• Hallo!
    Is hier misschien iemand die het leuk vindt om een cover voor mijn verhaal te maken?

    Achtergrond. Het zou mooi zijn als het linker en rechter poppetje weggewerkt kan worden, maar als dat niet lukt is dat geen probleem. (:

    Verder hoop ik dat jullie deze twee foto's erin kunnen verwerken:
    Foto één.
    Foto twee.

    En graag met titel. (:

    Ik hoor het wel. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil wel iets proberen maar dan moet je nog even wachten tot morgen


    Spoiler alert: you will save yourself

    Geen probleem hoor. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil best iets proberen ergens morgen of zo, maar je eerste foto is echt van belabberde kwaliteit. Heb je een alternatief? (:

    Oeps, niet op gelet. xD
    Deze of deze misschien? (:

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 21:46 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik probeer morgen of vanavond nog iets ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mag ik een andere Thorin-foto gebruiken, want deze is echt onmogelijk om mee te werken ^^ Hij is namelijk langs alle kanten afgesneden (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Haha ja hoor. Maar liever niet deze want die is naar mijn idee niet meer zo origineel. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Eerste poging, ik probeer het morgen/later wel nog een keer ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oeeeh heel vet.^^
    Het enige wat ik nog wel vet had gevonden, was als je iets meer van Dale zag. Maar sowieso echt super vet<3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hehe, ik ben ook lekker vaag. Ik bedoelde eigenlijk ook die van Thorin, maar kon niet op z'n naam komen en mijn vrienden stonden voor de deur. I'll give it a try tomorrow!

    Ik kan momenteel geen geschikt lettertype vinden, dus voorlopig hou ik het bij deze titelloze cover. Als je een suggestie hebt met een bepaalde font, dan mag je me dat altijd laten weten.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Ik kan momenteel geen geschikt lettertype vinden, dus voorlopig hou ik het bij deze titelloze cover. Als je een suggestie hebt met een bepaalde font, dan mag je me dat altijd laten weten.



    Wauw, prachtig!
    Ik heb absoluut geen verstand van fonts haha, ik denk dat ik zo ongeveer alles mooi vind. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Wauw, prachtig!
    Ik heb absoluut geen verstand van fonts haha, ik denk dat ik zo ongeveer alles mooi vind. xD

    Dan ga ik in de loop van vandaag gewoon eens bezien welke font er het beste bij past ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Dan ga ik in de loop van vandaag gewoon eens bezien welke font er het beste bij past ^_^


    Hihi dank je. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik houd van The Hobbit gerelateerde covers, dus heb besloten eentje te maken. :3


    "I shut my eyes in order to see.'