Ja, ik heb twijfels. Over hockey, en wat ik moet doen.
Bij mijn huidige club is het de bedoeling dat je zelf aangeeft of je het komende seizoen in een hoger, lager of in hetzelfde team wil spelen als het huidige seizoen.
Dit is mijn eerste jaar bij deze club en ik heb het tot nu toe best naar mijn zin. Het enige probleem is, dat ik al bijna 12 jaar speel en een groot deel van mijn team nog maar 1 of 2 jaar op hockey zit. Hierdoor is het niveauverschil best groot en erger ik me vaak aan de snelheid/kwaliteit van het spel.
Ik heb een tijd geleden een gesprek gehad met mijn trainer, waaruit bleek dat ik volgens hem 3 teams omhoog zou kunnen gaan (!). Vlak na dat gesprek wist ik helemaal zeker dat ik daar voor zou gaan, maar nu begin ik te twijfelen. Het gaat tijdens wedstrijden steeds beter, alle meiden zijn super aardig, wat er voor zorgt dat ik me eindelijk thuis voel in een team, en juist nu moet ik gaan beslissen wat ik volgend jaar wil.
Mijn twijfels komen vooral doordat ik geen idee heb tussen wat voor mensen ik in een nieuw team terecht zou komen (of ik me er thuis voel of dat ik weeral er buiten val), en of ik er dus uiteindelijk spijt van zou gaan krijgen als ik van dit (gezellige) team naar een onbekend team zou overstappen.
Wat zouden jullie doen?
Valar Morghulis.