Haar moeder heeft ze niet lang gekend, aangezien ze op jonge leeftijd gestorven is. Op een dag ontmoet ze de dwergenprins Thorin, die net terug komt van een handelsmissie en ze biedt hem een maaltijd en onderdak aan. Ze kunnen het snel goed met elkaar omgaan, maar daar komt snel verandering in en door de strenge hand van haar vader verlaten ze elkaar in een tragisch moment.

    Verschillende jaren later gaat haar vader dood tijdens de strijd tegen Azog, aangezien hij zijn onsterfelijkheidsketting doorgeeft aan zijn dochter sterft hij aan zijn verwondingen. Eleanor is nog steeds niet getrouwd maar onderhands wel al verloofd, alleen niet met de man waar ze van houdt.
    Plots krijgt ze onverwachts bezoek van iemand waar ze het nooit van had verwacht, de draak Smaug komt naar haar dorp toe en vele gevaren komen vrij. Zal de liefde het overwinnen of zal zij en al haar geliefden sterven door een dwaze beslissing die ze genomen heeft?

    Titel: Our heart beat as one
    Tekst die in de trailer moet: (Alles in het engels, maar ik zet het in nederlands aangezien mijn engels niet het van het is)
    - twee harten, ooit samen als een werden gruwelijk uit elkaar gehaald
    - maar tijd heelt alle wonden, dus ook die van hun
    - enkel al door een blik, weten ze dat ze bij elkaar horen
    - maar wat als er oorlog dreigt te komen
    - als er een draak zich op hun pad tevoorchijn komt
    - zal hun liefde stand houden
    - of zullen ze elkaar opnieuw verliezen?
    Personages: Thorin Oakenshield natuurlijk, Smaug, Legolas, (voor mijn hoofdpersonage heb ik niet echt iemand, gewoon met de omschrijving dat ze goudblond haar heeft, heb wel een foto van Kate Beckinsale maar die heeft natuurlijk donker haar :O), colin o'donoghue (Killian Jones uit Once Opun a time) als menselijke gedaante voor Smaug.
    Muziek: het welbekende liedje https://www.youtube.com/watch?v=VoMlwVumS2Q het eerste minuut toch, als het kan dan overgaan op over hill https://www.youtube.com/watch?v=z_Z8Rrrqe88en verder mag je er vrij in zijn, als je toch met verschillende muziek wilt werken natuurlijk anders kies je he ;)
    Eventueel film/serie... (waar de beelden uit moeten komen) the hobbit/ lord of the rings
    Extra: ik zou graag de battle of five in beeld willen brengen, dus een leger maken van de 13 dwergen, een leger elven, een leger mensen en een leger van orks met aardmannen.
    Het einde van mijn verhaal gaat dan ook droevig eindigen, moest het kunnen kun je Eleanor in beeld brengen als ze gewond is? (de hoofdpersonage met de blonde haren waarvoor ik nog niemand op het oog heb)

    Alvast bedankt!
    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Jullie kunnen alles beter hier plaatsen. Dit topic word niet meer gebruikt om bepaalde redenen (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.