• ...Want, ik ben geslagen door een stel buitenlanders.
    Juist ja. We zouden één of andere opmerking gemaakt hebben over de kleding van iemand, toen ze voorbij liepen ofzo (terwijl dat niet was) en daarom zo moesten lachen. (We waren gewoon melig) Komt niet opeens een groep van 10-15 buitenlanders op ons af rennen (Wij waren met zijn vijven/zessen) en beginnen ons uit te schelden met kanker dit en kanker dat. Daar heb ik sowieso al een hekel aan, aangezien mijn vader net kanker overwonnen heeft, dus ik moest me echt gaan inhouden. En of dat niet genoeg was, begonnen ze ook nog drinken op ons te gooien en mij te slaan. Like wtf. Ik heb trouwens niet terug geslagen. Ze stonden helemaal om ons heen en ik had geen zin in nog meer gedoe. (We waren ver in de minderheid)
    Nu heb ik dus een blauw plek onder/naast mijn oog. Gelukkig valt hij mee, maar toch. Nadat ze me sloegen zijn een vriendin en ik weggerend, aangezien ze het duidelijk op ons gemunt hadden. We zijn naar de eerste en beste politiemensen afgestapt en hebben aangifte gedaan wegens mishandeling.(Niet dat ze daar waarschijnlijk iets aan hebben) We waren serieus nog niet eens vijf minuten weg, toen de politie kwam kijken en die hele groep was spoorloos verdwenen.
    Op dat ik een bierdouche heb gehad en nog wat andere drankjes over me heen heb gekregen, ben geslagen, was het toch best wel een leuke avond en waren we pas rond een uur of vier/half vijf thuis. (:

    Hoe was jullie eerste Koningsdag/nacht? Nog iets raars meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 13:13 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 19:58 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 19:58 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Lol sorry mensen :'D mijn tablet deed even raar.

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 19:59 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dat klinkt echt stom!
    Een vriendin en ik zijn Maastricht in gegaan en dat was ook best leuk.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Man, wat zijn sommige mensen messed up. Balen dat jou zoiets overkomt! Wel prettig dat je verder een leuke avond hebt gehad!

    Oh, en ik vind het helemaal niet racistisch; ze benadrukt toch niet dat dit buitenlanders waren en dat dit gebeurde, ómdat zij buitenlanders waren? Nee, ik zie het probleem niet zo.


    Tijd voor koffie.

    Hè, da's best wel idioot van die mensen. Ik bedoel, je gaat een volslagen vreemde toch niet de huid vol schelden, drinken over diegene heen gooien en diegene slaan? Wat zijn dat voor manieren, sjonge jonge.

    Ik heb trouwens niks gedaan met koningsdag. Ik ga nooit uit en heb enkel wat op de braderie gekeken, dat was saai dus we waren al snel uitgekeken.


    26 - 02 - '16

    Dat is echt belachelijk en dan ook nog eens zo'n grote groep tegen een veel kleinere.

    Alles hier gingen naar Eindhoven en Nijmegen (en Maastricht) en aangezien ik geen zin had om alleen maar bekenden tegen te komen en mijn vriendinnen moesten werken/op vakantie waren, heb ik het gewoon thuis met familie gevierd.


    Take risks and conquer your fears.

    Tja er wordt ook verder helemaal niets georganiseerd op koningsdag, dus het is logisch dat deze mensen dit uit verveling doen.


    ©1998

    SherIock schreef:
    Man, wat zijn sommige mensen messed up. Balen dat jou zoiets overkomt! Wel prettig dat je verder een leuke avond hebt gehad!

    Oh, en ik vind het helemaal niet racistisch; ze benadrukt toch niet dat dit buitenlanders waren en dat dit gebeurde, ómdat zij buitenlanders waren? Nee, ik zie het probleem niet zo.


    Dit.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Wyrd schreef:
    (...)
    Achjoh, ze bedoelt het heus niet discriminerend. Waar jij van uitgaat is dat ze bedoelt dat het 'altijd die vervelende buitenlanders' zijn, maar dat zegt ze helemaal niet. Ze verwijst gewoon naar die groep mensen.

    OT: Dat slaat dus echt nergens op hè :/ er zijn helaas altijd mensen die het weer moeten verzieken


    Dit + mijn eerste koningsdag was wel leuk, alleen kapot veel bier over me heen gekregen en nu ziek omdat ik geen jas bij me had haha domme ik


    "Your life. Your choice. Think about what you want."