• In vele films, heeft Disney de serienummer A113 erin gestopt en het val je niet meteen op. Maar je zal verbaasd zijn in hoeveel film het voorkomt. Ik vraag me nu serieus af wat het betekend (cat)

    Even if you're a Disney/Pixar addict, you may have overlooked some Easter eggs that appear in the movies. And trust me, there are a lot to find! First, let's take a look at a mysterious code that appears in not just one, but nearly every Pixar movie ever made. What is this mysterious code, A113, and what does it mean? And does it really pop up THAT often?


    The first time we saw it was in "Toy Story" on the license plate of the Pizza Planet truck.



    It popped up again on a box in "A Bug's Life," but perhaps it was just a strange coincidence



    In "Finding Nemo," it was on the diver's camera. Something fishy was going on here.



    Lees verder hier.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 8:26 ]


    -

    Dat er soms personages van andere films in de achtergrond terug te vinden zijn, dat wist ik, maar dat met "A113" was me eigenlijk nog niet opgevallen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Scribe schreef:
    Nooit geweten. Wat grappig!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    MissMills schreef:
    (...)

    Ja maar als je de 100 weg laat :P


    Daar heb je een punt

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 12:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Daar heb je een punt


    Yeahh (hoera)


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Dat had ik al enkele keren gelezen en als je het weet, begin je erop te letten ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dit soort dingen vind ik altijd geweldig! Het had dan wel gewoon met de ruimte te maken waar ze ooit begonnen zijn. Als ik er zelf een gok naar had moeten doen, dan had ik gezegd dat het te maken had met een identificatie. De "code" komt namelijk iedere keer terug op autokentekens, nummers van treinen en op allerlei andere dingen die bedoeld zouden zijn om personen of dingen te herkennen.


    Hamartia

    Geniaal haha. Hier ga ik nu zeker de hele tijd opletten als ik een Disneyfilm kijk.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Haha, ik vind dat soort dingen altijd geweldig. Ik heb ook een keer geteld hoe vaak de vorm van het hoofd van Mickey Mouse terugkomt in the Lion King 3. Best vaak.
    En wanneer zie je rapunzel dan in Frozen?


    -

    Disney heeft inderdaad veel Easter Eggs. Leuk, is dat.

    De betekenis erachter is trouwens ook heel leuk c: Leuk dat al die animatoren zoiets delen.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 20:40 ]


    Tijd voor koffie.

    Insurgents schreef:
    Haha, ik vind dat soort dingen altijd geweldig. Ik heb ook een keer geteld hoe vaak de vorm van het hoofd van Mickey Mouse terugkomt in the Lion King 3. Best vaak.
    En wanneer zie je rapunzel dan in Frozen?



    Vlak nadat de poorten opengaan, voor het eerst. Anna is dan pas net, volgens mij, aan het zingen.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 20:46 ]


    Tijd voor koffie.

    SherIock schreef:
    (...)


    Vlak nadat de poorten opengaan, voor het eerst. Anna is dan pas net, volgens mij, aan het zingen.

    Nee, dan is ze al een tijdje aan het zingen. Dit is vlak na het moment dat Elsa zingt:
    "Tell the guards to open up the gates!" Zoiets.


    Deep inside, I've never felt alive

    Nvm

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 21:17 ]


    -

    SherIock schreef:
    (...)


    Vlak nadat de poorten opengaan, voor het eerst. Anna is dan pas net, volgens mij, aan het zingen.


    O ja, dat heb ik inderdaad gezien. Hij is wel grappig bedacht.


    -

    Oh lol, seriously? Alles staat met elkaar in verband, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha, dat is echt genius. Dat mensen daar überhaupt over nadenken en dat ontdekken.


    ©1998