• Hallo,

    Ik wilde toen straks mijn verhaal in de spotlight zetten. Via mijn verhaal ging ik naar 'in de spotlight zetten' en drukte toen op verzenden. Ik had al gedrukt voordat ik doorhad dat ik het hoofdstuk '2' in de spotlight had gezet, terwijl ik via mijn eigen story erheen ging. Nu komt vage: de story wiens hoofdstuk ik in de spotlight heb gezet per ongeluk, bestaat helemaal niet. Als je er op drukt, kan je hem wel lezen, maar als je op het profiel van de eigenaar van het verhaal drukt, blijkt zij helemaal geen verhalen te hebben.
    Ik heb dus via mijn eigen story, het hoofdstuk van iemand anders in de spotlight gezet. Dit hoort niet, lijkt me. Daarbij heb ik ook zes credits onnodig weg gegooid.
    Heeft iemand anders dit ook ooit gehad?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Waarschijnlijk is het een verloren hoofdstuk, dat tijdens de grote crash is kwijtgeraakt. Ik weet wel niet hoe je die in de spotlight hebt kunnen zetten.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    Waarschijnlijk is het een verloren hoofdstuk, dat tijdens de grote crash is kwijtgeraakt. Ik weet wel niet hoe je die in de spotlight hebt kunnen zetten.


    Daar zat in inderdaad ook al aan te denken. Het blijft nogal vaag in ieder geval.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zie het probleem. Het hoofdstuk dat '2' heet, heeft hetzelfde ID als jouw story.
    Ik vrees dat je gewoon te snel was waarbij er iets veranderd is aan wat voor 'ding' er in de spot moest en dat dit dus per ongeluk in de plaats kwam.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik zie het probleem. Het hoofdstuk dat '2' heet, heeft hetzelfde ID als jouw story.
    Ik vrees dat je gewoon te snel was waarbij er iets veranderd is aan wat voor 'ding' er in de spot moest en dat dit dus per ongeluk in de plaats kwam.


    Oh ja ik zie het nu ook ja. Dat is best wel vreemd hahaha.
    En het is nog een Justin Bieber story ook >.<


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Oh ja ik zie het nu ook ja. Dat is best wel vreemd hahaha.
    En het is nog een Justin Bieber story ook >.<

    Nja, het is nu gewoon even jammer van die 6 credits die aan het verkeerde zijn gegeven. =(

    Zal ik dan een slotje zetten?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Nja, het is nu gewoon even jammer van die 6 credits die aan het verkeerde zijn gegeven. =(

    Zal ik dan een slotje zetten?


    Ja prima doe maar


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!